Fiat Bravo 1.9 JTD
22 fotografiíFiat Bravo
Některým autům k úspěšnosti stačí, aby byla fakt krásná. Některá z nich jsou navíc i technicky dobrá, pohodlná, úsporná, zkrátka téměř dokonalá. Kde je nové Bravo?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
22 fotografiíFiat Bravo
Některým autům k úspěšnosti stačí, aby byla fakt krásná. Některá z nich jsou navíc i technicky dobrá, pohodlná, úsporná, zkrátka téměř dokonalá. Kde je nové Bravo?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Bravo je hezké auto, ale to řízení je fakt hrozné! Je to škoda, protože je to auto, které se fiatu po dlóóóóóóóóóuhé době celkem povedlo. Ale když nikdy nevíte, co se děje pod předními koly, je to spíše nebezpečné než pohodlné. Takže rychlejší jízda je tak mnohem více frustrující a namáhavější, než krotit rozdováděné Porsche na zmoklé silnici. Focus 1,6 s hydraulickým posilovačem je pořád nejlepší auto segmentu (pokud nepočítám BMW řady 1).
Ty ceny aut jsou vždy trošku zavádějící…chtělo by to i seznam příplatků jakou je třeba klima,kola,alarm,plnohodnot. rezerva,lak,příprava pro handsfree,audio a tak…pak je teprve poznat skutečný cenový rozdíl!!! Jinak by mě zajímalo jestli Fiat plánuje Lineu u nás!!! tu bych radši….
Tak jasně, že u Fiatu bude cena vždy níž než u Fordu. Ale v této situaci je na řízení opravdu lepší Focus i Golf. A kdy člověk potřebuje vícezónovou klimatizaci a podobné nesmysly. El. okna vpředu, manuální klima a tempomat. Nic víc není potřeba. Linea by se sem měla brzy dostat.
No to jo ale za klima se vyplatí si připlatit, páč jestli člověk platí leasing o půl roku navíc je už jedno…no právě že fiat má dost drahé doplňky…takže s tou cenou nevim..ale ta nedůvěra vůči fiatu!!!taková ta jejich vlastnost zanedbat co člověk potřebuje!!!
No vzhledem k přeplněným silnicím potřebuji radši tu klimku a jiné luxusní zařízení než to řízení. Mohu Tě ubezpečit, že Golf konkrétně v diselovém provedení má to řízení mnohem horší než ten fiat, a to to proto že je typycka německy tvrdé a nekomunikativní. Nevím s kolika Fiaty si jezdil Ty, ale já s Golfem bohužel ano, a Stilo mám doma, tak že srovnat mohu. Golf je zcela průměrné šedé auto které ničím neohromí ani nenadchne. Proti Fiatu má pouze lepší zadní nápravu, což stejně většina řidičů vůbec nepozná.
A kolika fiaty v poslední době si asi tak jel. Já mám Stilo 115 JTD 5 let, což je technicky naprosto totožné auto, v současné době čekám na dovoz nového Brava. Mohu Ti důvěrně sdělit, že posilovač ve Stilu je naprosto akorát, a tvému fokusu pokud to není ST ujedu kdy si vzpomenu, zejména na technické silnici. Tyto bláboly o přeposilovaném řízení zřejmě pochází od zoufalých majitelů žiguli, Audi, apodobně. I Škodovka / Fabia, Octavia / má posilovač mnohem silnější a nevyrovnanější než Fiat o korejských autech ani nemluvě a nikdo z novinářů je nekritizuje. Je možné že s lehčím motorem vpředu to bude jinak, ale s tím se zase nedá moc jezdit, tak že to moc nevadí. K výkonému diselu je to přesně to pravé, to je letitá zkušenost, podpořená zbnalostí mnoha modelů a najetými mnoha statisíci km.
Tak za prvé..Fiat je již dávno z "brindy" a to hlavně díky Pandě a Grande Puntu. Nevím co má autor proti Fiatům?..možná je jeden z těch "závodníků" na které čekají stromy u silnic (doufám, že tam brzo skončí). Normální člověk jezdí autem na veřejných komunikacích defenzivně a s pravidel šťasného návratu a nenechá se strhnout k závodění, i když ho předjede ženská
Ano a slušný řidič chodí každou neděli do kostela, ctí zásady přátelství, nemluví sprostě, nekouří, pomáhá starším a slabším …… prostě takový Mirek Dušín řekl bych :-DD A vy pane jste asi samozvaný spasitel těch "silničnách pirátů" o kterých píše každé pondělí MF Dnes:)
asi takhle,
JET RYCHLE ,NEZNAMENÁ JET JAKO PRASE,
ZATO JET JAKO PŘIPOSRATEJ TO ZANENÁ PRŮSER VŽDY
Milý Zdeňku,
o tom, jestli Fiat je nebo není venku z problémů (mimochodem, brynda je skutečně s "Y") bychom se mohli dohadovat, ovšem každý analytik vám řekne, že to ještě bude nějakou chvíli trvat, než bude úplně v pohodě. Proti Fiatům nemám vůbec nic, například Panda patří k mým oblíbencům téměř ve všech verzích. Uznávám, že rád řídím, ale to ještě neznamená, že jsem nějaký nezodpovědný pirát. Zásadně s nikým nezávodím, pokud nejsem na okruhu.
Napsat o komkoliv, že "doufám, že brzo skončí ve stromě" jenom proto, že napsal objektivní recenzi (a za tím si stojím) na vaše oblíbené, či dokonce zamilované auto, je opravdu silná káva. Zamyslete se nad sebou.
Honzo, měl bych na vás dva kratší dotazy (které tedy zrovna nesouvisí s tímto článkem, ale snad to tolik nevadí). Tak trochu jsem již vypozoroval, že testy aut provádíte jen vy a pan Červenka, pravidelně na přeskáčku (a vždycky když je řada na vás doufám ve video :-)) Chtěl jsem se zeptat, když říkáte "Redakce", kolik lidí to vlastně obsahuje? Mě příjde, že tu vlastně píšete jen vy dva (když opominu právní poradnu a takové tyto "doplňky"). A druhá otázka, dočkáme se někdy nějakého videa i od pana Červenky? 🙂 Díky za odpovědi.
jeste muj oblibenec Riči Herbich :))) ale tomu nic nechtej pujcit:((( jinak na levo ve sloupci je odkaz redakce a tam to je vse:)
a tim oblibencem neni jen on! je jim i pan Koubek (ktery doufam v zivote se nepriplete do zadne nehody) a pan Cervenka (tomu preju to same + slusny ridice co mu nebrani jizde na motorce)
přsně tak,tohle "pan zdeněk" přehnal,sám určitě sotva drží volant a nadává všem
na tento server som zabludil nahodou a musim povedat, ze dany test je fakt amatersky odflaknuty. Napisat, ze auto je dobre, ale nekupim si ho, lebo ma silne servo je trapne. Ked sa vam nepaci servo, vozte sa na socialnej felde bez neho – urcite budete spokojny. Ak by ste vyzdvihli skutocne problemy fiatu – napravy, kvality servisu, odpruzenie – tak by to malo vypovednu hodnotu – ale takto je to obycajne kydanie hnoja… je mi z vas na grc… Vidno, ze o autach viete hovno.
Milý Meky, mluvíme opravdu o stejném Fiatu? Nové Bravo nemá s odpružením žádné vážnější problémy, než průměr segmentu. Nevím, co je trapné podle vás, podle mě je trapné, když vcelku dobré auto zkazí taková zbytečná chyba, jako přeposilované řízení.
Ne, nemusím mít auto bez posilovače, ale nějakou tu komunikaci a zpětnou vazbu řízení mám opravdu rád. Pokud jí vy "nemusíte", chápu, že jste na tenhle server zabloudil jen náhodou.
Chsi si koupit Fiat Grande Punto 1,4 PDA sport 95 HP. Měl jsem zkušební jizdu v normální verzi Grande Punta a řízení bylo skvělé včetně posilovače. Ten navíc se zvyšující se rychlostí ztrácí účinnost, takže při 100 km/hod jako by nebyl, i kdy je zapnutý. Je logické, že posilovač je dobré používat při "manipulaci" s vozem za nízkých rychlostí (couvání, vjíždění garáže, parkování apod). Tam žádnou zpětnou vazbu nepotřebují, je pouze důležité, aby volant, šel ovládat jednou rukou.
mily Honzo,
hovorime stale o rovnakom Fiate. trapne je to, ze skutocne problemy, ktore Fiat ma – teda ako som uz pisal problemy sso SERVISOM, NAPRAVAMI, PRUZENIM ste uplne odignorovali – to je trapne! znovu opakujem, ze vycitat auto preposilovane servo je diletanstvo a amaterizmus. Keby ste napisali, ze VY potrebujete mat spatnu vazbu ako na bicykli – tak ok – ale nepiste to do clanku, co sa tvari ako TEST!!
A nezda sa mi, ze by ten Vas server nejako vycnieval nad najsedsim priemerom…
BTW: asi budem musiet chodit castejsie – dufam, ze Vam moja konstruktivna kritika otvori oci… :))
meky, s kytarou ti to de líp, tak se toho drž (a klapačku)
Hehe tady by se někdo měl podívat do slovníku cizích slov na pojem "objektivní" protože ho očividně dobře nepochopil 🙂
jojo vim co Zdenda proziva taky miluju jednu automobilku a nekdo o ni napsat verejne pravdu tak bych ho utloukl:D
ale mysleni Zdendy je celkem zarazejici… bud nema v hlave vse srovnane nebo nechapu jak nekdo nekomu muze prat nehodu????
a taky mam pocit ze jestli zdenda nekdy neco ridil tak maximalne vytah v panelaku
Hele ty ko.ot.! můžu hádat? neni to náhodou zas.anej Lotus?
Co časopis to názor, co web to názor…Třeba autoweb vynesl nové Mondeo do Krále segmentu, to člen autobildu zase vychválil Passat nad Mondeem….Kdybych Bravo nekupoval tak určitě né proto že někdo řekl že má špatný posilovač….Osobní svezení nenahradí nic!řídím Fiaty dobrých deset let a jestli je to jen ten posilovač??? sem s ním!!!!!
hele ty susenko nemenis ty nicky nejak casto?:)))
a vubec co tak vykousany susence dovoluje me urazet?:)
a jinak ano je to Lotus 🙂
PS: prosim cim jsem si zalouzil to osloveni? 🙂
Jezdím s Fiatem Stilo značně sportovně, vžda jsem jezdil a na stará kolena se bnic jiného učit nebudu, mám to z části vrozené, zčásti naučené. Platí zásada nikdy nikoho neomezovat, logicky přemýšlet, znát užívanou techniku a její možnosti, a nikomu nevěřit. Pak se VŽDY šťastně vrátíš domů. Kdo umí jezdit pro toho technika nerozhoduje, ale kvalitní technika jakou třeba Fiat bezesporu je, k radosti z jízdy jednoznačně přispěje, a aktivní sportovní jízdu zcela jednoznačně a snadněji umožňuje.
Ten příspěnek je nějaký pomatený asi jako jeho autor
Někdy se opravdu divím,co se dá v testu napsat.Mam rád Italská auta od Fiatu,po Maseratti a to nejen kvůli designu,ale i po technické stránce. Mám Stilo 1.8 16V T sport 3dv.a Rízení? Skvělé.Rídil jsem mnoho aut vč. Focusu,Golfa,atd. Nemyslím si, že by bylo lepší, ale taky není horší.Brávo na tom nebude hůř.Výhled v zad? Ježíši, co to je za blbost,zadní madlo dveří? Nevim, je to ústupek kvůly vzhledu já bych stím problém neměl,ale každý jsme jiný.
Nepomohly by širší pneumatiky,aby ztuhlo řízení?
Jinak 3.pád je vždy mně,nikoli mě.
Omlouvam se. Máš pravdu.
Tiez som nad tym rozmyslal, nieco okolo 215/45 17,alebo 225/40 18, ale to uz by chcelo aj poriadny motor a bola by to vaha na napravy a s tym suvisiace opotrebenie, skor vybrat poistku z posilovaca :). Inac pekna recenzia, pre normalneho kupujuceho aj poucna, kazdy nazor je subjektivny a preto si z neho treba brat len to svoje.