Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
31 fotografiíFord Fiesta
V okolí Říma jsme vyzkoušeli novou Fiestu s nejsilnějším přeplňovaným tříválcem. Motor ale není jediná velká změna v malém Fordu.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
31 fotografiíFord Fiesta
V okolí Říma jsme vyzkoušeli novou Fiestu s nejsilnějším přeplňovaným tříválcem. Motor ale není jediná velká změna v malém Fordu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
jak tak klucíí sleduju, vše co má dmychadlo se u vás chová nějak moc dízlovitě… Vy už opravdu musíte mít z těch komplexu v hlavě totálně vyrabováno viďte že???
bez urážky, ale číst tohle už opravdu více baví než něco předává… Měli by jste se hluboce zamyslet, aby se pak o autowebu nezačlo mluvit jako o ZABAVNEM WEBU o AUTECH…
Problém tady očividně není v turbodmychadlu, ale spíše ve faktu, že výrobce snížil u čtyřdobého motoru počet válců na tři a zároveň šetřil i na utlumení nevyhnutelného důsledku toho kroku.
Vzhledem k tomu, že doma mám dva vozy téže značky, kde jeden pohání čtyřválcový benzín (nijak zvláště kultivovaný) a druhý naftový čtyřválec, mohu jen potvrdit, že v pohodlí jízdy je to setsakra rozdíl. Mít ten benzín pár klokanů navíc (nebo kratší převodovku), do dieselu bych nesedl, takhle jej používám na dálnici a tam, kde potřebuji něco tahat. Nikdy ale do města, kde mne to rachtání a vibrace na volnoběh jen otravují a výkon tam nepotřebuju.
Vyzera to skor tak, ze jediny kto ma z niecoho komplex je autor toho \“hospodsky debilniho\“ prispevku od Kubana…
komplex mám, a to při čtení recenzí, přirovnávajíc konstrukční charakteristiky užitých komponent, k \“dízlu\“….
možná časem pochopíš, že tohle přirovnání, je opravdu špatné, nepřesné a založené na \“nevědomosti\“….
nepravidelný chod – nemá nic společného s dízlem
reakce na plyn – nemá nic společného s dízlem
turboefekt – nemá nic společného s dízlem
počet válců – nemá nic společného s dízlem
zvukový projev – bohužel nemá s dízlem taktéž nic společné (pokud je vyšší specifická hlučnost doménou pro definici dízlu, pak potěš koště novinářský světe)
Nechapem :
– v 1500 rpm sliapnem na plyn a sekundu nic – presne ako turbodiesel
– na volnobeh sa to klepe – presne ako turbodiesel
– v nizkych otackach duni – presne ako turbodiesel
Pane,opravdu testujte něco jiného a jinde.
Co třeba kávomlýnky,sekačky na trávu a nebo Škodu,ta lépe platí….. 🙁