Fiat Bravo vybočí z řady
Fiat
Dveře do vzdálené budoucnosti otevřel Sergio Marchionne. Připustil problémy v segmentu C a slíbil, že nástupce Brava bude excentričtější než Nissan Qashqai.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Fiat
Dveře do vzdálené budoucnosti otevřel Sergio Marchionne. Připustil problémy v segmentu C a slíbil, že nástupce Brava bude excentričtější než Nissan Qashqai.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mohu se zeptat na dvě věci?
– proč neuvádíte zdroj svých článků? To Sergio říkal přímo Vám? (o tom pochybuju)
– kde jste prosím vzali informace, že by mělo Punto problémy s kvalitou? Z jakých zdrojů soudíte, že mělo/má Punto problémy s kvalitou?
Děkuji. Pokud odpovíte beru zpátky, že jste hnůj, pokud neodpovíte, nejste hnůj, ale internetová žumpa!!! No já asi ale tuším jak to dopadne.
To souhlasím. Tady se píšou úplný kraviny. Jsou dokonce horší než \“autorevue-cz\“ a to už je co říct. S tím Puntem kecají kraviny na entou. Ani nenapíšou jestli se jedná o Evo, grande nebo to původní, které už se nedělá. A navíc ho nazvou supermini, a přitom má přes čtyři metry. Co je potom Panda?
I já se připojuji k tvému názoru – zdejší redaktoři jsou fakt paka a čerpají z \“jedna paní povídala\“ – viz např. článek o svolávací akci toyoty – to hovoří za vše.
Nedá mi, než se taky přidat. Ač je Wolff nekritický Fiatofil, tak v tomto má pravdu. Článek obsahuje příliš obecné a hlavně subjektivní informace, což nepůsobí profesionálně.
Bravo se u nás neprodává zejména proto že za něj jednoduše chtějí víc než ostatní za podobné auto a za naftu nebo jakýkoliv jiný než základní motor je příplatek přímo nehorázný
jj, i v našem Světě motorů měli Punto tuším na 100000 km test, a naprostá spokojenost. Furt se italský auta budou hanět a furt. Novináři jsou šmejdi.
Bravo se základním motorem a slušnou výbavou (dokonce bych řekl i lepší) vyjde minimálně ale i levněji než i30.
punto a problemy s kvalitou.
vy jste normalni debilove
Prostě klasika. Fiat bude vždycky jen Fiat – nekvalitní, nespolehlivý vergl. Jako vždy – s každým novým modelem mají \“nová měřítka kvality zpracování a spolehlivsti\“. Jen škoda, že se to nikde neprojevuje. Ať žije Itálie! :o)
A ještě…. Italové by se měli soustředit na zmrzlinu a špagety, to jediné skutečně umí. Ovšem výrobu aut by měli přenechat profesionálům.
a kolik fiatů si vlastnil?a měl si je od novýho nebo koupil vylágrovaný někde v bazáči?já jezdím na fiatech od 96-prvně ojetý uno,pak punto,brava,stilo a teď gp a neznám co to je závada ani u jednoho
Ten Lukáš je provokatér, možná je to redaktor Autowebu.
Už dávno som \“presedlal\“ z autowebu (napr. na auto.cz) a čím ´dalej tým viac sa mi potvrdzuje správnosť môjho rozhodnutia!!! Objektivita tejto stránky je na bode mrazu, chváliť do nebies sa tu budú vždy len VW a ich odnože Škoda a spol… Nie som fanúšik Fiatu ,ale moji známi čo ich vlastnia nedajú na ne dopustiť.Podľa mňa dnes už sú automobilky natoľko globalizované ,že sa nedá jednoznačne povedať ,že to ktoré auto je oveľa lepšie než to druhé a tretie atd…. Na tejto stránke mám pocit akokeby boli redaktory platený za hanobenie iných ako nemeckých áut (nič proti nim samozrejme nemám voči nemeckým autám),ale táto stránka je fakt na velký prd!!! A je mi to úprimne lúto ,lebo volakedy bola radosť si pustiť recenzie áut a človek si spravil svoju mienku,jáj to tu ešte fungovala objektivita….
..to je fakt, jen se podívej – co např. ferrari to sr..ačka, že..! Jediný kdo auta umí jsou knedlíci a bavorští vdolci z Německa, z Vlkohradu obzvlášť -máš recht!
Zcela nechtěně jsem od roku 2008 vlastnil novou 500. Naštěstí jsem se toho šmejdu už zbavil. Pominu to, že z praktického hlediska je to auto na hovno – já ho fakt nechtěl. Ale zpracování je tristní (ta parodie na auto se pozvolna rozpadala) a to, že autorizovaný servis nebyl schopen opravit závadu na přední nápravě, která se objevila už při 3000 km…!!! Nemluvě o stávkující elektrice, aj. / Strýc vlastnil Mareu weekend – katastrofa. Očividně se od těch dob nic nezměnilo i přes to, že konkrétně 500 se dělá v Polsku. Asi tam zcela přebrali manýry mateřského závodu.
Jj, ty jsi na to přišel… :o))) Přečti si, co jsem napsal výše. (nemám ve zvyku rýpat do něčeho bez vlastních zkušeností)
Musím sa ti ospravedlniť ,ale to predtým som nepísal ako kritiku na tvoj názor ja som sa navážal do autowebu s tebou a s tvojimi skúsenosťami nemám žiadny je to O.K. beriem to. Jasne tvoja skúnenosť je zlá ,ale toľko isto dobrých je zas na druhej strane a o tom to je nech sa ludia rozhodujú. Ja len nemám rád keď sa oficiálne stránky (konkr.táto)neustále navážajú do iných než nemeckých áut mne tu chýba len obyčajná objektivita.
Právě že přečetl, ale krom několika nekonkrétních výkřiků do tmy – nic moc. Ale docela by mě zajímalo, co se ti konkrétně u 500 vysypalo, neb je na podvozku pandy a tu máme doma už od 2003, najeto 120 tis, a zatím jen brzdy, gumy, tyčky stabilizátoru př. nápravy, teď přijdou rozvody a zadní díl výfuku. Auto nikdy nebylo v garáži a jezdí na pojížďky po městě řízeno kdekým. Nemyslím, že by to ve srovnání s jinou značkou byl nějak extrémní průser.
Já osobně vlastním už druhého Fiata.A naprostá spokojenost.Narozdíl od německých škatulí.První bylo Punto v naftě,první generace.Mělo najeto cca 350tis,a nikdy mě nikde nenechalo,a vážnější problémy taky nebily.Ted mám Fiat bravodruhé generace.A také v naftě.1.6mjt.Najeto cca 150tis,a žádné problémy.Auto je krásné a žívé.A už se těším na další model.