Filip Rakovan: Život na silnici 011
Žhavé novinky o autech
Postřehy, zážitky, vize a názory založené na každodenní práci v terénu, tedy na silnici. Ve videoblogu pohledem automobilového novináře.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Žhavé novinky o autech
Postřehy, zážitky, vize a názory založené na každodenní práci v terénu, tedy na silnici. Ve videoblogu pohledem automobilového novináře.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tak předně je ta věc ohledně Trpišovského rozhodnutí soudu, doufejme že nezávislého. Ten asi posuzoval celou situaci z výpovědí svědků, a tvrzení p. Trpišovského, že se proti němu všichni spikli, neuvěřil. Posuzoval tedy asi i to, co předcházelo vybržďování. Pokud p. Trpišovský předvedl to, co rozhodl soud že předvedl, pak na silnici nepatří a důvod obhajoby jeho činu mi uniká. I když chápu že vám vadí pomalá auta, méně chápu že jejich řidiče byste rád střílel…
Vaše názory jsou velice zajímavé a strašně mě mrzí, že s vámi o nich nemůžu debatovat. Nechcete někdy udělat nějaký moderovaný chat nebo něco podobného? Nebo třeba půl hodinky s Filipem Rakovanem zde na foru? Já bych se rád zúčastnil.
P. Rakovan opět nezklamal. No dobře, obhajoba Trpišovskýho kt to evidentně nemá v hlavě vpořádku, to bych ještě chápal. Ale stavět lidi ke zdi, nebo je posílat do kriminálu za to, že někoho zbrzděj za svý 180 tempomat to už je moc :-))Když někdo jede víc jak 150 měl by si on sám hlídat auta kolem sebe, né každý s tím počítá a rychlost v zrcátku se špatně odhaduje. Musíte počítat s tím že na silnici nejezdí jen 40letý zkušený řidiči ale i holky kt maj řidičák třeba měsíc.
Tak titul \“pirát\“ zavedli až média (pokud vím), aby to vypadalo více \“brutálněji\“… Tím nechci Trpišovského nějak obhajovat, jde spíš o to, že přídomek pirát dnes dostane každý řidič, který udělá nějakou botu.
Co se týče střelců v levém pruhu, kteří bezdůvodně jedou vlevo anebo nekoukají do zpětných zrcátek a pošlou to tam těsně před rychle jedoucí auto, tak na ty bych poslal Passaty (vždyť k zajištění bezpečnosti na silnici je máme ne?). Jenže to by pak tolik nevydělávali a policie by nebyla spokojená… :-/ Problémem prostě je, že spousta řidičů vůbec za volantem nepřemýšlí nebo nedomýšlí důsledky, což částečně podle mě plynne i z úrovně autoškol. Starého psa novým kouskům nenaučíš (nebo velmi těžko) a tak bych začal u autoškol, aby každý trouba nedostal řidičák a změnil koncepci výuky, aby řidiči byli již ve škole vychováváni k takovýmto věcem a přemýšlení za volantem.Bohužel v ČR to je (snad) hudba hodně vzdálené budoucnosti (škoda) 🙁
To není o pomalých autech. Ty mi nevadí a chápu, že ten kamion taky někdy prostě předjet musí. Jde o blbce, kteří neumí jezdit vpravo případně na 3 pruzích a bezdůvodně blokují levý pruh. A pak o experty, kteří to pošlou bez rozmyslu do levého. To vůbec nesouvisí s výkonem auta…
Nejde o obhajobu Trpišovského, spíše o přídomek \“pirát\“ každému, kdo něco na silnici provede.. Řidič (a je jedno, jestli muž či žena), který má měsíc řidičák, a je to kopyto, nemá na dálnici za plného provozu co dělat, je jen hrozbou pro ostatní. Má se v klidu vyjezdit v méně exponovaných hodinách. Anebo konečně udělat výuku v autoškolách smysluplnější (ne že dostane každý blbec, který nakliká test a projede pár křižovatek dobře) řidičák…
S tím souhlasím, bohužel praxe je jiná což vím sám. Ono ani nejde o to jak dlouho má řidičák, \“mamča\“ která řídí jednou za dva roky a je jí 40 je možná horší řidička než ti co vylezou z autoškoly. Všechno je o lidech.
A já jsem se dneska krásně projel na mašině. Vypnul jsem hlavu a vyrazil za pěknym asfaltem. Prošel jsem přirodním výběrem a přežil. 😎
jenže ani toho, koho považuješ ty za blbce, nesmíš nabourat ani zastřelit. Tak to je a kdo se s tím nesmíří, neměl by řídit.
nesmí, a proto jich taky pořád tolik jezdí 🙂 ono \“nesmět\“ a \“chtít\“ se vůbec nevylučuje
Tak za prvé – spojení pirát silnic se užívá, co pamatuji a dokladem budiž možnost nalézt použití v článcích a jiných textech z minulých let nebo třeba název nějakého filmu z roku 2007, to že s tím pan Rakovan nesouhlasí, je naštěstí asi tak všechno, co s tím může dělat…
Za druhé – k tomu, střílet a jinak trestat nezkušené řidiče bych navrhl jen jedno – co tahle ještě předtím postřílet hloupé lidi? Jenže se obávám, že by pan Rakovan byl asi mezi prvními a my bychom byli ochuzeni o jeho intelektuální skvosty. (osobně souhlasím s názorem výše, že ten, kdo jede rychle si má dávat bacha a předpokládat pomalejší jezdce)
Za třetí bych navrhl, aby testy pana Koubka a texty p. Berana byly přesunuty na samostatnou stránku, abych konečně mohl přestat tento web navštěvovat a nedejbože už nikdy neklikl na podobné video…(tak vytříbené názory, jako má pan novinář najdu i na diskusi na novinkách.cz i bez jeho skvostného projevu)
PS: Málem bych zapomněl na Schhumiho historku – víte určitě, že je to pravda? Zaslechl sem to, ale přijde mi to jako typická urban story, ale když to víte jistě..
Tip nakonec – co takhle umožnit základní formátování místo třeba opravdu potřebných smajlíků?
Co se týče té poznámky o měšťácích na přechodu – vůbec nevím, jaký smysl to má. Někde, kde nejsou semafory, budiž. Ale už jsem tolikrát viděl, že i když mají chodci zelenou a měšťák stojí na přechodu, stejně mu tam projede nějaký trotl na červenou a měšťák (nebo aní státní policajt) s tím nic neudělá a ani nemůže. To by tam musel stát odstřelovač. Jinak souhlasím s tím, že v případech typu Trpišovský by trest měly dostat obě strany. Zejména na silnici by každý měl být odpovědný za svoje činy a chování.
Toho se bojím nejvíc, těch co za volantem nebo řídítky vypnou hlavu.