Ford Fiesta 1.0 EcoBoost

31 fotografiíFord Fiesta

V okolí Říma jsme vyzkoušeli novou Fiestu s nejsilnějším přeplňovaným tříválcem. Motor ale není jediná velká změna v malém Fordu.

Diskuze

6 komentářů

    Kuban

    jak tak klucíí sleduju, vše co má dmychadlo se u vás chová nějak moc dízlovitě… Vy už opravdu musíte mít z těch komplexu v hlavě totálně vyrabováno viďte že???

    bez urážky, ale číst tohle už opravdu více baví než něco předává… Měli by jste se hluboce zamyslet, aby se pak o autowebu nezačlo mluvit jako o ZABAVNEM WEBU o AUTECH…

    Kilmore

    Problém tady očividně není v turbodmychadlu, ale spíše ve faktu, že výrobce snížil u čtyřdobého motoru počet válců na tři a zároveň šetřil i na utlumení nevyhnutelného důsledku toho kroku.

    Vzhledem k tomu, že doma mám dva vozy téže značky, kde jeden pohání čtyřválcový benzín (nijak zvláště kultivovaný) a druhý naftový čtyřválec, mohu jen potvrdit, že v pohodlí jízdy je to setsakra rozdíl. Mít ten benzín pár klokanů navíc (nebo kratší převodovku), do dieselu bych nesedl, takhle jej používám na dálnici a tam, kde potřebuji něco tahat. Nikdy ale do města, kde mne to rachtání a vibrace na volnoběh jen otravují a výkon tam nepotřebuju.

    Mattes

    Vyzera to skor tak, ze jediny kto ma z niecoho komplex je autor toho \“hospodsky debilniho\“ prispevku od Kubana…

    Kuban

    komplex mám, a to při čtení recenzí, přirovnávajíc konstrukční charakteristiky užitých komponent, k \“dízlu\“….

    možná časem pochopíš, že tohle přirovnání, je opravdu špatné, nepřesné a založené na \“nevědomosti\“….

    nepravidelný chod – nemá nic společného s dízlem
    reakce na plyn – nemá nic společného s dízlem
    turboefekt – nemá nic společného s dízlem
    počet válců – nemá nic společného s dízlem
    zvukový projev – bohužel nemá s dízlem taktéž nic společné (pokud je vyšší specifická hlučnost doménou pro definici dízlu, pak potěš koště novinářský světe)

    V12

    Nechapem :
    – v 1500 rpm sliapnem na plyn a sekundu nic – presne ako turbodiesel
    – na volnobeh sa to klepe – presne ako turbodiesel
    – v nizkych otackach duni – presne ako turbodiesel

    Pane,opravdu testujte něco jiného a jinde.
    Co třeba kávomlýnky,sekačky na trávu a nebo Škodu,ta lépe platí….. 🙁

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist