Fiat Stilo (2001 – 2007)

10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Příznivé ceny lákají, pověst odrazuje. Ojetý Fiat Stilo to nemá lehké. Nepomáhají ani silné a úsporné diesely nebo bohatá výbava.

Diskuze

17 komentářů

    Filip

    Asi mám celkem štěstí, závady se mi zatím vyhýbají (mám ho rok a najel jsem 30 tkm – nyní celkem 80 tkm). Spotřeba je mezi 6-7 litry (díky 6-kvaltu i na dálnici), jízda velmi příjemná a pohodlná, na ultraposilovač jsem si zvykl.
    Jen mi začal trochu papat olej, takže tak dvakrát mezi výměnou trochu dolívám. Budu to muset nechat přetěsnit. Celkově jsem ale absolutně spokojen.

    shakal

    Ahoj, měl jsem 1,6 16V a u nich je poměrně častá, dá se říct pravidelná závada po cca 60kkm, odchází cívka nad zapalovací svíčkou. Během 10tis km se odporoučí všechny 4. Oprava cca 2,5 tis Kč za všecky. Zdarec

    Tom

    Stilo 1,9 JTD 85kW jsem vlastnil 5 let (2003-2008),koupil jsem jej nové. Najel jsem 135000km, spotřeba od 4,8 do 7,5 l dle stylu jízdy,průměrně 5,5-6,5 l. Ve 100000km výměna předních brzd a kotoučů, jinak pravidelný běžný servis co 20.000km. Velmi pohodlné a komfortní vozidlo(měl jsem hatchbak). Maximální spokojenost, nyní mám Bravo II 1,9 M-Jet 110 kW-2roky 4 měsíce- skvělé.
    Tom

    metaljohn

    Jenom bych poukázal na chybu ve výkonu u 1,2 16V – motor má 59kW a ne 63 🙂

    Máme doma taky Stilo 1,4, ale zatím má najeto jenom 40 tisíc, takže je vcelku jasný, že bez problémů. Pevně věřím, že to tak bude i nadále 🙂

    olso

    Kamos mal Stilo 3D, 2001, 1.9JTD brzdy interier Abarth, podvozok upraveny, orig tlmice a neorig struny nebo opacne, cize nee moc OK. Predpokladam ze to bola buracka, elektronika si zila vlastnym zivotom, napriklad v zime prestali stierat stierace na 5 sekund a vela chyb hlasok, ale motor, 1.9 JTD 85 kw bol skvostny. Jazdil ako cune, na FF 2.0 TDCi 6-speed pri podobnom style jazde o liter viac. Na Stile sa cez 6 dostale len velmi malo, na Focus pod 6 len zriedka. CR ziadne extra velke kopance, hlucnost malinko vacsia, ale ostatne treba dobre pozriet, klima atd

    jj

    Máme stilo JTD 115 od r. 2003, najeto 220 tis km a má aut. klimu. Nevím, kde všichni redaktoři čerpají ty bláboly (možná v AAA), ale žádné váhy vzduchu, žádné turbo, žádné vrzání a špatné slícování, dokonce výfuk pořád původní – pouze vnější obal zadního tlumiče se sloupl, atd. Takže mimo garance filtry a oleje pouze tyčky stabilizátoru př. nápravy už 2x – cena za jednu ca 600,-Kč a podložka pod EGR ventil u IMOFA 2000,-Kč i s prací a testerem. Jede jak hodinky, olej nežere a spotřeba do 6l/100km.

    Mike

    Škoda, že komentáře odborníků nejsou skutečně od odborníků např. autoservisů co se specializují na značku (autorizák se \“nepochlubí\“). Hlášky typu váhy vzduchu a tyčky stabilizátoru AAA tradičně napasuje na každé auto, ale skutečníé nemoci se člověk nedoví. Stilo do faceliftu bylo celkem častým pacientem v servisu. První tři měsíce výroby řešili kluci v Torinu jak udělat táhlo zámku dveří aby při mrazu nezatuhlo (nepřeji Vám ten pohled na čertvého majitele nového Stila, kterýho vytahujete staženým okénkem z auta ven). Specialitkou je hlavně u JTD verzí problém se sníjžděním vnitřků pneu na přední nápravě (měkké silentbloky ramen), utržené silentbloky celé zadní nápravy vzadu – prakticky u každého Stila kolem 80-100tkm (u Golfa IV nevydrží taky), citlivá elektonika Stila, která s niží teplotou a tím i logickým pokleseme napětí na baterce začne majitele obšťastňovat hláškami typu ESP failur system, passanger airbag failur system ap. Maličkostí jsou zapalovací cívky /pozor zlobili jen na prvních 1.6, které byly Fiat, s Euro4 přišli motory 1.6 Ecotec Opel, které mají lištu/. Sranda je výměna žárovky v LP světlometu kdy i v servisu musí rozdělat \“půlku\“ auta aby si mechanik nepořezal při výměně ruce. Pro mě naprosto nepřijatelné je řešení zvedání sedáku kdy opěradlo zůstává ve stejné poloze a v nejnižší poloze sedu Vám táhne na záda. Podle mě exituje spousta aut kde se dá více jezdit na výlety než do servisu (Focus, Astra, Corolla, Almera, M323) a přitom nestojí o moc víc při koupi, ale hlavně na provozu.

    JCB

    Otec ho mel asi rok, byl to myslim rok 2001, najeto neco mezi 50-100tis, ale zlobila ho prevazne elektronika, co si tak vzpominam. V zime se mu nechtelo startovat (zima = min jak 2° nad nulou), sterace se zasekavaly uprostred celniho skla apod. Nevim jestli mel i nejake mechanicke zavady, kazdopadne byl rad, ze se ho pak zbavil. Je to skoda, protoze zvenku se mi to auto libi, zvlast 3dv. varianta.

    machy

    ano máte pravdu, stilo mám 1.2 6.kvalt, má najeto cca 80 tis, teď mi začala svítit kontrolka airbagu, ale mám již slíbenou opravu, jinak vše původní včetně výfuku a bez problému. Auto nijak nešetřím, motor točím k červenému poli otáčkoměru. To ale italská auta mají ráda. Kamarádi co vlastní německá auta, nemají asi to štěstí jako já s tímto podle vás nespolehlivým Italem. Pořá něco servisují…..U těch Japonců je kvalita dobrá, ale jsou to hnusná auta pro důchodce.

    machy

    to otec koupil nové???

    huh

    Upřímně nechápu, čím u Fiatu myslí lidi, co navrhují posilovače řízení.. Díky tomu jsou jejich auta zbytečně nezajímavá.

    franta

    Urážející nadpis článku je zoufalost AAA.Pracuji pr stavební firmu Berger.Je to Bavorská mamutí firma.V roce 2006 vyměnili kompletné vozový park pro techniky,Nakoupili Stila 1.9,zeptal jsem se proč právě Stila,odpověď zněla,že německá auta zaspala dobu a technologicky jsou zastaralá.

    Nevím co autora článku vedlo slovo nevyhovující na motor 1.8 16v skvělý zátah skoro 140 koníků je znát a moje průměrná spotřeba se pohybuje okolo 8-8.3l na 100km. Můžu porovnávat mám dalšího fiata 1.6 16v tam je spotřeba 7.5l 100km tak jaký pak rozdíl jestli mám řešit ušetření 20kč na 100 km tak tedy nevím.

    K4my

    jj, u motorů se jednalo o PD, taktéž i klimatronik..

    Kuban

    Ta nejkrásnější věc na stilu je, že závady na voze se vyskytující, jsou naprostým standartem všech ojetin… Proto psát o nevhodnosti JTD motorů je na opováženou, stejně tak jako zmiňovat opotřebované ložiska a celkově všechno opotřebované…

    je to až drzost co si recenzenti dovolí..
    jinak nic proti 🙂

    rozhodně se dá mnoho doporučit a mnoho věcí vyvrátit, ale s touto recenzí se nedá vůbec souhlasit.

    Kuban

    ty věci se na těchto vozech opravdu vyskytují…

    Jen u Fiatu se to řeší… U toho že tím trpí každá druhá škodovka a jiné auta se už mlčí…

    Chce to brát s rezervou, zdejší autoři recenzí jsou trošičku nemocní jedinci 😉 VW hejbe evropou no, tak i jejich peněženkou.

    Kuban

    Bavíš se o stilu nebo o jiných vozech???

    Problémy s elektronikou řešila výměna baterie za silnější, neb kluci podcenili význam bohaté výbavy, kterou se na poslední chvíli rozhodli instalovat i do nižších tříd.

    Problém s přední nápravou a sjíždění gum se řešil v rámci záruky, jen se mnoho Trollů řidičů o toto vůbec nezajímalo a pouštěli tak do bazarů problémové vozy, pořád je to ale malá věc oproti VW passat.

    Problematika stabilizačních tyček je ošetřena servisníma kontrolama a jejich případná výměna jde do pár korun. Není vada na spolehlivosti, jen vada na ignorování servisních kontrol (na to stačí i svépomoc) a kromě vrzání se neprojevuje nepojízdností.

    Sedák je specifická věc, rozhodně minimálni vada na kráse.

    Zamrzlé zámky se vyskytují u každého druhého vozidla, jde vždy jen o jistou souhru náhod a okolností, né o pravidelnost…. VW koncern měl se zámky větší starosti přesněji u Octavie 😉

    Zadní silentbloky náprav jsou navržené na omezenou životnost, potvrzují to i servisiní plány a jejich vyžadované kontroly…. Takže nikoliv vada na spolehlivosti.. Navíc is utrženou gumou je stále jízda možná a i dlouhodobě… Takže je na opováženou že to vůbec někdo řeší.

    výměna žárovek je u mnohých vozů předepsána povině jen v servise… a paradoxně u VW koncernu jak je to možné?? Že by kvůli mizerné dostupnosti a přístupnosti??? Máte trošku omezený přehled pane.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist