Fiat Multipla
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Snažit se, to je dobrá věc. Ale nic se nesmí přehnat.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Snažit se, to je dobrá věc. Ale nic se nesmí přehnat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
trochu tam chybi aspon priblizny prehled cen.
jde samozrejme o subjektivni hodnoceni, ale puvodni Multipla se mi libi rozhodne vic, nez ta nova, nicnerikajici krabice nosici stejne jmeno….
Spolehlivá, silná, a hlavně vééliká.
Vlastvím tohle auto a ve srovnání s jízdou s VW za minulých 9 let a průměrných 60.000km ročně jsem s Fiatem naprosto spokojen.
S pobavením sleduji diskuse na téma vzhledu modelu 98.
V porovnání a AUTOCADovým zjevem převážné většiny ostatních vozidel a konzervativitou českých "Škodařů" je to zábava náramná.
Díky délce Multiply s ní lze zaparkovat jako běžným Polem, či Formanem. Je jen značně širší, zde jde hlavně o cvik, zrcátka jsou elektricky sklopná, což pomůže v úzkých průjezdech.
Motor JTD 1,9 nemá chybu a spotřeba kolem 6-6,5 litru kombinovaně je slušná. Akcelerace i v plém obsazením osádkou je výrazná.
Vnitřní uspořádání je pohodlné, prostorné i pro mou pětičlennou familii, řidič sedí téměř jako v autobuse, sedačka je výškově stavitelná, na boční vedení opěradla jsem zpočátku brblal, po půl roce si nevzpomenu.
Po zkušenostech i počáteční nedůvěře můžu říct, že je to úplně dospělé, v mnoha technických parametrech nadprůměrné auto z vyšší kategorie, než do které je řazeno.
Se Zafirou bych nesrovnával, vážně bych šel rovnou výš.
Nebo je snad automatický hasící systém motoru standartem ?
6 míst v základu ?
Vyzkoušejte, pak mudrujte.
No, ten, kdo psal tento článek má ve všem pravdu, včetně v závadách uvedené zadření navijáku rezervního kola, ale, Mulťu máme rok a půl s motorem 1,6 16V a spotřeba je 7,4 l/100km. – kombinovaná i s Chorvatskem 2x. Motor je to tichý a velmi pružný, max. 170 km/hod – skutečných a v pohodě na novém úseku D11.
autor recenze je zřejmě zanícený zastánce nafty.Já mám benzín a ROZHODNĚ tento motor nezažívá galeje.Sám o sobě se rád vytáčí,není to ale nutné,není problém jet na rovince šedesátkou na pětku.Spotřeba se pohybuje od 7.5- 9 l/100 km podle prostředí v kterém jezdí.Mimochodem ve sprintu jsem porazil Multiplu s JTD.
Přesně tak, můžu podepsat.
Sejdeme se na fóru :o)))
… hm, jenže nafta jedzdi opravdu kolem 6,5-7 l/100km ať jsem po ní chtěl skoro cokoliv. Maximum bylo kolem 8, a to jsem byl úplně "po střechu", na střeše "rakev" a 3 kola. A přesto jela vcelku v poho. (Chtěl bych vidět benzín… 🙂 ).
Ano dízl opravdu táhne lépe,to je bez debat.Benzínu hrozně chybí šestka na dálnici při rychlosti 130-140km točí jak flexa.Jinak ještě pro spořivce je výborná varianta na CNG ,jezdíte podstatně levněji i než s tím dízlem. Já sám mám namontované LPG spotřeba taky od těch 8l do 9,5 v zimě i 10,2. akorát cena od 15 do 17 za litr.
auto jede vyborne, je to sviznik, nemam zadny problem!
Pri 140 se ji zacinaji narovnavat faldy:-)
najeto 181000
Motor mi tak dině kolísá a houpou se mi otácky.Také se mi u toho stane že když prudce sundám nohu z plynu motor mi chcípne. Prosím o radu . Děkuji