Ford Escort (1990 – 2000)

6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Svého času byl Ford Escort snem českých motoristů a nejdováženější ojetinou vůbec. Dnes patří k nejlevnějším vozům. Cenově konkuruje například Opelu Astra F či o třídu menší Škodě Felicia.

Diskuze

7 komentářů

    Raději jezděte na kole než v escortu budete v cíli dřív a ještě ušetříte za benzín.

    Jen doplním, že zkorodovaná klika nebo víčko nádrže je kravina. Za to ta podlaha a nosníky nejsou zkorodované jen občas, ale pokaždé!

    No a jinak díky moc s oceněním RS2000 na 30.000,-, se ho zrovna snažím udat poněkud za víc 😀

    Mame 2 Escorty,oba koupene pred 4 roky,oba ve velmi dobrem technickem i optickem stavu. Jednoho1.6 16V 65kw 101 000 km a jednoho 1.8 16V 78kw 198 000 km.Spotreba u 1.6 je 6-10L a u 1.8 5-9L na 100km.
    Oba r.v. 12/93,u obou byly delany prahy a lemy zadnich blatniku-koroze.Krome koroze techto casti mohu vytknout jen tu predni napravu-jeji dily musi byt kvalitni,jinak na nasich cestach hodne rychle odchazeji.
    Celkove jsem velmi spokojen,jezdi oba naprosto spolehlive i dnes po 17 letech (oba koupeny od prvnih majitelu-z Rakouska.Ja na stesti menim jen olej,filtry,brzdove desky a dily predni napravy-jine opravy jsem nemusel resit.
    Nevim,jestli doporucit,ale ja jsem spokojen,viz znamkovani : motor1 , kastle3 , podvozek3 , jizdni komfort2-3 , spolehlivost1 , spotreba1-2

    bob

    Nevim kdo na to přišel, ale všude čtu, že 1.8 D je motor úplně na nic. Mám ho a motor má nejeto 280 tis a za celou dobu bez šáhnutí na něj krom výměny oleje a rozvodů. To ž praská hlava je chybou řidičů, kteří studený motor vytáčí do lekých otáček. A co se týče šetnáctistovky tak si mslím, že je to jeden z nejlepších zážehových motorů vůbec…vždyť se dává i do dnešních Focusů s menšími změnami.

    Dříve jsem měl 1,8D -44 kw, je to sice lemra líná ale kombinovanou jsem měl za 5,5 i v zimě, nevím kde autor článku vzal že to hodně žere, tahle spotřeba je u escortích D i TD naprosto běžná… V porovnání třeba s Berlingem 1,9d-51kw která žere kolem 8L/100km je to zlatý..

    Raito

    Mám už nějakej pátek Escort 1.8TD 66kW Intercooler a i přestože to auto má nalítáno několikset tisíc (odhadem tak 340 000km podle informací předchozích majitelů a stavu) tak pracuje bezchybně a jeho výkon je parádní. Turbo tlačí a sprášil jsem s tim Escort 1.6 16V combi, 1.4 16V a i Hondu Civic 1.5 při sprintech 🙂 …. podvozek ale trpí až to bolí. První věc co udělat je vyvařit vše co jde a láknout komplet spodek.

    Rejmen

    To že sou escorty šmejdy sou kecy a tvrdí je jen lidi co maj toli rozumu a za volantem se chovají jako pr…. příkladně můj Escort 1.8 TD combi 1996 má nejeto neuvěřitelných 310 540 km. Projel franci, německo, španělsko 2x, slovensko, atd.. chorvacko stokrát horko? nikdy nezačal vařit za 16 let provozu a to tvrdého rodiného provozu děti, nábytek, cement v kufru dokázal odvezt půl tuny hravě odvezl dokonce i 16 lidí najednou a ještě by se vešel jeden dva a na motoru to nebylo nijak znát. A ted to hlavní připouštim že hnije to víme všichni ale oprava je za pakatel jeden zadní lem mě vyšel na 500 kč+ práce a barva takže 800Kč sevšim všudy po 5 letech neni krom trochu jiné barvy znát oprava předek 1000kč a ted to hlavní motor ano nemam neměckou verzi jako věčina fordů v čechách ale verzi která se montovala v jihoafrické republice ale de oto že ten motor se standardnim servizem nijak zvlášt péči jen řidičem kterej měl rozum ten motor má PŮVODNÍ: vstřiky, čerpadlo, turbo, motor nikdy nebyl rozebrán, nic neteče nic nevrže a to byl 5x bouraný z toho 3x na předek! chladič je 5x vařený! a pořád neteče to auto je sen akorát hnije

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist