Ford B-Max – Crash test Euro NCAP
7 fotografiícrash testy aut
Ohledně nárazové zkoušky kompaktního MPV Ford B-Max se zřejmě čekalo jen na jedno - jak dopadne kvůli absenci velkého B-sloupku.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
7 fotografiícrash testy aut
Ohledně nárazové zkoušky kompaktního MPV Ford B-Max se zřejmě čekalo jen na jedno - jak dopadne kvůli absenci velkého B-sloupku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A kolik bodů by si odneslo auto z papíru, pokud by mělo ABS, stabilizaci, aktivní systém bráněni nárazu, pipání za nezapnuté pásy, vypínací airbag, nejlepší návod na sedačku na světě a 28 airbagu? Ochrana chodců samozřejmě maximální – papírem to nebolí 😉 Mám pocit, že testy Euro NCAP vypovídají čím dál tím méně o tom, co se stane při nárazu a jsou čím dal tím více jen byrokacií ….
A z vlastní zkušenosti vím, že i jen v ABS jsou mega rozdíly. Opravdu fungující v dražších autech vs opravdu nebezpečná parodie v levných. Testuje Euro NCAP i reálnou funkčnost těchto systémů anebo jen dělá fajfku – má/nemá ???
moment, porovnavas rovnaku generaciu? ABS totiz tiez prechadzalo roznymi stadiami vzvoja dvojkanalove vs stvorkanalove napriklad, rozdiel ako vy v cz hovorite nebe a dudy…