Fiat Stilo (2001 – 2007)
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Příznivé ceny lákají, pověst odrazuje. Ojetý Fiat Stilo to nemá lehké. Nepomáhají ani silné a úsporné diesely nebo bohatá výbava.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Příznivé ceny lákají, pověst odrazuje. Ojetý Fiat Stilo to nemá lehké. Nepomáhají ani silné a úsporné diesely nebo bohatá výbava.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Asi mám celkem štěstí, závady se mi zatím vyhýbají (mám ho rok a najel jsem 30 tkm – nyní celkem 80 tkm). Spotřeba je mezi 6-7 litry (díky 6-kvaltu i na dálnici), jízda velmi příjemná a pohodlná, na ultraposilovač jsem si zvykl.
Jen mi začal trochu papat olej, takže tak dvakrát mezi výměnou trochu dolívám. Budu to muset nechat přetěsnit. Celkově jsem ale absolutně spokojen.
Ahoj, měl jsem 1,6 16V a u nich je poměrně častá, dá se říct pravidelná závada po cca 60kkm, odchází cívka nad zapalovací svíčkou. Během 10tis km se odporoučí všechny 4. Oprava cca 2,5 tis Kč za všecky. Zdarec
Stilo 1,9 JTD 85kW jsem vlastnil 5 let (2003-2008),koupil jsem jej nové. Najel jsem 135000km, spotřeba od 4,8 do 7,5 l dle stylu jízdy,průměrně 5,5-6,5 l. Ve 100000km výměna předních brzd a kotoučů, jinak pravidelný běžný servis co 20.000km. Velmi pohodlné a komfortní vozidlo(měl jsem hatchbak). Maximální spokojenost, nyní mám Bravo II 1,9 M-Jet 110 kW-2roky 4 měsíce- skvělé.
Tom
Jenom bych poukázal na chybu ve výkonu u 1,2 16V – motor má 59kW a ne 63 🙂
Máme doma taky Stilo 1,4, ale zatím má najeto jenom 40 tisíc, takže je vcelku jasný, že bez problémů. Pevně věřím, že to tak bude i nadále 🙂
Kamos mal Stilo 3D, 2001, 1.9JTD brzdy interier Abarth, podvozok upraveny, orig tlmice a neorig struny nebo opacne, cize nee moc OK. Predpokladam ze to bola buracka, elektronika si zila vlastnym zivotom, napriklad v zime prestali stierat stierace na 5 sekund a vela chyb hlasok, ale motor, 1.9 JTD 85 kw bol skvostny. Jazdil ako cune, na FF 2.0 TDCi 6-speed pri podobnom style jazde o liter viac. Na Stile sa cez 6 dostale len velmi malo, na Focus pod 6 len zriedka. CR ziadne extra velke kopance, hlucnost malinko vacsia, ale ostatne treba dobre pozriet, klima atd
Máme stilo JTD 115 od r. 2003, najeto 220 tis km a má aut. klimu. Nevím, kde všichni redaktoři čerpají ty bláboly (možná v AAA), ale žádné váhy vzduchu, žádné turbo, žádné vrzání a špatné slícování, dokonce výfuk pořád původní – pouze vnější obal zadního tlumiče se sloupl, atd. Takže mimo garance filtry a oleje pouze tyčky stabilizátoru př. nápravy už 2x – cena za jednu ca 600,-Kč a podložka pod EGR ventil u IMOFA 2000,-Kč i s prací a testerem. Jede jak hodinky, olej nežere a spotřeba do 6l/100km.
Škoda, že komentáře odborníků nejsou skutečně od odborníků např. autoservisů co se specializují na značku (autorizák se \“nepochlubí\“). Hlášky typu váhy vzduchu a tyčky stabilizátoru AAA tradičně napasuje na každé auto, ale skutečníé nemoci se člověk nedoví. Stilo do faceliftu bylo celkem častým pacientem v servisu. První tři měsíce výroby řešili kluci v Torinu jak udělat táhlo zámku dveří aby při mrazu nezatuhlo (nepřeji Vám ten pohled na čertvého majitele nového Stila, kterýho vytahujete staženým okénkem z auta ven). Specialitkou je hlavně u JTD verzí problém se sníjžděním vnitřků pneu na přední nápravě (měkké silentbloky ramen), utržené silentbloky celé zadní nápravy vzadu – prakticky u každého Stila kolem 80-100tkm (u Golfa IV nevydrží taky), citlivá elektonika Stila, která s niží teplotou a tím i logickým pokleseme napětí na baterce začne majitele obšťastňovat hláškami typu ESP failur system, passanger airbag failur system ap. Maličkostí jsou zapalovací cívky /pozor zlobili jen na prvních 1.6, které byly Fiat, s Euro4 přišli motory 1.6 Ecotec Opel, které mají lištu/. Sranda je výměna žárovky v LP světlometu kdy i v servisu musí rozdělat \“půlku\“ auta aby si mechanik nepořezal při výměně ruce. Pro mě naprosto nepřijatelné je řešení zvedání sedáku kdy opěradlo zůstává ve stejné poloze a v nejnižší poloze sedu Vám táhne na záda. Podle mě exituje spousta aut kde se dá více jezdit na výlety než do servisu (Focus, Astra, Corolla, Almera, M323) a přitom nestojí o moc víc při koupi, ale hlavně na provozu.
Otec ho mel asi rok, byl to myslim rok 2001, najeto neco mezi 50-100tis, ale zlobila ho prevazne elektronika, co si tak vzpominam. V zime se mu nechtelo startovat (zima = min jak 2° nad nulou), sterace se zasekavaly uprostred celniho skla apod. Nevim jestli mel i nejake mechanicke zavady, kazdopadne byl rad, ze se ho pak zbavil. Je to skoda, protoze zvenku se mi to auto libi, zvlast 3dv. varianta.
ano máte pravdu, stilo mám 1.2 6.kvalt, má najeto cca 80 tis, teď mi začala svítit kontrolka airbagu, ale mám již slíbenou opravu, jinak vše původní včetně výfuku a bez problému. Auto nijak nešetřím, motor točím k červenému poli otáčkoměru. To ale italská auta mají ráda. Kamarádi co vlastní německá auta, nemají asi to štěstí jako já s tímto podle vás nespolehlivým Italem. Pořá něco servisují…..U těch Japonců je kvalita dobrá, ale jsou to hnusná auta pro důchodce.
to otec koupil nové???
Upřímně nechápu, čím u Fiatu myslí lidi, co navrhují posilovače řízení.. Díky tomu jsou jejich auta zbytečně nezajímavá.
Urážející nadpis článku je zoufalost AAA.Pracuji pr stavební firmu Berger.Je to Bavorská mamutí firma.V roce 2006 vyměnili kompletné vozový park pro techniky,Nakoupili Stila 1.9,zeptal jsem se proč právě Stila,odpověď zněla,že německá auta zaspala dobu a technologicky jsou zastaralá.
Nevím co autora článku vedlo slovo nevyhovující na motor 1.8 16v skvělý zátah skoro 140 koníků je znát a moje průměrná spotřeba se pohybuje okolo 8-8.3l na 100km. Můžu porovnávat mám dalšího fiata 1.6 16v tam je spotřeba 7.5l 100km tak jaký pak rozdíl jestli mám řešit ušetření 20kč na 100 km tak tedy nevím.
jj, u motorů se jednalo o PD, taktéž i klimatronik..
Ta nejkrásnější věc na stilu je, že závady na voze se vyskytující, jsou naprostým standartem všech ojetin… Proto psát o nevhodnosti JTD motorů je na opováženou, stejně tak jako zmiňovat opotřebované ložiska a celkově všechno opotřebované…
je to až drzost co si recenzenti dovolí..
jinak nic proti 🙂
rozhodně se dá mnoho doporučit a mnoho věcí vyvrátit, ale s touto recenzí se nedá vůbec souhlasit.
ty věci se na těchto vozech opravdu vyskytují…
Jen u Fiatu se to řeší… U toho že tím trpí každá druhá škodovka a jiné auta se už mlčí…
Chce to brát s rezervou, zdejší autoři recenzí jsou trošičku nemocní jedinci 😉 VW hejbe evropou no, tak i jejich peněženkou.
Bavíš se o stilu nebo o jiných vozech???
Problémy s elektronikou řešila výměna baterie za silnější, neb kluci podcenili význam bohaté výbavy, kterou se na poslední chvíli rozhodli instalovat i do nižších tříd.
Problém s přední nápravou a sjíždění gum se řešil v rámci záruky, jen se mnoho Trollů řidičů o toto vůbec nezajímalo a pouštěli tak do bazarů problémové vozy, pořád je to ale malá věc oproti VW passat.
Problematika stabilizačních tyček je ošetřena servisníma kontrolama a jejich případná výměna jde do pár korun. Není vada na spolehlivosti, jen vada na ignorování servisních kontrol (na to stačí i svépomoc) a kromě vrzání se neprojevuje nepojízdností.
Sedák je specifická věc, rozhodně minimálni vada na kráse.
Zamrzlé zámky se vyskytují u každého druhého vozidla, jde vždy jen o jistou souhru náhod a okolností, né o pravidelnost…. VW koncern měl se zámky větší starosti přesněji u Octavie 😉
Zadní silentbloky náprav jsou navržené na omezenou životnost, potvrzují to i servisiní plány a jejich vyžadované kontroly…. Takže nikoliv vada na spolehlivosti.. Navíc is utrženou gumou je stále jízda možná a i dlouhodobě… Takže je na opováženou že to vůbec někdo řeší.
výměna žárovek je u mnohých vozů předepsána povině jen v servise… a paradoxně u VW koncernu jak je to možné?? Že by kvůli mizerné dostupnosti a přístupnosti??? Máte trošku omezený přehled pane.