Fiat Punto Evo 1.4 T MultiAir
21 fotografiífiat punto evo
Můžete se sice celý týden chlubit, že testujete Evo, ale stejně musíte jednou s pravdou ven. A jaký tedy nový malý Fiat je?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
21 fotografiífiat punto evo
Můžete se sice celý týden chlubit, že testujete Evo, ale stejně musíte jednou s pravdou ven. A jaký tedy nový malý Fiat je?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Možná bych i věřil, že je to dobrý auto, ale já nevim… je to pořád jenom Fiat! Myslim že bych radši sahal na ztopořený úd než na tu řadicí páku. Italy nebrat!
Coyotte007 mal si niekedy Fiat, kupovany ako novy? Lebo porovnavat Una 1.3D, dovlecene po revolucii z Italie a hlasat rozumy, o tom si myslim svoje. Riadenie, par tisic som na GP 1,2 spravil, nikdy, ale naozaj nikdy som nemal problem zaradit ani z 3-2 ani nijak inak. Hlucnost je mensia ako na mojom FF, nehovoriac o tom, ze prve Punto z r.96 v roku 2007 ked slo z domu, nemalo kusok hrdze, co sa o FF z roku 2004 povedat uz v r.2007 nedalo…Motor 1.2 je samozrejme slaby, vhodny pred dochodcov, jazdil som ho sam, takze ako tak sa dalo, niekde na urovni HTP, ale zvukovym prejavom lepsi.
Přesně tak. Fiaty jsou relativně slušně smontovaná a poměrně spolehlivá auta – v obou případech jsou na tom dnes líp než třeba Citroen.
Mam punto evo uz 2 mesiace, ale s motorom 1,4 55kw
vo vybave RACING.
Motor na auto uplne postacuje a priplatok 2000 EUR za
multiair nie je vykupeny ani nizsou spotrebou ani
vyraznejsou dynamikou. S puntom ako takym mam
15 rocne skusenosti (prva generacia 1,1 40 kw) a
stale sluzi bez problemov. Punto evo je vyborne
poskladane, krasne vyzera a dobre jazdi… Nebyt
tej radiacej paky a preposilovaneho riadenia bolo by vyborne… A cena v SR je s porovnotelne vybavenou konkureciou nizsia o 1000-1500 EUR.
No dynamika bude o dva světelné roky jinde, ale tak někdo se rád loudá 🙂
ja by som len chcel podotknut, ze vo volitelnej vybave k puntu evo je polozka : znizenie vykonu pre modelovi rok 2010, co sa dodava seriovo pre vsetky modeli(v zaujme zvysenia zivotnosti poh jednotky). Pricinu o sekundu pomalsieho zrychlenia by som urcite hladal tam, co pravdepodobne uniklo pozornosti pozorneho oka redaktora, ktory vykonaval jeho test.
…plná příšerných a nepravdivých klišé.