Fiat 500 bude mít dvouválec!

1 fotografieFiat

Pokud jste se začli smát, přestaňte. Tahle hi-tech jednotka by totiž měla mát zhruba 100 koní…

Diskuze

6 komentářů

    MichaelJackie.S

    …jak to bude jezdit, a já věřím že určitě dobře! Jen tak dál Fiate!

    Marek Nastoupil

    Neměli bychom zapomenout i na to, že původní Fiat 500 měl taky dvouválec. Měl jsem ho a dodnes se kopu za to, že jsem ho vůbec prodával. Po všech stránkách to bylo jedno z nejlepších aut, které jsem kdy řídil. Nebo ještě přesněji, poskytovalo mi opravdové nefalšované potěšení při "úkonu řízení." Říkám to tak šroubovaně proto, abych aspoň ve zkratce vystihnul tu řadu detailů, které patřily jen k němu, např. převodovka bez synchronů, jediný budík na přístrojovce, startování páčkou mezi sedadly, tankování do nádrže až po otevření přední kapoty, atd. To se ale dá celkem směle přenést i na řadu ostatních aut, která dnes potkáte buď na srazu veteránů, nebo na vrakovišti. Je velká škoda současné doby, že abyste u dnešních aut pocítili podobnou výjimečnost (technickou či jízdní, to je jedno, prostě jakoukoli), musíte utratit nepoměrně spoustu peněz. Přitom tohle bylo auto opravdu pro masy. Vzhledem ke crashtestům, emisím, komfortu apod. už takhle auta vznikat asi nikdy nebudou. Právě proto veteránistům nebo klasikářům nikdy nevymluvíte jejich pravdu. Co, Honzo Koubku?

    Lujk

    ja bych se s tim neparal. Motor z poradnyho chopperu by tam sedl nejvic 😉 To by se lidi ohlizeli a fiat by se stal stylovkou 🙂

    nickson

    To je pravda, ten motor muze mit charakter a zvuk. Dvouvalcovy motky jsou taky srdcovka. Dobrej napad, Fiate!

    Merlin

    Ja len dufam ze ten motor bude chladeny vzduchom. Krasny zvuk ventilatora chladenia sa neda nahradit. A ako z oblubou hovoril Ferdinand Porsche, voda do auta nepatri!

    Haya

    a co dvouválec u Trabanta? Ten se vyráběl až do devadesátých let.!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist