-
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
To je cesta do pekel, prodávat vydělávající části…to není dobré zbyde jen Ford a co pak ?Ford je má nejoblíbenější značka ale co dělá, to nedopadne dobře..
Volvo ale už nějakou dobu není ziskovou částí Fordu. Doby, kdy dotovalo Ford miliardou Euro ročně jsou pryč. Výsledky ve 3. kvartále letošního roku jsou mínus $458 mil., před rokem to bylo jen minus $167 mil, propad prodejů o 19%.
Ale je pravda, že Volvo zareagovalo a v letošním roce snížilo počet zaměstnanců o 6000. Po uvedení nové XC60 má docela dobře vyváženou modelovou řadu, vyvinuté nové bezpečnostní technologie, v klíčových trzích (Rusko a Čína) prodeje rostou a Volvo je tam vedoucí prémiovou značkou.
Navíc je propojení s Fordem docela těsné, Volvo využívá fordích podvozkových platforem a částečně motorů, Ford zase bezpečnostní technologie a některé motory.. těžko soudit, jestli bude prodej pro Ford dobrým krokem.