Fiat Panda (2003 – 2012)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Fiatu Panda patří mezi nejmenší automobily na trhu. V rámci třídy jde o žádanou ojetinu. V základním provedení ale nenadchne.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Druhá generace Fiatu Panda patří mezi nejmenší automobily na trhu. V rámci třídy jde o žádanou ojetinu. V základním provedení ale nenadchne.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“A jaká je situace na zadních sedadlech? Vzhledem ke třídě vozu velice dobrá! \“
To sice muze byt pravda ale nepocitejte s tim, ze se posadite za prumerneho ridice. Mozna za nejakeho duchodce nebo malou zenu, ti jsou vzdycky nalepeni az k volantu, ale v ostatnich pripadech je treba zminovany favorit v ohledu na misto vzadu hotova limuzina.
Pote posilovac….. to je tragedie. Nechapu pritomnost tlacitka pro jeho zesileni pri parkovani ve meste. I v normalnim rezimu je volant jako ze zele a da se otacet malickem. Zatacky tak projizdite jen hrubym odhadem natoceni volantu…
Nedávno se mi poštěstilo jet za pandou sérií ostrých pomalých zatáček-jel cca 40 (s favoritem tam jezdím běžně kolem 50) a to auto se tak neuvěřitelně naklánělo, že jsem měl strach, že se převrátí.řídilo to nějaká ženská a furt s tím strašně bojovala a pořád brzdila
Mohu říct, že za řidiče 175 cm si stehně velký člověk sedne bez problémů. Větší by ale už potíže měl. Jenomže Panda je o třídu menší auto, než Favorit.