Fiat Multipla

16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Snažit se, to je dobrá věc. Ale nic se nesmí přehnat.

Diskuze

10 komentářů

    bimbas

    trochu tam chybi aspon priblizny prehled cen.

    tRISk

    jde samozrejme o subjektivni hodnoceni, ale puvodni Multipla se mi libi rozhodne vic, nez ta nova, nicnerikajici krabice nosici stejne jmeno….

    kaktus

    Spolehlivá, silná, a hlavně vééliká.

    Vlastvím tohle auto a ve srovnání s jízdou s VW za minulých 9 let a průměrných 60.000km ročně jsem s Fiatem naprosto spokojen.

    S pobavením sleduji diskuse na téma vzhledu modelu 98.

    V porovnání a AUTOCADovým zjevem převážné většiny ostatních vozidel a konzervativitou českých "Škodařů" je to zábava náramná.

    Díky délce Multiply s ní lze zaparkovat jako běžným Polem, či Formanem. Je jen značně širší, zde jde hlavně o cvik, zrcátka jsou elektricky sklopná, což pomůže v úzkých průjezdech.

    Motor JTD 1,9 nemá chybu a spotřeba kolem 6-6,5 litru kombinovaně je slušná. Akcelerace i v plém obsazením osádkou je výrazná.

    Vnitřní uspořádání je pohodlné, prostorné i pro mou pětičlennou familii, řidič sedí téměř jako v autobuse, sedačka je výškově stavitelná, na boční vedení opěradla jsem zpočátku brblal, po půl roce si nevzpomenu.

    Po zkušenostech i počáteční nedůvěře můžu říct, že je to úplně dospělé, v mnoha technických parametrech nadprůměrné auto z vyšší kategorie, než do které je řazeno.

    Se Zafirou bych nesrovnával, vážně bych šel rovnou výš.

    Nebo je snad automatický hasící systém motoru standartem ?

    6 míst v základu ?

    Vyzkoušejte, pak mudrujte.

    Jan Kadlec

    No, ten, kdo psal tento článek má ve všem pravdu, včetně v závadách uvedené zadření navijáku rezervního kola, ale, Mulťu máme rok a půl s motorem 1,6 16V a spotřeba je 7,4 l/100km. – kombinovaná i s Chorvatskem 2x. Motor je to tichý a velmi pružný, max. 170 km/hod – skutečných a v pohodě na novém úseku D11.

    Darko

    autor recenze je zřejmě zanícený zastánce nafty.Já mám benzín a ROZHODNĚ tento motor nezažívá galeje.Sám o sobě se rád vytáčí,není to ale nutné,není problém jet na rovince šedesátkou na pětku.Spotřeba se pohybuje od 7.5- 9 l/100 km podle prostředí v kterém jezdí.Mimochodem ve sprintu jsem porazil Multiplu s JTD.

    kubiii

    Přesně tak, můžu podepsat.

    Sejdeme se na fóru :o)))

    Bob

    … hm, jenže nafta jedzdi opravdu kolem 6,5-7 l/100km ať jsem po ní chtěl skoro cokoliv. Maximum bylo kolem 8, a to jsem byl úplně "po střechu", na střeše "rakev" a 3 kola. A přesto jela vcelku v poho. (Chtěl bych vidět benzín… 🙂 ).

    CNG a LPG

    Ano dízl opravdu táhne lépe,to je bez debat.Benzínu hrozně chybí šestka na dálnici při rychlosti 130-140km točí jak flexa.Jinak ještě pro spořivce je výborná varianta na CNG ,jezdíte podstatně levněji i než s tím dízlem. Já sám mám namontované LPG spotřeba taky od těch 8l do 9,5 v zimě i 10,2. akorát cena od 15 do 17 za litr.

    m.prog

    auto jede vyborne, je to sviznik, nemam zadny problem!
    Pri 140 se ji zacinaji narovnavat faldy:-)

    najeto 181000

    Radek UL

    Motor mi tak dině kolísá a houpou se mi otácky.Také se mi u toho stane že když prudce sundám nohu z plynu motor mi chcípne. Prosím o radu . Děkuji

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist