Fiat Brava (1995 – 2001)

8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Italská auta jsou pověstná svým temperamentem, ne však spolehlivostí. To platí i pro nepřehlédnutelný Fiat Brava.

Diskuze

39 komentářů

    ondra

    Nedalo mi to, abych nezareagoval. V záporech je uveden malý zavazadelník – 380 l v nižší střední – v té době jeden z největších… Bezpečnost – doporučuji se podívat na testy Audi A4, BMW 3 (E36), M-B C příp. jiných vozů vyvinutých do r. 1995. Jistě, to auto má svoje chyby, ale proč do nich řadit i to, co chybami není.

    123

    Doporučuji podívat se např na R Megane.Sice v roce 95 se vyrobilo jen pár kusů,ale už tehdy měl 4 hvězdičky v testech bezpečnosti.Tak mělo vypadat bezpečné auto.A ne s bídou dvě hvězdy u Fiatu.

    ROSSI 20VT Plus

    Ano, to máš jistě pravdu, jenže bezpečnost není všechno, poněkud se dnes přeceňuje a nemyslím si, že by vlivem dvou hvězd Fiatu Brava přibylo na světě výrazně více mrtvých… . A není žádným tajemstvím, že jsou automobilky (ano, právě ta s kosočtvercem ve znaku), u nihž je podezření, že stavějí auta "bezpečná" právě pro testy euro NCAP. Při nehodách v reálném světě totiž nebyla zjištěna žádná výrazná výhoda některých pětihvězdičkových aut, naopak některá tří/čtyř hvězdičková je dokáží překonat. Pro konstruktéra dnes není problém napočítat tuhost skeletu právě tak, jak se to hodí pro testy, které se dnes staly pro některé skoro modlou a právě podle počtu hvězd vybírají co zakoupí… .

    ondra

    Ano, já jsem netvrdil, že Brava byla nejbezpečnější, ale měla zcela srovnatelnou bezpečnost (dle NCAP) i s prémiovými vozy MB-C, Audi A4, BMW 3 a SAAB 900, takže uvádět ji jako nedostatek je buď nutné téměř u všech aut té doby, nebo jen u opravdu extrémně nebezpečných. Takže kritika pána 123 musí logicky směřovat i na ostatní výrobce. Ale pochybuji, že poznámku o slabé bezpečnosti bychom našli u výše zmíněných prémiovek…

    ROSSI 20VT Plus

    Článek buhužel vychází z obecně vnímaného klišé, což je zrovna u Autowebu škoda. Bylo by mnohem lepší ojeté auto skutečně otestovat a také se zkusit pídit po opravdových přednostech a mínusech auta. To se netýká jen tohoto konkrétního modelu, ale všech "testovaných" ojetin. jak píše kolega, 380litrů je obrovský kufr ještě dnes, nehledě na to, že jsou dnes auta stejné třídy o 200mm delší a min. o 100kg těžší. 1.6 je skutečně dobrá volba, kvalita dílenského zpracování je naprosto srovnatelná s vozy stejné třídy a roku výroby, např. F Escort. Co se týče vývuku, ten sice koroduje rychle (3roky) jenže stojí jen 2500-5000 kč za značkový a to se jedná o celý výfuk od katu po koncovku… . Např. francouzká auta jsou na tom úplně stejně… . Problémy s elektrikou se objevují spíš u zbědovaných kousků a jde většinou o takové prkotiny jako nefunkční stahovačka okna, což u 10-15letého auta je téměř pravidlem napříč všemi značkami.

    rosta

    Mohu jenom potvrdit. Mám Fábii r.v.2000 1,4,16v najeto poctivích 150.000 km. Už mi měnili saharu,stahovcí mech. ve všech dveřích včetně ovladačů u řidiče.Mám též po výměně výfuk a teď mě čekají tlumičě.Tak nevím jaký je v poruchovosti rozdíl.

    Pete

    Ocenuji majitele Fabie,co napsal.Jinak mám pocit,že autor článku o Fiatu píše z "doslechu" a pofiderních statistik a osobní zkušenost nemá.Docela mě pobavila výtka,že do originálního rádia nejde CD přehrávač.Asi neví,že Fiat má CD changer-zásobník na 6CD uložený buď v kufru či pod zadními sedadly.Nebo lze snadno původní rádio nahradit rádiem s CD či displayem.Ale pokud měl za úkol tuto značku opět pošpinit..jistě se to u nemajitelů Fiatů povedlo.

    mongos

    abch pravdu rekl tak mi ten clanek prijde i dost neobjektivni. hlavne co se tyce tech kladu a zaporu. U tech kladu mohli take i zverejnit pozinkovanou karoserii coz mi prijde jako dost velka vyhoda ne?? a taky ceny a dostupnost ND tim nechci rict ze ma jen klady samorzejme ze ma i sve mouchy jako skoro snad kazde ojete auto ne??

    Fighter

    Pan autor píše z doslechu. Kdyby si raději prostudoval fakta, tak by udělal daleko lépe. Statistiky (ať už TÜV či jiné) naopak ukazují, že toto auto je ve své třídě poměrně spolehlivé.

    Co se týče NCAP, tak 2 hvězdičky na tu dobu jsou dobré. Tím spíše, že nízké celkové hodnocení dostala zejména za ochranu chodců, což se díky nízkému předku dá předpokládat. Největším problémem u posádky byly kolena.

    Autorádio – odrazení zlodějů bývá výhodou, ne nevýhodou. Navíc autor asi neví, že existuje i rádio na CD nebo CD changer v kufru nebo pod sedačkami (jak tu zmínili jiní). Sice to bylo jen ve výjmečných výbavách, ale bylo. Navíc existují redukce. Mnoho aut (i novějších) naopak neumožňují výměnu rádia vůbec.

    Co se týče přehřívání 1,6 16V si autor snad dělá srandu. Neviděl jsem jediné italské auto, které by se přehřívalo (pokud nebylo v dezolátním stavu). Častější je opačný problém, kdy díky špatnému termostatu se auto nedohřívá.

    Vůle v řazení ano, to je pravda. Slabší brzdy – je to spíše od modelu. HGT, JTD a 1,8 16V mají dostatečně dimenzované brzdy. Ostatní modely bohužel nemají chlazené, což je jasně dáno tím, že nebyly určeny ke sportovním účelům.

    Elektronika je problém spíše v oblasti komfortního vybavení (poddimenzované stahování oken apod.). Z elektroniky motoru odchází váha vzduchu (JTD) a regulátor škrtící klapky. Jinak problém s elektronikou není.

    Únik motorového oleje jsem u Bravy (Brava) v životě neviděl. A to jich znám opravdu dost.

    Kliky dveří byly potahovány gumou pouze do Face-liftu v modelovém roce 1999 (zhruba do 10/1998).

    Ovladač topení a větrák ventilace je problém Una, ne bravy. U bravy odchází klapka vnitřního okruhu klimatizace.

    Je jednoduché napsat recenzi pomocí vyhledávače Google. Realita je však jiná. Stačí se zeptat majitelů a člověk pochopí, kde je vlastně pravda.

    Jediným problémem u "modernějších" modelů Fiat je stále konstrukční složitost, tedy pokud se má něco opravovat, musí se při opravě více přemýšlet. Není to tak, jako u škodovek, že "servisní technik" odšroubuje šroubek A a šroubek B a vymění za díl, který stojí 20 tis. a je opraveno.

    kljlkj

    auto je obycajny kokot. Kazdu jeho tupu pripomineku vyvratim za 5 sekund, je to kus hovna, co v tom aute ani nesedel

    JOKER

    Neni opravdu o co stat, spatnej vyhled pres levej sloupek pri zataceni, takovy nemastny neslany. Ma opravdu par neprijemnych reseni v interieru, napriklad pri otevrenem popelniku a razeni lichych rychlostnich stupnu si o ten popelnik tipate cigaro. S radiem je to fakt, i kdyz se tam da dát jiny, vypada jak pest na oko, protoze je neprirozene vysoko. Je tam hodne much, ktery mohli konstrukteri vychytat, ale neudelali to. Mozna chteli v dobrem umyslu udelat neco "originalniho" ale pokazily to.

    kljôklj

    ty gvole, co ti este vadi?

    Fajcenie skodi zdraviu a radio je slabe len v nizsich vybavach. Inak vyzera skaredo? No ty si ale asi kralovna krasy, ze?

    iveta

    mam dotaz koupila jsem si fiata brava 1.4 12V a mam mensi problem pri jizde mi auto semtam trochu zaskace a pak mi zhasne motor a delsi dobu nemuzu nastartovat ….

    risi

    Měl jsem taky 1,4. Jedná se s největší pravděpodobností o přidřený vstřik. Má jeden nepřímý. Dá se vyměnit jen ten vstřik. Doporučuji Fiat servis JIRÁK v Netolicích. Jezdí k němu i z Vídně. Jsem s ním spokojen. Jinak teď mám 1,6 a super. Kdo chce hanit ať si nejdřív vyzkouší. A díky těm hňupům co jen haní je Fiat aspoň levnější. A co Golf 3, rezne jak plechovka od rybiček a to je dělanej ve stejnou dobu.

    Dave

    Přesně,hlupáček co si koupil škodofku a pomaličku zjištuje jak si posral hlavu,takovídle mrtky vykomplexovaný jsou fakt nechutný,,,přitom opravdoví znalci vědi že italové dělaj nejlepší dieslové motory vůbec,v historii motorismu se otom můžete dočíst,,kdejakej lopaťák ze stáda WW má akorát nasráno v palici,,he vsadim se, že tenhle trouba co tu recenzi napsal ani neví že fiat a mercedes byly jako první kdo přišel ze systemem CommonRail,,,vždy mě zahřeje u srdíčka když rozběsním mojí 1,9 JTD (160cv) a haluzák v TDI si jenom trhá vlasy a žere muj PRACH !!!!

    Ondra

    tak to uz prehanis ne? VW specialne GOLF III s 1,9 TDI je skvely auto, to ze nema 160 koni no a co jako? Co se tyka spolehlivosti, jizdnich vlastnosti a bezpecnosti, tak se brava ani nahodou nerovna. Mel jsem Mareu 2,4 JTD,jela jako prase, ale fakt jsem tomu autu neveril, taky me parkrat vysplouchlo a za mych ujetych 30 tisic km jsem do toho nasypal (do oprav) rovnez 30 tis. Ted mam golfa III 1,9 TDI, kupoval jsem ho s 260 tis km, ted ma 305 tis bez jediny opravy, samozrejme neberu vymenu oleje, rozvodu a gumy. To auto je uplne o necem jinym, navic tenhle motor s primym strikem je z roku 1993 chlapecku, ctes dobre.

    hue

    No nic jiného jsem ani nečekal. Autor je pravděpodobně majitelem německého koncernového nepřekonatelného automobilu.

    Vojta

    Jsem majitelem Fiatu 1.6 16V,r.v.2000!Vůz mám asi 1 rok,a je to už můj několikátý vůz!Mohu říci,že i když jsem vůz koupil s několika závadami o kterých jsem věděl při koupi a které jsem odstranil,tak mohu potvrdit,že se jedná o vůz,který dnes mně a celé mé rodině velmi dobře slouží!!!Je to pohodlný a velký vůz ideál. pro rodinu !Brava je velký,spolehlivý,spotřeba na dovolený plně naložený,po městě i dálnicích je do 6,2´L,a to sem ho nešetřil!Interier,výbava max.,vnější dizajn,cena náhr. dílů ,motor ,prostě super!!!!Myslím si,že dnes to není ani tolik o autě,jako o předchozím majiteli!Když to bude prase,tak vám nevydrží ani sebelepší auto!Jo a bacha na předchozí majitelky ženy!Auto vám sice umejou a uklidí,ale nějkaká údržba auta jim nic neříká a dokud za autem netáhnou např. nárazník,tak je to GUT!!

    pavel

    ahoj,ja mam o rok mladsi ,spotreba je pres osm litru a dolu to nedostanu,zacal mi varit, vymena termostatu nepomohla,doslo na sundani hlavy a vymena tesneni se vsim co k tomu patri ,stalo to dost penez a vari vesele dal,mam ho tri roky a fiat uz ne.

    anonim

    Jediný co můžu ktéto recenzi říct, je to, že autor v Bravě asi nikdy neseděl, kdyby jo, tak to co napsal, by nikdy nespatřilo světlo světa. Mám 1.6 16V ( 1996 ) je to pěkný žihadlo a moc nežere a ještě jsem nemusel nic nechávat opravovat, kromě výměny oleje a brzdový kapaliny. Když už jsem u brzd šlapou bez problému a obvžlášt po výměně kapaliny. Co se týče dílenskýho spracování je naprosto v pořádku nic nevrže a všechno se otáčí a mačká jak má. Co se týče zavazadlovýho prostoru, tak napohodu odjedete s celou rodinou na dovolenou a ještě vám zbyde místo na krabici piv :-). Jediný dvě závady: 1) pomalu se stahující přední okna v elektrice a 2) u jednych zadních dveří nefunkční centrál, ale oboje pude na opravu, ale co by jste čekali po 13ti letech. Prostě dvěma slovy super auto. Nedám na něj dopustit.

    tomas5891

    ja mam Fiat Brava 1.9 JTD uz dva roky a som s nim ako tak spokojný.sice po roku som musel menit celý podvozok (ramena,capy,zadne oblozenie kolies,brzdy… nestalo to az tolko, kolko by som zaplatil u inej znacky.teraz ho vyuziva moja manzelka a ta je s nim uplne spokojna.aj ked ma za bezpecnost iba dve hviezdicky,vobec mi to nevadi lacno sa to da vymenit, a dobremu vodicovi sa to melo kedy stane.

    ladín

    mám zájem o koupi fiat brava 1,9 jtd,chci se zeptat na zkušenosti majitelu,dosud vlastním f.escort 1.8 d,mám jej 10 let a byl to věrný sluha ale končí stk a životnost už je u konce.myslíte si,že je brava jtd dobrá volba?

    grafik007

    Brava je sice dobrá volba, ale myslím, že cenově už nebude vzdálená Fiata Marea. A to je něco jiného – vyšší kategorie, komfort, prostor, materiály.

    grafik007

    Nesmysly. Problém s motory měla pouze 1.4. ne 1.6. Konstrukčně špatně řešené kanálky. Při použití horšího oleje se zanášely. Jediné co je na článku pravdivé jsou špatné materiály na klikách a hvězdičky v testech, i když nejsem si jist jestli neměla tři. Ale tohle je taková snůška nesmyslů, že to ani hledat nebudu.

    Měl jsem jí šest let, najeto přesně 100 000 kč. Bez jediné opravy. Pouze údržba. Ve své kategorii výrazně nadstandardní výbava. Velmi příjemné a spolehlivé auto. Koupeno za 350K, prodáno po šesti letech za 120K. Co víc si přát …

    Morák

    Zabudli ste uviesť jeden motor 1.9 JTD 74 kw . Vyrábal sa od 9 mesiaca roku 2000, do 10 mesiaca roku 2001.

    Ten kdo psal tuhle recenzi tak je totalní P… Auto je velmi dobry a navic má vynikajci design. A už mě sere poslochat krytyku FIATU ,ale zase díky této krytyce jsou tyto automobily levné.

    kendy-26@seznam.cz

    Pane redaktore Jirouši, četl jste si zpětně (pokud vás tedy již nevyhodili) reakce lidí co skutečně tímto vozem jezdili.? Ano..? Co převládá za reakce..? Je vám alespoň trochu trapně když teď víte, jak velký hlupák jste.? Jděte raději prodávat na ulici párky v rohlíku a nepište recenze na věci, o kterým vůbec nerozumíte..

    Jsem také jedním z majitelů vozu na bázi Bravy – a to Marey.. Snůžka blábolů které jste vytvořil opravdu nekoresponduje se skutečností. Zřejmě vám před domem stojí nějaký koncernový \“zázrak\“ se čtyřmy koly a volantem již v základní výbavě..:-D Jako vzdělávací literaturu zřejmě hltáte zcela zmanipulovaný Svět motorů, a na \“školení\“ docházíte do pochybné putyky, kde vám místní štamgast po třetím rumu řekne..\“jóó vole.. Fiat to je pořádná mrdka..\“.
    Radím vám, na tomto svou kariéru nestavte.. ale jděte se přesvědčit do reality skutečného světa.
    Na druhou stranu díky ignorantům jako jste vy, co šíří bludy ohledně této značky, zůstávají Fiaty i nadále levné.. a my, co víme, si tak mnohem snáze brzy pořídíme zase o něco novější solidní vůz..:-D

    PetrP

    Solidní vůz a fiat spolu opravdu nejde dohromady. Měl jsem Brava 1.2 motor žere, nejede. Na dálnici do kopečka je potřeba podřazovat. Každou chvíli se mi na tom autě něco vysralo. Takže fiat už děkuji, ale nechci!

    kix

    ono taky si koupit nejslabsi motorizaci a pak si stezovat ze se musi do kopce podradit?ja nevim jestli vase reakce mela byt brana jako vtip nebo jestli to myslite vazne..to auto na 1.2ku jede hodne dobre,rozhodne lip nez fabia htp ktera je taky 1.2

    hIPhJOUpX

    Hey, that post lveaes me feeling foolish. Kudos to you!

    nejlepší auto za ty peníze!

    Fiat Brava 1.2 r.v. 2000

    Mám Fiat Brava 1.2 od nového auta a spokojenost.
    Že někdo říká ta či ona značka už nikdy jsem slyšel mockrát.Ford,Opel,BMV.Audi,atd.Většinou se končí u Mercedesu,ovšem když na to je????
    Koupit si staré auto nevím od koho a čekat zázraky je pošetilé.Náhradní díly už nejsou tak trvanlivé jak původní.

    StB..czx

    Tuto recenz psal vůl. Prostě ve stylu, aby popsal virtuální papír. Nebo byl natolik sofistikovaný, že to „spáchal“ zcela záměrně, aby se živě diskutovalo? 😉

    Mám Bravu 1,4 12V. Je rok 2015. To auto má najeto 250.000km, denně přijdu, nastartuju, odjedu. Denně absolvuje rallyecross po našich (ne)silnicích příšený kvality, kde průměrná životnost asfaltu nepřesahuje 6 let – a to už se od čtrtého roku kličkuje mezi dírama.
    Když je ten motor tak špatnej, jak to, že teda ještě pořád jezdí? Hm? A ani moc nežere, v průměru pořád lehce kolem sedmi litrů. Mám tažné, maximální hmotnost brzděného přívěsu 1.000 kg využívám taky. To pak spotřeba během konkrétní jídy stoupne asi na 10/100km, ale žádný drama.
    Jo, pravda, vačku, vahadla a zdvihátka ventilů jsem už měnil, ale nejsem vemeno, nenechal jsem to zadřít a opravil to zavčas. Tenkrát to stálo necelých 20 tisíc i s rozvodama. Ta cena je dána použitím originálních vahadel. neoriginální za nic nestojej, jen jsou levný. Ve značkovém servisu bych v tom (tehdy, cca 2007) byl za skoro třicet a to prosím BEZ práce ! Jen materiál.

    Uníky oleje z motoru? Kravina. jo, pokud je majitel nebo dílna, kam s tím dotyčný jezdí opravovat, sebranka idiotů a podlepěj starý těsnění víka ventilů červeným silikonem, tak ano, tam to potom prosakuje. To správný těsnění víka ventilů stojí dvě stovky a opravdu těsní.
    Mám trochu zamaštěnou převodovku. Ano, tam se o drobném úniku bavit můžeme, ale nikdy, NIKDY nebyla a není pod autem kapka od oleje nebo dokonce louže – jak bývá k vidění u aut o polovinu mladších :-))) No a proč se ta převodovka potí? Protože je stará a vlivem letitýho střídání teplota a působení vnějších vlivů (voda a sůl ze silnice, teplo, mráz) je porušená rovinnost dílů skříně převodovky, takže po zahřátí převodového oleje se to maličko „opotí“ ve spárách. Kdo nechápe, ať si přečte znova 😉

    Nejčastěji se kazí díly „značky“ Starline. To pořizuje vážně jen sebevrah. Příklad – gumové silentbloky tyček stabilizátoru – 800 km a bylo po nich. Praskly. Ještě, že to nebyly kotouče. Zlatý Brembo.

    Koroze výfuku? Jezdíte v solisku nebo co? :-)) Originální umře do pěti let, nejčastěji spoje mezi tlumiči, tam se to zlomí. Polskej pomostrow vydrží stejnou dobu (se musí před montáží natřít, víme?:-P) a stával kolem dvou tisíc. Celej – od KATu až k nárazníku. Tak PROČ měnit za 4 tisíce jen poslední díl, jako to něktěří šetřílci dělávají?

    Pozinkovaná karoserie – bezvadná věc. Pravda, auto má tak trochu papírový plechy (myšleno ty, který vidíte zvenčí, uvnitř jsou už poměrně silný nosníky), ale kastle drží. Pokud nebylo bouraný nebo nejezdilo po horách, kde se v zimě sype štěrkem, v pohodě vydrží 15 let, aniž by prorezavěla, bez garážování, bez nástřiku dutin. ALE nesmí parkovat na trávě. To vám u staršího kousku do dvou let shnijou prahy na prach a auto už zcela rzi zbavit nepůjde. Vždy to vykvete o půl metru jinde. Může za to kapilární vzlínání ve spárách mezi plechama. Ale to je u všech aut. Jak se rez dostane mezi dva pláty plechů, už s tím nic nesvedete. Leda uříznout a vyvařit novým.

    Výhled z auta – tady souhlasím, přes ty A sloupky, hlavně ten levý) už jsem párkrát přehlídl i náklaďák. ALE – zkuste si nějaký současný auto. Třeba Ford B-Max, Kia, … Ty jejich sloupky až skoro do půlky kapoty a, aby se vlk nažral, tak do sloupku dají pidiokýnko a blbý novináři jsou schopný tuto nepraktickou ptákovinu ještě chválit, jak to usnadňuje výhled. Haha. V praxi tím pidiokýnkem v A sloupku rozeznáte jen, jestli je venku světlo nebo tma. S trochou akrobacie to možná pomůže při parkování. Ale jinak? Jo, vlastně – víc světla v interiéru. Důmyslné 😀

    „Přeposilované“ řízení. Z pohledu roku 2015 říkám: „zlatá hydraulika“. Cítíte odezvu kol, víte, co, který kolo dělá. U současných aut s elektrickým posilovačem necítíte prakticky nic. Cuknete volantem a o zbytek se postará elektromotor. NUDAAAAA.

    V r.2008 tu napsal vcelku přesnou reakci FIGHTER. Shodou okolností dotyčného znám osobně, takže potvrzuji, fakt nekecá (vč. několika dalších, které jsem nezmínil a neznám je).

    Miloš

    V podstatě souhlas se vším. Jen ještě doplním: jezdím s bravou (Brava ELX, 1.8, 16) z roku 1995. Takže vlastně z prvních modelů. A např. výfuk mám pořád původní. Není moc aut, kterýma jsem jel, abych měl lepší požitek z jízdy.

    Jan

    Autor článku je úplně mimo, prostě je to Fiat, tak je to šrot. Ve své době např. jeden z největších a nejskladnějších zavazadlových prostorů ve své třídě. Živé a úsporné motory. Při řádné udržbě provoz bez zásadních problémů. Po poslední modernizaci zcela bez problémů. Autor článku zřejmě vůz viděl pouze na fotce, nejel v něm a převzal něčí názory. Skutečně by mne zajímalo, jaké vzdělání má, jestli automobilního směru. Prostě žumpa a tlachy.

    Honza

    Obehranou písničkou je únik motorového oleje a koroze výfuku. Kliky dveří výrobce potahoval gumou, která už při prvních mrazech praská a loupe se. Není drahá, ale dlouho nevydrží. – no, mám výfuk 12 roků a mám obavu, že jej budu muset letos měnit. Takže nevím. Kliky jsou kapitola sama pro sebe 😀 ale dostaly mě stěrače – motorek shořel dřív než pojistka :-)), jinak jede, svítí, topí, rádio hraje.

    stehlik

    zdravim , potrebuji radu , z niceho nic mne prestala fungovat pristrojovka , nefunguje otackomer stav paliva , teplota a ani tachometr pojistka tam byla praskla , a kdyz tam davam jinou tak okamzite praskne . nevite nekdo cim to muze byt.dik za radu

    Filip

    Zdravim takova otazka hloupa kam se dava na fiat bravo 1.8 16v blow of ventil diky

    Honza

    Malý zavazadelník??? Nevím jaký kufr by auto muselo mít, aby jste napsali průměrný. Auto je to pohodlné a spolehlivé, kliky dveří by mu člověk odpustil. Co mi u tohoto auta vadilo víc byl posilovač řízení, který byl na můj vkus až moc přeposilovaný a nebyla v něm taková odezva.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist