Fiat 500 bude mít dvouválec!
1 fotografieFiat
Pokud jste se začli smát, přestaňte. Tahle hi-tech jednotka by totiž měla mát zhruba 100 koní…
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
1 fotografieFiat
Pokud jste se začli smát, přestaňte. Tahle hi-tech jednotka by totiž měla mát zhruba 100 koní…
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…jak to bude jezdit, a já věřím že určitě dobře! Jen tak dál Fiate!
Neměli bychom zapomenout i na to, že původní Fiat 500 měl taky dvouválec. Měl jsem ho a dodnes se kopu za to, že jsem ho vůbec prodával. Po všech stránkách to bylo jedno z nejlepších aut, které jsem kdy řídil. Nebo ještě přesněji, poskytovalo mi opravdové nefalšované potěšení při "úkonu řízení." Říkám to tak šroubovaně proto, abych aspoň ve zkratce vystihnul tu řadu detailů, které patřily jen k němu, např. převodovka bez synchronů, jediný budík na přístrojovce, startování páčkou mezi sedadly, tankování do nádrže až po otevření přední kapoty, atd. To se ale dá celkem směle přenést i na řadu ostatních aut, která dnes potkáte buď na srazu veteránů, nebo na vrakovišti. Je velká škoda současné doby, že abyste u dnešních aut pocítili podobnou výjimečnost (technickou či jízdní, to je jedno, prostě jakoukoli), musíte utratit nepoměrně spoustu peněz. Přitom tohle bylo auto opravdu pro masy. Vzhledem ke crashtestům, emisím, komfortu apod. už takhle auta vznikat asi nikdy nebudou. Právě proto veteránistům nebo klasikářům nikdy nevymluvíte jejich pravdu. Co, Honzo Koubku?
ja bych se s tim neparal. Motor z poradnyho chopperu by tam sedl nejvic 😉 To by se lidi ohlizeli a fiat by se stal stylovkou 🙂
To je pravda, ten motor muze mit charakter a zvuk. Dvouvalcovy motky jsou taky srdcovka. Dobrej napad, Fiate!
Ja len dufam ze ten motor bude chladeny vzduchom. Krasny zvuk ventilatora chladenia sa neda nahradit. A ako z oblubou hovoril Ferdinand Porsche, voda do auta nepatri!
a co dvouválec u Trabanta? Ten se vyráběl až do devadesátých let.!