Fiat 500 1.4 16v Sport
16 fotografiíTesty automobilů
Pětistovka se profiluje jako stylové auto do města, ale má její nejvýkonnější verze co nabídnout nadšeným řidičům?
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
16 fotografiíTesty automobilů
Pětistovka se profiluje jako stylové auto do města, ale má její nejvýkonnější verze co nabídnout nadšeným řidičům?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to se dalo čekat..tolik sem chtěl aby bylo jako mini! Ale koukám že když se na to nepodívá BMW tak to nestojí za to..
Ach, kde jsou časy Una Turba 🙁 , Ritma Abarth, 127 sport ….
Tvrdé, ale po osobní zkušenosti s tímto autem (ve stejné konfuguraci) musím řici, že zasloužené.
Italové opět ukázali co je jim vlastní. Z prvního svezení je jasné že auto je vlastně krom designu nezajímavé. A popravdě, asi patřím k tomu malému procentu lidí, kterým se i ten "úžasný" design nelíbí o nic víc než design nové Fábie (tzn. nelíbí).
A porovnání s MINI je více než úsměvné, nemyslíte ?
Proč by to porovnání mělo bejt úsměvný?
Tak to snad da rozum že se tihle dva nedají srovnávat!!!
To byl naprosto zbytečný příspěvek. Pokud nemáš po ruce konkrétní důvod, nech si další takové výkřiky od cesty, prosím.
Probůh, samotný fakt, že z nějakého srovnání vyjde jeden subjekt jasně hůře než druhý, nijak nevypovídá o ne/smyslnosti srovnání.
Je nesmysl srovnávat boljer se sjezdovou lyží. (A i to neplatí vždycky.)
Takže znovu – proč by neměl být srovnáván Mini s 500? Společných rysů mají několik; to záasadní, proč by neměly být srovnávány, jste zatím neuvedli.
z anglického magazinu: http://www.youtube.com/watch?v=4Xf9GzZQEBs
rozhodně mi přijde hezčí než Mini a věřím tomu, že bych si vybral správnou motorizaci a myslím, že by to byla ta 1,2.
ad vzhled – připojuju se (v mejch očích Mini odepisuje rozměr/sklon světlometů)
Mal som moznost s rovnakym autom jazdit a 2 tyzdne predtym aj s Pandou 100 HP a je to presne tak, ako vravi autor clanku…Cakal som, ze bude ako Panda, ale 500 s tymto motorom je lenivsia. Neviem ci je to riadenie bez Sport rezimu lahsie, lebo to sa vypinat ani neoplati…potom to ide asi ako 0,4 a nie 1,4. Ale podvozok a brzdy su super…Fanusikovia 500-vky nesmutte, snad to verzia Abarth da doporiadku. A priatelke fakt staci 1,2.
abarth by musel dle meho od zaklad prekopat zadni napravu, protoze hendikep kratkeho rozvoru je velmi vyrazny …
urcite by neco dokazalo i mirne modifikovat nastaveni tuhost podvozku, jenze opet otazka, jak to pomuze zadni naprave, ktera je uz takto relativne nepruzna (a to je nastaveni mekke) – ale nejsem odbornik, treba by to pomohlo
lenost pandy vs. fiatka nepsoudim, dal bych si bacha na to, kdy auto vypada "ostrejsi" tim, ze je motor lepe slyset – fiatek ma relativne luxusne odhlucnen interier …
Tedy – predne – vsechno v clanku je pravda. Ma to ale jedno velke "ALE". Posuzujete tu auto, ktere je postavene na platforme 300tisicoveho auta. Chtit po nem vykony a podvozek auta o dvojnasobne cene je proste mimo.
Pokud se na to zacnete koukat z tohoto pohledu, zjistite, ze v podstate vse sedi a je spravne. Auto je agilni, schopne svizne jizdy. Diky kratkymu rozvoru a konstrukci zadni napravy je neposedny zadek. Svete div se, kudlu jako se ctyrkolkou a ctyrmi nezavisle zavesenymi koly s tim nepojedete.
Az budete narikat, kde je doba Abartha, pockejte si na nej – dle meho hodnoceni tohoto strizlika bude zajimavejsi. Lec, pokud neprepracuji zadni napravu, tak to bude prekonovana petistovka 🙂
Proc a pro koho ma tedy toto auto smysl? a Vyplati se za nej dat tolik penez. Ja rikam, ze ano (necekane) – auto budeme mit jako imagovou zalezitost i pro decentni reklamu na dverich (firma). Zpracovani interieru – napriklad oproti swiftu, sparku je nebe a dudy (resp. v pripae fiatka nebe i dudy pro nej :))
v zakladu je kotel vyfikundaci, ktere bych takhle u konkurence pohromade asi tezko (a hlavne i nerad hledal) – od stylove kaplicky u volantu (ne nejaky centralni shit), sedm bagu, posilovac, asistent, abs, presne a luxusni razeni !!!!!, auto-klima, vsechno v kuzi, uz ani nevim, co vsechno jeste … ale hlavne – to auto ma koule !
stiznosti na neutralnost rizeni, jankovitost na nerovnostech a mozna lenivejsi motor, nez by se na prvni pohled zdalo (jde o to si zvyknout a naucit se s tim pracovat) proste PATRI do teto tridy. Srovnani s mini je totalne mimo predevsim v kontextu CENY 🙂
predesilam, ze jsem byl leta vuci znacce fiat vicemene neutralni a hledel na ni mozna i spise s despektem
fiatek neni bez chyby – ukazte mi auto v hodnote ca 380tkc, ktere bude s timhle srovnatelne 🙂