Fiat Panda Classic: Druhá generace kroutí přesčas
Fiat
Dnes začal prodej Pandy Classic. Na první pohled se změnilo jen jméno, Fiat však zestručnil ceník, aby mohl na jeho konec napsat zajímavou cenu.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Fiat
Dnes začal prodej Pandy Classic. Na první pohled se změnilo jen jméno, Fiat však zestručnil ceník, aby mohl na jeho konec napsat zajímavou cenu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pandu jsem měl 5 let a najel 112 tisíc a vůbec žádný poruchy. Dokonce i žárovky byly původní. Jsem zvědav jestli by dokáží ty \“koncernové\“ sráče CitiGo a pod.
Jo, to můžu potvrdit. Já jsem žárovky měnil až po sedmi letech, jinak taky žádné poruchy. Jinak nová panda nebude špatná, ale její buclatej design už mě neuchvátil tak jako druhá generace. Škoda té hranatosti, mělo to něco do sebe…
CitiGo nebo jak se ten krám jmenuje jenom kopíruje jednoduchost konstrukce Pandy.
Ono to má el. ovl oken a řidič nemůže od sebe otevírat okno u spolujezdce. To může udělat jenom koncern VW. Fakt hrozný. A budou za to chtít v základu víc jak za Pandu klasik s klimatizací. A český a slovenský stádo to bude kupovat jako diví.
Pánové, házíte špínu úplně zbytečně, ovládání oken tímhle způsobem je v segmentu A poměrně normální, například kolínská trojčata ho mají stejně.
Co se Citigo týče, cenu už známe, stojí 180 tisíc.
A s Pandou Classic prosím vůbec nesrovnávejte, je sice dobrá, ale dávno jí ujel vlak. Proto stojí tak málo. Podvozek Fiatu má malé zdvihy a je neuvěřitelně uskákaný, novější auta v segmentu jezdí bez výjimky snad dvakrát lépe než Panda. A mají i příjemnější řízení (s výjimkou C1/107/Ayga).
Citigo je opravdu dobré auto, zvlášť za ty peníze.
Pardon, nebylo to na všechny, ale jen na poslední příspěvek. Jen mám dojem, že se Citigo na Autowebu stává až příliš často terčem kritiky lidí, kteří ho ještě ani neviděli naživo.
O spolehlivosti Pandy samozřejmě nepochybuji, Škodu nechci předčasně soudit.
Pardon, nebylo to na všechny, ale jen na poslední příspěvek. Jen mám dojem, že se Citigo na Autowebu stává až příliš často terčem kritiky lidí, kteří ho ještě ani neviděli naživo.
O spolehlivosti Pandy samozřejmě nepochybuji, Škodu nechci předčasně soudit.