Ford chce z tříválce vydolovat 150 koní
Žhavé novinky o autech
Ford si se svým přeplňovaným tříválcem 1.0 EcoBoost stanovil další metu. Chce se s produkční verzí dostat na rovných 150 koní.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Žhavé novinky o autech
Ford si se svým přeplňovaným tříválcem 1.0 EcoBoost stanovil další metu. Chce se s produkční verzí dostat na rovných 150 koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Výkon je hezká věc, ale nic to neřáká o dalších – neméně důležitých – parametrech motoru: průběh výkonu v závislosti na otáčkách, kroutící moment a jeho charakteristiky, dynamika motoru.
Obávám se, že se to bude chovat ještě extrémnějc než přiblblý HTP – nepojede to, ale žrát to bude jako tank 🙁
a co maji chudaci u Forda delat 🙂
EU si lze do kapsy, ze dela neco proti emisim CO2, kdyz litrovej turbomotor dava dle smernic EU pozadovane vysledky.
Na brzde tomu nameri 200 koni a reknou zakaznikum, ze to je vykonne, ale uz nereknou, ze v obycko tezkem a NCAP ohvezdickovanem aute by to s pedalem na podlaze a okamzitem vykonu 200 koni sezralo pres 25 litru na sto.
No a aby to misto tech 25l na sto zralo maximalne 18l na sto, tak do toho auta daji debilne dlouhe prevody, takze v konecnem dusledku budes mit nedosazitelnou kombinovanou spotrebu, nevyuzitelny maximalni vykon a mizerne zrychleni 0-100 nekde kolem 10sekund, ovsem v modernim a dynamickem voze 🙂
Chovat jako HTP se to nebude. Je to foukany turbem takze to pojede od nejakejch necelejch 2000 az do nejakejch 6000 jako drak. Momentova krivka bude nejspis dost plocha (Jako u vsech foukanejch aut)
Foukejte to jak chcete, furt to bude rachtavý čtyrdobý tříválec. Už jenom toto spojení je na hlavu. Zní to, jako nasr*nej vysavač po pěti letech vysávání ve fabrice. Raději si koupím menší foukanej obsah , ale hlavně .. čtyři válce, když má válec čtyři doby práce 😉