Fiat Barchetta
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Láká vás představa větru ve vlasech, ale na Mazdu MX-5 či Mercedes SLK vám nezbývají peníze? A co takhle „Ferrari chudých“?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
16 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Láká vás představa větru ve vlasech, ale na Mazdu MX-5 či Mercedes SLK vám nezbývají peníze? A co takhle „Ferrari chudých“?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Skvělý sedadla, zábavné chování. Úžasný motor. Další legenda od Fiatu!
Jo, ale ještě lepší je Fiat Coupé, kámoš má 2,0 Turbo pětiválec 220 koní a to je teprv jízda. Dneska seženete taky za babku.
Ta auta jsou ale jiného zaměření. A Coupé jízdu s větrem ve vlasech nenabídne! Já jsem si zvolil Barchettu 😀 Je to v létě příjemná změna oproti těm hnusným klimatizovsným moderním krabičkám
V létě jsem o tomhle kabriu taky uvažoval. Z venku vypadají všechny hezky (kromě strašných originálních hliníků), ale uvnitř je to fakt krize. Mizerné zpracování interiéru, přes zadní okýnko není vidět ven, konstrukce střechy vypadá zevnitř dost šíleně a při jízdě s nataženou střecho dovnitř fouká. No, ale to nemění nic na tom, že je to za ty prachy dobrá koupě. Já jsem jen čekal trochu víc.
V jistem obdobi byla kvalita Fiatu kolisava, to nikdo nepopira…Nemyslim ze by interier Barchetty byla tragedie, naopak vypada velmi zdarile (pokud prihledeme k dobe vzniku a ucelu), je nutne si uvedomit ze Barchetta ma byt reminiscenci historickych roadsteru a tak se snazi prinest vse co k tomu patri, to jest i pomerne stisneny a strohy interier. Sve poslani plnila Barchetta myslim velmi dobre po vsech strankach.
Tebe mozna nenachla, nejspis protoze si mel zcela jina ocekavani…
S tou viditelnou konstrukcí střechy uvnitř vozu Ti nemohu odporovat, nicméně, kdo by zakláněl hlavu, pokud je nasazená střecha :-), přes slídu také není vidět tak, jako přes sklo, i když vidět je, ale pokud je střecha v dobrém stavu, pak do ní určitě nefouká. Pokud jsi o ni měl skutečně zájem, snad jsi se měl podívat po nějaké zachovalejší verzi a nehledět tolik na cenu. Ono u Barchetty opravdu moc záleží na její minulosti a obvykle se od ní odvíjí i cena.
Jo souhlas, je to něco úplně jinýho. Zvolil si Barchettu a uděla si dobře, je to auto pro radost.
🙂 No doufejme ze Fiat brzy prijde s novou Barchettou a treba i s novym Coupe. Nove se nabizi i zajimava motorizace – 1.4 TJET 😉
Nebylo za ferrari pro chudé náhodou povážováno coupe?!!! ne barčeta..
Je to taková laciná náhražka pro pubertaky, co nemaj penize
a chtej machrovat
Fakt? A co by si si vybral ty? Oproti konkurentum (jako ze jich v produkci te doby moc neni) byl jedinou nevyhodou predni nahon, i proto asi prislo to naladeni podvozku…Ale spatne auto to rozhodne nebylo a konec koncu italove spolu s brity maji nejdelsi tradici ve vyrobe takovych roadsteru.
No ty jsi ale znalec. Jen by mě zajímalo čeho je to náhražka, když píšeš o náhražkách ….
To rozhodně není o nějakém machrování, ale o radosti z jízdy. Pokud potřebuješ auto k nějakému machrování, pak je mi Tě líto.
Presne tak. Machrovat se da s cimkoliv i s Skodou 105 nebo Trabantem. Pokud to auto neni v dobrem technicke stavu a ridic neni zrovna zkusenejsi nebo zrucnejsi, konci machrovani spatne.
Jen zavidis tem, co maji Barcu, vid a ty mas urcite jen trapnou skodovku, nebo ani tu nemas. Tak bud sticha a nezavid
je to uplně jedinečný miláček na silnici..
Ahojky, potřebuju pomoc, rád bych si pořídil fiat barcheta, ale měřím 2 metry a nevím zda se do ní vejdu nebo ne. napiste me jak to vypadá uvnitř vozu s místem zda se tam vejdu nebo ne. díky budu moc vděčný.
Vezl jsem ve své barči dvoumetrového strýce a vlezl se v pohodě, opěradlo sedačky si můžeš naklonit do většího úhlu a "lehnout" si do něj.
ToTo AuTo Je MUuUj SeN a PoŘáÁd BuDe!! To Je PrOsTě ŽiHaDLO to jE mUuj STYL!!! 🙂
Zdravím fanoušky. Uvažuju o koupi ojetého Fiata a váhám jestli Coupe, nebo Barchetta. Líbí se mi oba vozy. Coupe je nepochybně praktičtější. Barchetta zase stylovější. Potřebuju ale auto, které může stát venku na parkovišti a spolehlivě mě denně doveze do zaměstnání. A to i v zimě. Je toho Barchetta schopná? Počítám s verzí s hardtop. Co prostor? Teď mám Chtysler Neon a ten je v poodě, Coupe je na tom asi hůř a o BArchttě ani nemluvím. Ale tak jak tak se mi Barča líbí nejvíc. Poradíte mi někdo ?? Díky Bobb
Ahoj,kup si Barchettu i s pevnou strechou(hardtop) a mas vyresene celorocni jezdeni
Jestli koza není zvíře tak ty jsi ale osel a o autech nic nevyš.Sčím asi jezdíš ty to bude naky vymysl
Musim reagovat a tenhle nazor, uz jsem ho nekdy cetl od jineho autora. Mam par zkusenosti s Barchettama, asi malo kdo jich mel moznost vyzkouset a poznat vice jak ja.Barchetta uz se stala mojim konicek.Je toho asi min na celou stranku,co je dobre a co neni,ale nejsem spisovatel, tak jen strucne r.v.97-98 a rok 99-2001 /od roku 2001 je motor zase trochu jiny/ je sice pravda, ze se trosku zmenil zvuk,ale ne neak zasadne /zalezi v jakem stavu je cely vyfuk/.Zasadni je to,ze od konce roku 99 bylo do motoru montovano vetsi OLEJOVE CERPADLO ,aby se motor prestal chytat /zadrit/ na klice.Spotreba sla dolu pri delsi jizde,diky jinemu nastaveni variatoru a pocitace.Vacka se zacina nastavovat az od 3500 otacek u starsich Barchett zacinala od 2500 otacek a tim byla spotreba vetsi. Vyzkouseno na vice jak 10 barchettach.
Pokud nekdo potrebuje podrobnejsi vysvetleni, nebo jine informace, staci zavolat 775 234 047
STASTNY NOVY ROK
Zdravim Vas,
Radim
Musim reagovat a tenhle nazor, uz jsem ho nekdy cetl od jineho autora. Mam par zkusenosti s Barchettama, asi malo kdo jich mel moznost vyzkouset a poznat vice jak ja.Barchetta uz se stala mojim konicek.Je toho asi min na celou stranku,co je dobre a co neni,ale nejsem spisovatel, tak jen strucne r.v.97-98 a rok 99-2001 /od roku 2001 je motor zase trochu jiny/ je sice pravda, ze se trosku zmenil zvuk,ale ne neak zasadne /zalezi v jakem stavu je cely vyfuk/.Zasadni je to,ze od konce roku 99 bylo do motoru montovano vetsi OLEJOVE CERPADLO ,aby se motor prestal chytat /zadrit/ na klice.Spotreba sla dolu pri delsi jizde,diky jinemu nastaveni variatoru a pocitace.Vacka se zacina nastavovat az od 3500 otacek u starsich Barchett zacinala od 2500 otacek a tim byla spotreba vetsi. Vyzkouseno na vice jak 10 barchettach.
Pokud nekdo potrebuje podrobnejsi vysvetleni, nebo jine informace, staci zavolat 775 234 047
STASTNY NOVY ROK
Zdravim Vas,
Radim