Ferrari odmítá vlastní SUV i supersedan
Ferrari
No, Porsche také tvrdilo, že nikdy nebude dělat diesel a SUV... Takže toto hrdé prohlášení italské automobilky berme s velkou rezervou.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Ferrari
No, Porsche také tvrdilo, že nikdy nebude dělat diesel a SUV... Takže toto hrdé prohlášení italské automobilky berme s velkou rezervou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jak říká Sir Humphrey: „nikdy nevěř ničemu, co nebylo oficiálně popřeno“.
Otázka tedy je, jestli 2014, nebo 2015 budou první prototypy
Nakonec časem zjistí, že se jim to vyplatilo…protože si udrželi tradici a hodně zákazníků na to dá. A to jim už nikdo nevezme…držím palce
Souhlas,ta uplne posledni automobilka s tradici…drzim palce
Pokud má nějaká italská značka tradici, pak je to alfa-romeo a maserati. Ferrari je rychlokvaška jak kyselý okurek. Je to metrosexuální produkt jako mentezemolova kravata.
Až na to, že Alfa je v pr*li, Maserati je v pr*li a Ferrari šlape.
Trochu to máš pomotané…