Fiat Freemont 2.0 MultiJet 2012
15 fotografiíFiat Freemont
Pod povrchem je to americký Dodge Journey a vyrábí se v Mexiku. To ale nevadí, protože stojí rozumné peníze a docela dobře se s ním jezdí.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
15 fotografiíFiat Freemont
Pod povrchem je to americký Dodge Journey a vyrábí se v Mexiku. To ale nevadí, protože stojí rozumné peníze a docela dobře se s ním jezdí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Opravdu moc děkuji.
Opět jste nezklamal. Já jen lituji, že není už pátek, měl bych po této Vaší vesele napsaném \“sloupku?\“ zase o něco veselejší víkend. Lepšíte se a s takovýmto progresem psaní budou Vaše články velmi brzy oficiálně ve světě internetu zařazeny mezi vážně myšlené regulérní velmi veselé estrády…
Takže super, za sebe dávám palec nahoru. Ještě že sem si ten test přečetl, musím uznat, že bez takto podrobného testu bych dále nemohl existovat a ve světě nenáročného uživatele aut bych tápal (vybral Lodgy a nebo Freemont? – těžká otázka, te´d už odpově´d jistě znám stejně jako ostatní).
Tedy ještě jednou děkuji a super pobavení.
Tady je vidět, kdo dokáže být objektivní a kdo ne. Jsem si poměrně jistý, že Freemont není páně Daliborovou srdeční záležitostí, ale vyjádřil se k němu z pohledu zamýšleného zákazníka a auto několikrát i pochválil. Ale někomu se prostě člověk nezavděčí a jelikož wolfff dotyčného redaktora z nějakého důvodu nesnáší (asi že nenapsal, že Alfy jsou nejvíc nejlepší na celém světě), tak holt bude házet aspoň neurčitou a neadresnou špínu, když už nemůže zkritizovat konkrétní negativní odstaveček. Díky za pěkný vhled do zahořklé duše, wolffffffe. 😉
Podle mě to bude nějaký prodejce Fiatu. Anebo si to píše Dalibor sám, aby rozjel diskusi 😀
Ještě sem neviděl MPV/Crossover které by výrazně bavilo řidiče a s kterým by snad- nedejbože – chtěl nějaký šílenec vymetat okresky. Tohle je auto pro přepravu z A do B kdy povezete většinou dítka, at už vlastní nebo vnoučata.
Nešviml sem si, že by S-Maxem či Touranem někdo vymetal okresky, ono s těmi otubernými dehty s výkonem nula nula prd to při váze kolem 2tun jaksi moc nejde.
Pokud vám chyběl automat, měl ste si pane redaktore vypůjčit verzi s automatem(v originál dodge je automat sériově, že ho tam soudruzi z Turína nedávaj je věc soudrhů z Turína), pokud vám chyběl výkon a chtěl ste nějakou zábavu, měl ste si půjčit verzi s motorem 3,6 V6.
To totiž vaše slavná německá konkurence vůbec nenabízí, třeba byste si potom té zábavy užil :o)
Nechápu, na co narážíte. Vždyť konstatuji, že automat v nabídce je. To, že nám ho Fiat nepůjčil, nic neznamená a třeba se k němu někdy dostaneme. A nikde nepíšu, že mi chybí nějaké zábavné vlastnosti. Od tohoto auta by to čekal asi jen blázen. Freemont je slušné auto, jenom jsem se snažil na okraj říct, že pro nadšeného řidiče, který potřebuje trochu více té \“dynamiky a sportovnosti\“, jsou na trhu jiná auta – třeba S-Max nebo Galaxy (divil byste se, jak se s nimi ty okresky vymetat dají). To ale nerozhodlo o celkovém verdiktu nad Freemontem.
A tady zase někdo nepochopil pointu toho příspěvku. Jeho autorovi se nelíbí, že je test moc stručný a v podstatě to ani není test. V tom má naprostou pravdu. Objemem informací tento článek patří do rubriky první jízda nebo něco takového. Už dlouho tu nevyšel pořádný podrobný test. A tím opravdu nemyslím opsaní tabulkových hodnot. Dříve to Autoweb uměl lépe. S tímhle trendem bude za 5 let test znamenat 1 odstavec textu a za 10 let se vejde do SMSky.
\“Objemem informací tento článek patří do rubriky první jízda nebo něco takového.\“
Pokud se podíváte pozorně, zjistíte, že se skutečně jedná o První jízdu, kam podle vás objemem informací patří.
Tak teď si sypu popel na hlavu. Na úvodní stránce v upoutávce je pouze \“Testy aut\“, což mě nějak zmátlo.
🙂
No, je vidět, že psát recenze na auta není lehká práce. Za sebe musím říct, že se mi test(první jízda) líbil, protože jsem se dozvěděl podstatné informace a dojmy. Což nemusí být pravidlem ani u dlouhých recenzí. Celkem dobré auto za cenu, za kterou je nabízeno. Problém zdejších nenávistných diskutérů je dětinská identifikace vlastní osoby se značkou automobilu, jak by řekl psycholog. Říká se tomu mentalita fotbalového fandy: \“-Nejlepší je Sparta? -A proč? -Protože je to naše Sparta, vole. A jestli to nechápeš, dostaneš do držky…\“. Každopádně přeji hodně sil do další práce.