Ford Fiesta 1.0 EcoBoost

31 fotografiíFord Fiesta

V okolí Říma jsme vyzkoušeli novou Fiestu s nejsilnějším přeplňovaným tříválcem. Motor ale není jediná velká změna v malém Fordu.

Diskuze

6 komentářů

    Kuban

    jak tak klucíí sleduju, vše co má dmychadlo se u vás chová nějak moc dízlovitě… Vy už opravdu musíte mít z těch komplexu v hlavě totálně vyrabováno viďte že???

    bez urážky, ale číst tohle už opravdu více baví než něco předává… Měli by jste se hluboce zamyslet, aby se pak o autowebu nezačlo mluvit jako o ZABAVNEM WEBU o AUTECH…

    Kilmore

    Problém tady očividně není v turbodmychadlu, ale spíše ve faktu, že výrobce snížil u čtyřdobého motoru počet válců na tři a zároveň šetřil i na utlumení nevyhnutelného důsledku toho kroku.

    Vzhledem k tomu, že doma mám dva vozy téže značky, kde jeden pohání čtyřválcový benzín (nijak zvláště kultivovaný) a druhý naftový čtyřválec, mohu jen potvrdit, že v pohodlí jízdy je to setsakra rozdíl. Mít ten benzín pár klokanů navíc (nebo kratší převodovku), do dieselu bych nesedl, takhle jej používám na dálnici a tam, kde potřebuji něco tahat. Nikdy ale do města, kde mne to rachtání a vibrace na volnoběh jen otravují a výkon tam nepotřebuju.

    Mattes

    Vyzera to skor tak, ze jediny kto ma z niecoho komplex je autor toho \“hospodsky debilniho\“ prispevku od Kubana…

    Kuban

    komplex mám, a to při čtení recenzí, přirovnávajíc konstrukční charakteristiky užitých komponent, k \“dízlu\“….

    možná časem pochopíš, že tohle přirovnání, je opravdu špatné, nepřesné a založené na \“nevědomosti\“….

    nepravidelný chod – nemá nic společného s dízlem
    reakce na plyn – nemá nic společného s dízlem
    turboefekt – nemá nic společného s dízlem
    počet válců – nemá nic společného s dízlem
    zvukový projev – bohužel nemá s dízlem taktéž nic společné (pokud je vyšší specifická hlučnost doménou pro definici dízlu, pak potěš koště novinářský světe)

    V12

    Nechapem :
    – v 1500 rpm sliapnem na plyn a sekundu nic – presne ako turbodiesel
    – na volnobeh sa to klepe – presne ako turbodiesel
    – v nizkych otackach duni – presne ako turbodiesel

    Pane,opravdu testujte něco jiného a jinde.
    Co třeba kávomlýnky,sekačky na trávu a nebo Škodu,ta lépe platí….. 🙁

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist