filip-rakovan-zivot-na-silnici-007.jpg

Filip Rakovan: Život na silnici 007

Žhavé novinky o autech

Postřehy, zážitky, vize a názory založené na každodenní práci v terénu, tedy na silnici. Ve videoblogu pohledem automobilového novináře.

Diskuze

8 komentářů

    Ondrej

    To koště v pozadí je super! No nic, čekal jsem na magické číslo 007 a moje obavy se potvrdily…:( Konec masochizmu. Doporučuju se nad tímto seriálem seriózně zamyslet a pojmout to nějak obsahově seriózněji. Můj názor je, že toto podoba spíše ubírá novinářský kredit, než čemukoliv pomáhá.

    Ondrej

    To koště v pozadí je super! No nic, čekal jsem na magické číslo 007 a moje obavy se potvrdily…:( Konec masochizmu. Doporučuju se nad tímto seriálem seriózně zamyslet a pojmout to nějak obsahově seriózněji. Můj názor je, že toto podoba spíše ubírá novinářský kredit, než čemukoliv pomáhá.

    008

    Souhlasím s ondřejem. Na mě to působí jako \“jee, zase musím něco kecat na kameru. To je ale otrava\“. Být na vašem místě, nechám video panu Koubkovi. Tohle opravdu ničemu nepomáhá

    BJ

    To už snad pan Rakovan nemyslí vážně… To už je před kamerou lepší kolega Lilling, kterej nemluví vůbec a je klid.

    pylot

    Ale tak ho tu tak neperujte. Ackoli musim uznat ze video cislo 7 bylo totalne o nicem a radsi bych neco zajiavejsiho, tak musim taky rict, ze jsem na to video uz od patku cekal co se zase dozvim novyho. Je pravda, ze moc profesionalni urovne to nepobralo, ale ja se na to divam rad.

    stichon

    Přeji dobrý den pane Rakovan! Ačkoliv dnešní díl opravdu nebyl obsahově příliš na výši, budou moje připomínky spíše technického charakteru a vztahují se i k předešlým dílům tohoto pořadu. Takže
    1) Panu Rakovanovi by pomohlo zapracovat na neverbální komunikaci, jako jsou gesta, změna intonace, pohyb po \“scéně\“, mimika atd. Pomohlo by to zvýšit napětí a dodat informacím určitou naléhavost, nebo například vtipnost. Nechci vás urazit, ale Vaše obličejově i telesně strnulé monology bez změny intonace působí nudně. Dnešní 2 minuty mi připadli spiš jak 10..
    2) Stále velmi postrádám externí mikrofon(y),nebo jiné řešení kvalitního zvuku, které by vaše filmy pozvihlo o úroveň výše. Chce to ale zapracovat na tý intonaci. Sledujte moderátory, řečníky, politiky, herce, nebo si nechte poradit od Honzy Koubka, který má z vaší skupiny nejlepší vystupování před kamerou.
    Neberte to prosím jako slepou kritiku, rád bych se dočkal toho, že z vašich \“blogů\“ uděláte kvalitní produkt, na který se budu těšit. Tak hodně štěstí!

    stichon

    ještě za 3) a už vás nebudu trápit:) Zvážil bych zobrazení videí přímo na stránkách autowebu, když už je tu popisek a hlavně diskuze. Přece jenom klikat furt sem a tam, neni uplně pohodlné řešení. Celkově bych uvítal vetší propojení autowebu a autotube (a jiných vašich webů), proč musím kvůli každému článku/videu na jiný web, když by mohli sdílet engine a navzájem na sebe odkazovat z každé stránky (např. idnes)? A velmi!!! postrádám diskuzi na autotube, je to hlavní důvod proč tento web příliš nenavštěvuji. Koukněte na auto.cz, všichni si ne něj stežujou, ale hromady lidí tam chodí kvůli diskuzím! Slučte autoweb s tím zbytkem, udělejte pořádný fórum a diskuzi, začněte dělat kvalitní videa a autoweb se brzy vrátí na výslunní!!

    248 F1

    Já mám opravdu dojem, že se Filip Rakovan ve videích spíše trápí… nepřítomný pohled, monotónní projev, znuděný výraz… nepovažuji ŽnS za vyloženě špatný nápad, i když by bezpochyby potřeboval tematicky a \“umělecky\“ pozvednout, ale chtělo by to dodat mnohem více osobního zapálení… v Pitstopu je znát zapálení Dalibora a taková ta \“mladickost\“ Ondřeje, Filip tam svým projevem působí spíše jako jejich dědeček, než jako nadřízený a kolega. Zkuste do toho příště vnést více elánu… nějakou mimiku, gesta, tón řeči a spád celého projevu… a bude to lepší.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist