titulka-42-352x198.jpg

Filtr pevných částic: Vítaný pomocník, nebo noční můra? A můžete ho vymontovat?

Jak co funguje

Čistota ovzduší je jedno z nejdůležitějších celosvětových témat a automobily patří bezesporu mezi nejnebezpečnější znečišťovatele. U vozů s naftovým motorem jsou od roku 2004 povinné filtry pevných částic, které by měly být bezúdržbové a o jejich pravidelné vyčištění se...

Diskuze

2 komentáře

    Jakub

    Kéž by to v autech nikdy nebylo. Byl jsem vlastníkem 1,9 sdi. Nejlepší motor, který jsem autě kdy měl. Byl schopný jezdit i za 3,8 litru nafty. To je i v dnešní době téměř zadarmo. Motor by přežil klidně dalších 20 let, ale kastle auta už byla hodně špatná. Proto jsem si koupil auto s 2,0 TDI a problém s filtrem pevných částic jsem měl už několikrát. Auto jsem nebral nové, takže nevím, jak se o něj staral majitel přede mnou. Dá se to nějak pročistit? Auto mi často skáče do nouzového režimu.

    Honza

    Mám Audi a4 se stejným motorem a také jsem měl tento problém. Nechal jsem si udělat profesionální dekarbonizaci motoru vodíkem, která kromě filtru pevných částic čistí i turbo, egr a další části spalinového systému. Nechal jsem to dělat u sherlog.cz. Za 3300 korun jsem se tohoto problému zbavil, auto má i lepší chod motoru a menší spotřebu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist