Fiat vybíral nábytek

Návštěva vedení Fiatu v obchodním domě Ikea vyústila ve velký kontrakt.

Když se manažeři Fiat Auto vydali do Ikea hledat inspiraci, neměli v úmyslu něco kupovat. Nakonec však dopadli jako většina návštěvníků světoznámého řetězce a odešli s něčím, s čím vůbec nepočítali.

Není to kuchyňská linka ani papírové svítidlo. Italští šéfové si domů odnesli smlouvu na vybavení svých 1900 evropských showroomů nábytkem a dekoracemi z řetězce Ikea.

Původně Fiat skandinávské nábytkáře požádal, aby navrhli prodejnu automobilů podle standardů Ikea. Ti však doporučili, aby Fiat uspořádal svoje prodejny do samostatných sekcí, rozdělených podle cílových skupin. Croma, Multipla, Doblo a Idea by se tak ocitly v sekci zaměřené na rodiny, zatímco Panda, Grande Punto a Sedici by společně oslovovaly mladé lidi, kteří vybírají svoje první auto.

Dealeři Fiatu začnou svoje showroomy přestavovat co nevidět – koncem roku 2007 by sedmdesát procent z nich mělo být zařízeno nábytkem a vybavením z Ikea.

autoweb.cz

11.9.2006 6:00
Více o tématu: FiatIKEAnábytek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist