Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport

31 fotografiíFiat Grande Punto

Víme, že ho chcete (protože sami na tom nejsme jinak). Má ale „sportovní“ Punto co říct lidem, které baví řídit?

Diskuze

12 komentářů

    imfree

    Mohli si vybrat jinčí barvu než zrovna tu, kterou ztělesňuje ostrý focus..

    Charger

    je to jiný odstín a takovou barvu najdeš i u dalších aut

    vitek

    ty jsou uplne skvely, rikal jsem si obcas, jestli nejsou prevzate z oficialnich preospektu 🙂 mate noveho fotografa ci jen fotak nebo jen optiku?

    Jirka Červenka

    Nic z toho, to dělá jen ta barva (a krásný den, který zrovna byl). Škoda, že většina dovozců přistupuje k výběru aut pro novináře způsobem „hlavně, aby se to pak dobře prodalo“, takže v médiích pak vidíte šedomodrá, modrošedá, šedočerná a stříbrná auta – a tyhle barvy prostě na fotkách nikdy nebudou vypadat dost efektně.

    Honza

    Jsem majitelem Grande Punta modrou metalízu s motorem 1.4 16V a 70 kW a jezdím na 16 palcových kolech, protože 17" se na naše silnice vůbec nehodí, a divím se tomu, že lidé, kterým projde ročně více než 100 aut v testech, nechají malý hatchback obou do takových kol. Já na 16" problém nemám, auto jede skvěle a na silnici sedí jako přibité. A Fabii jsem měl předtím a stou se toto auto nedá vůbec srovnávat. Je prostě ve všech směrech lepší, ale hlavně je 1000% hezčí.

    Uwe Filter

    Myslíš, že si novináři můžou zvolit, na jaký kola chtěj auto postavit? Běž si dát studenou:)

    honza

    Docela mě mrzí jak opakovaně, zvláště novináři, kritizují kvalitu materiálů a jízdní vlastnosti fiatů, vlastním už skoro 5 let punto sporting minulé generace, slícování je bezchybné, servis navštěvuji jen při ročních prohlídkách, nikde mi nic nevrže a jízdní vlastnosti?myslím, že právě nízké hmotnosti (která ale činí rovnou tunu) tužšímu odpružení a právě této šířce gum 185mm je výborně cítit i sebemenší změna směru. A k tomu kritizovanému posilovači – tato verze jako jediná má posilovač s proměnlivou účinností – bez problémů jde jezdit stále se zapnutým CITY.

    Dave

    máme ve firmě služební Punto r.v. 2007 – 1,2 . Je to 4 válec, jezdí za průměr 6,2 l, servis po 20 tic. km. . teď má 27 tis. a jediné co bylo potřeba byl olej a br. destičky , které stály 1850 Kč vč DPH a práce. Na dálnici 160 Km/hod. nízké pov.r. a pojistka. Jezdíme stále po Praze,ale nic nevrže, auto je v pohodě. Pomalu, ale jistě měním názor na Fiaty. Nevím jestli bych dal 800 tis Kč za Cromu, ale punto i to Grande Punto jsou pohodová auta , do města jako dělaná. City posilovač je pohodička jak při jízdě tak při parkování. Všude se vejde i projede.

    Abarth

    Mám už druhého fiat s posilovačem s funkcí CITY a při jízdě jej mám stále zapnutý. Ze začátku si člověk chvíli zvyká (jde to extrémě lehce), ale po chvíli si člověk užívá komfortu řízení ve městě, jelikož se funkce sama deaktivuje nad 60 km/h. Jak asi kažký ví, tak ve městě z důvodu nutnosti manuálního řazení řidič řídí jednou rukou… V krytickou chvíli se dá právě tou jednou rukou spoustě kolizím snadněji vyhnout (vlastní zkušenost). Takže ty věčně opakované hloupé řeči, že je CITI je k ničemu…Já jako dlouhobý (6 roků) uživatel CITI dávám 10 z 10-ti!!!

    misha

    Myslim, ze nejde primo o rezim city jako takovy spise o odezvu kol. Mam GP 1.4 sport a kdyz projizdim velmi svizne zatackami, necitim zadny odpor volantu a to je spatne. Uz se mi kolikrat stalo, ze jsem do zatacky vlitnul rychleji nez byla hranice fyzikalnich zakonu pro auto, protoze jsem necitil zadny odpor pri zataceni. Dockate se jen nedotacivosti a letite do protismeru. Fabia je s podvozkem a odezvou volantu daleko lepsi(zbytek nehodnotim). A kdyz uz si che hrat GP na sportovne ladeny hatch, tak strmost zataceni mohla byt taky lepsi. Abych mohl projizdet mezi kuzely, musim tocit o vice jak trictrte otacky volantem na kazdou stranu a to se pri poloze rukou na volantu "trictrte na tri" neda zvladnout.

    Navic City je fakt pro zensky, ktery pri parkovani nemaji silu tocit. dvouma rukama musite zvladnout uridit vse. Co maji rikat skodofkari bez posilovace.

    Patrik

    Zajimavé zde je jiný test sice s motorizaci 1.9mjtd http://www.auto.cz/fiat-grande-punto-1-9-multijet-sport-1295 autoweb chváli jen Německé automobilky chci se zeptat autora kde je slavný motor 1.4 turbokompresor od Volkswagnu,že ho stáhli z výroby,protože se podělal v každém druhém modelu asi…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist