Film Le Mans ’66: Rozebrali jsme, co je pravda a co si scénáristé vymysleli
Ford
Příběh vzniku Fordu GT40 je skutečnou filmovou lahůdkou nejen pro motoristy, ani on se ale nevyhnul některým historickým zkratkám a nepřesnostem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ford
Příběh vzniku Fordu GT40 je skutečnou filmovou lahůdkou nejen pro motoristy, ani on se ale nevyhnul některým historickým zkratkám a nepřesnostem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pravděpodobně je tento článek naprostý nesmysl.
Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/
Nooo já tedy nevím, ale když si vygooglíte cilou fotografii Le Mans 1966, tak první projíždí cílem černý Ford číslo 2 a až za ním modrý číslo 1….
Pravděpodobně, pravděpodobně, blá, blá, blá….
Ještě tam byla jedna chyba, když se baví o tom jak zemřel Stuart Lewis-Evans. Ten v Maroku 1958 nejen že neměl nehořlavou kombinézu a jel jen v košili, ale dokonce ani neuhořel. O výfuk si hodně popálil ruku a protože mu nebyla ošetřena, zemřel na otravu krve.