Fiat Freemont je převlečený Dodge Journey
3 fotografieAutosalon Ženeva
Na autosalonu v Ženevě se představí nový Fiat postavený na starém automobilu Dodge. Výroba probíhá v Mexiku.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
3 fotografieAutosalon Ženeva
Na autosalonu v Ženevě se představí nový Fiat postavený na starém automobilu Dodge. Výroba probíhá v Mexiku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Freemont je ÚPLNĚ stejný jako Journey. Výměna log vpředu, vzadu a pravděpodobně na volantu nelze pokládat za převlečení. Takže Chrysler se zbavil Plymouthu a naopak teď bude prodávat identická auta jako Fiaty. Hm, to má fakt logiku… Jistě, auto jaké Freemont fiatu chybí, ale – je to to pravé pro expanzi prodejů v Evropě? Kolik Journeů Chrysler dosud prodal- i s podporou Mercedesu? Sakra, pořád mi uniká pointa…
Hlavně je to velmi špatná strategie pro identitu Fiatu.. Když už velká auta, tak alespoň s italským designem. Navíc myslím, že i v Evropě chce více lidí velký Dodge, než velký Fiat. Takhle to dopadá, když se ve firmě vše podřizuje bláznivému marketingovému oddělení..
tiez by ma zaujimalo co fetuje marketingove oddelenie fiatu…ako tak sa ta znacka pozbierala…a zrazu pridu s prazvlastnou strategiou zobrat americke modely, ktorych predaje v europe su minimalne, oznacit ich logom FIAT a expandovat v europe…vidim to na velky prepadak a padanie hlav vo fiate…
Fiat s image Dodge nebo obráceně (jak chcete), je bohapustým nesmyslem. Američané nepochopili, co Evropané chtějí a taky na to dojedou. Obě značky by se podle mně měli profilovat samostatně, měli by prodávat modely Fiatu, tak jak se prodávají v Evropě dosud, pochybuji, že by byl někdo v Evropě na re-brandovaný (přeznačený) Dodge zvědavý. I když nejsem velkým fandou amerických značek, pořád bych raději koupil Dodge, než Fiat a ne tento nesmysl.
Zapomněl jsem dodat, že to uškodí image obou automobilek, což je škoda a opět to ukazuje jediné, že evropský trh nemá pro Američany velkou prioritu.
11 tis ks, loni- oficiálně – bez jediné reklamy s nepodporou Mercedesu a jeho otřesným přístupem ke značkám chrysler, dodge a Jeep.
Pár set kousků do evropy určitě doputovalo i přes šedej dovoz, mimo ofiko prodejce.
Takže podle mě úspěch.
Voygerů se prodalo ještě daleko víc a tam u šedýho dovozu nejde o pár set ks, ale pár tisíc.
Spíš to nepochopil Fiat. Američani se v EU prodávají spíše jen nadšencům, kteří nejchtějí mít Evropskou konfekci. Ale neřekl bych, že amíci obecně v porovnání s Evropou jsou nějaké zásadní terno.
Jak mám věřit Freemontu věřit jako \“fiatovost\“? Spíš mu nevěřím nos mezi očima.
Je je jako kdyby Godge Ram prodávali jako Fiat Ducato. Dodge Viper jako Fiat Coupé apod… Tyhle rebrand kreace je vhodné provádět tam, kde není znám původní model.