Fiat 500 1.4 16v Sport

16 fotografiíTesty automobilů

Pětistovka se profiluje jako stylové auto do města, ale má její nejvýkonnější verze co nabídnout nadšeným řidičům?

Diskuze

13 komentářů

    honza

    to se dalo čekat..tolik sem chtěl aby bylo jako mini! Ale koukám že když se na to nepodívá BMW tak to nestojí za to..

    ROSSI 20VT Plus

    Ach, kde jsou časy Una Turba 🙁 , Ritma Abarth, 127 sport ….

    248 F1

    Tvrdé, ale po osobní zkušenosti s tímto autem (ve stejné konfuguraci) musím řici, že zasloužené.

    Fuzzy_Stone

    Italové opět ukázali co je jim vlastní. Z prvního svezení je jasné že auto je vlastně krom designu nezajímavé. A popravdě, asi patřím k tomu malému procentu lidí, kterým se i ten "úžasný" design nelíbí o nic víc než design nové Fábie (tzn. nelíbí).

    A porovnání s MINI je více než úsměvné, nemyslíte ?

    Yaroukh

    Proč by to porovnání mělo bejt úsměvný?

    Martikada

    Tak to snad da rozum že se tihle dva nedají srovnávat!!!

    Yaroukh

    To byl naprosto zbytečný příspěvek. Pokud nemáš po ruce konkrétní důvod, nech si další takové výkřiky od cesty, prosím.

    Probůh, samotný fakt, že z nějakého srovnání vyjde jeden subjekt jasně hůře než druhý, nijak nevypovídá o ne/smyslnosti srovnání.

    Je nesmysl srovnávat boljer se sjezdovou lyží. (A i to neplatí vždycky.)

    Takže znovu – proč by neměl být srovnáván Mini s 500? Společných rysů mají několik; to záasadní, proč by neměly být srovnávány, jste zatím neuvedli.

    paja

    z anglického magazinu: http://www.youtube.com/watch?v=4Xf9GzZQEBs

    Piky

    rozhodně mi přijde hezčí než Mini a věřím tomu, že bych si vybral správnou motorizaci a myslím, že by to byla ta 1,2.

    Yaroukh

    ad vzhled – připojuju se (v mejch očích Mini odepisuje rozměr/sklon světlometů)

    Ondro

    Mal som moznost s rovnakym autom jazdit a 2 tyzdne predtym aj s Pandou 100 HP a je to presne tak, ako vravi autor clanku…Cakal som, ze bude ako Panda, ale 500 s tymto motorom je lenivsia. Neviem ci je to riadenie bez Sport rezimu lahsie, lebo to sa vypinat ani neoplati…potom to ide asi ako 0,4 a nie 1,4. Ale podvozok a brzdy su super…Fanusikovia 500-vky nesmutte, snad to verzia Abarth da doporiadku. A priatelke fakt staci 1,2.

    jakub

    abarth by musel dle meho od zaklad prekopat zadni napravu, protoze hendikep kratkeho rozvoru je velmi vyrazny …

    urcite by neco dokazalo i mirne modifikovat nastaveni tuhost podvozku, jenze opet otazka, jak to pomuze zadni naprave, ktera je uz takto relativne nepruzna (a to je nastaveni mekke) – ale nejsem odbornik, treba by to pomohlo

    lenost pandy vs. fiatka nepsoudim, dal bych si bacha na to, kdy auto vypada "ostrejsi" tim, ze je motor lepe slyset – fiatek ma relativne luxusne odhlucnen interier …

    jakub

    Tedy – predne – vsechno v clanku je pravda. Ma to ale jedno velke "ALE". Posuzujete tu auto, ktere je postavene na platforme 300tisicoveho auta. Chtit po nem vykony a podvozek auta o dvojnasobne cene je proste mimo.

    Pokud se na to zacnete koukat z tohoto pohledu, zjistite, ze v podstate vse sedi a je spravne. Auto je agilni, schopne svizne jizdy. Diky kratkymu rozvoru a konstrukci zadni napravy je neposedny zadek. Svete div se, kudlu jako se ctyrkolkou a ctyrmi nezavisle zavesenymi koly s tim nepojedete.

    Az budete narikat, kde je doba Abartha, pockejte si na nej – dle meho hodnoceni tohoto strizlika bude zajimavejsi. Lec, pokud neprepracuji zadni napravu, tak to bude prekonovana petistovka 🙂

    Proc a pro koho ma tedy toto auto smysl? a Vyplati se za nej dat tolik penez. Ja rikam, ze ano (necekane) – auto budeme mit jako imagovou zalezitost i pro decentni reklamu na dverich (firma). Zpracovani interieru – napriklad oproti swiftu, sparku je nebe a dudy (resp. v pripae fiatka nebe i dudy pro nej :))

    v zakladu je kotel vyfikundaci, ktere bych takhle u konkurence pohromade asi tezko (a hlavne i nerad hledal) – od stylove kaplicky u volantu (ne nejaky centralni shit), sedm bagu, posilovac, asistent, abs, presne a luxusni razeni !!!!!, auto-klima, vsechno v kuzi, uz ani nevim, co vsechno jeste … ale hlavne – to auto ma koule !

    stiznosti na neutralnost rizeni, jankovitost na nerovnostech a mozna lenivejsi motor, nez by se na prvni pohled zdalo (jde o to si zvyknout a naucit se s tim pracovat) proste PATRI do teto tridy. Srovnani s mini je totalne mimo predevsim v kontextu CENY 🙂

    predesilam, ze jsem byl leta vuci znacce fiat vicemene neutralni a hledel na ni mozna i spise s despektem

    fiatek neni bez chyby – ukazte mi auto v hodnote ca 380tkc, ktere bude s timhle srovnatelne 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist