ford-10-ecoboost-120-asketickych-koni-352x198.jpg

Ford 1.0 EcoBoost: 120 asketických koní

Autosalon Frankfurt

Nový tříválcový motor Fordu má nízkou spotřebu a výkon 100, nebo 120 k. Nahradí konvenční šestnáctistovky v několika modelech až po rodinný C-Max.

Diskuze

2 komentáře

    riki

    Nijak nezareaguji proste si ho neporidi.Jinak tyhle male trivalcove veci s turbem je skvele vymyslena vec na lidi aby si museli co kazde tri roky koupit new vuz.
    Jednoduse proto ze tyto motory budou nastaveny na interval 120 000 km a pak odejdou.
    Cilene.
    Kdepak ekologie nebo spotreba kdeze jen dobre nastaveny byznys plan.
    Jako ojetiny budou neprodejne protoze jejich opravy budou neumerne drahe a uz se nevyplati a tak lidi budou muset pro novy at mensi treba ale novy automobil.

    mirek

    Souhlasím s předchozím příspěvkem.To já si raději koupím větší atmosferický motor,který něco vydrží,byť bude mít větší spotřebu,s těmito tubokurvítky ať jdou automobilky do pr…e.A zrovna u fordu bych toto nečekal,ford který s turbobenzíny přišel až nedávno.Sice 1,6Ecoboost nebo 2,0ecoboost je asi povedený motor,ale tohle už je vážně síla,zachvíly tu budou dvouválce se dvěma,třema turby,to ale bude průser.Ono totiž čím menší objem a větší výkon tím menší životnost motoru.Díky vyššímu točivému momentu více namahané písty,ojnice i klikovky.S vyšším výkonem stouply vstřikovací tlaky.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist