Diskuze

15 komentářů

    MinO

    hm, celkom to znie ako zaujimava cena. Myslim, ze 430 bola drahsia (ale nie, ze by som na to mal 🙁 )

    olso

    Porsche 911 Turbo je cenovkou porovnatelna, aspon myslim a toto je zaujimavejsia volba ako tuctova 911 i ked neviem ci lepsia

    milan

    Jasne milion sem milion tam kdo by to pocital ze? 911 turbo stoji 3,9 milionu i s DPH takze to je radove o 20% mene. Jenze 99% obyvatel teto plateny je to stejne sumak,maji jiny starosti nez se zajimat o cenu Ferrari.

    olso

    Upss, som sa sekol… Modena stala na Slovensku to co 911 Turbo, vtedy 6mega slovenskych, ale suhlas, co stoji Ferrari riesi malokto.

    gkaga

    Za technologie rychlost krasu a exkluzivitu sa plati….

    RaHDeS

    Ano…Třeba za technologii kovaných kol se platí u Ferrari zmíněných 3500 eur… Za neuvěřitelnou technologii nastavitelných sedadel (tuto technologii jen tak někde nenajdete) se platí 2200 eur. Za původní lak se platí 7050 eur asi proto, že tato technologie nástřiku je 50 let stará… Ferari… Chápu… Krásné, exkluzivní, plné charakteru… To však neznamená, že jsem ochoten x krát přeplatit stupidní položky… Peníze na Ferari nemám, ale kdybych je měl, zavolám do BMW, ať mi přivezou M3 coupe a přítelkyni bych postavím dům…

    Johny.Rico

    Vidíš, a právě o tom to není (BMW a přítelkyně). Už tím jsi řekl, že takové auto není pro tebe. Já na něj zatím taky nemám, ale garantuji ti, že za vše kromě toho laku (který je teda fest drahý) bych si připlatil. Tomu se prostě říká láska. Ale to nepochopíš, pokud to tak nevidíš.

    Jimm

    na stejny velmi podobné ceně by měl začínat i mercedes SLS.. a to je podle mě hezčí auto než tohle ferrari

    Pepe

    S touhle cenou je velice pravděpodobné, že se F 458 Italia stane na českých silnicích tuctovkou..

    Filip

    já bych prosil auto o stejném vákonu, ale jen jednolitrové.. tzn. oněch zmi%novaných 126 k:)

    David

    Přijde mi to hrozně levné. Ne opravdu na to nemám, ale myslím to tak, že supersporty jako koenigsegg nebo pagani zonda jsou na okruhu a v technických pasážích o dost pomalejší díky tomu, že dost zaostávají v technologiích.

    A ve zrychlení je lepší jen ten koenigsegg všechny zondy mimo typu R jsou pomalejší. A nebo Carrëra GT ta byla taky pomalejší než tohle. A proto se divím, že všechny supersporty co jsem vyjmenoval stojí 12 a více milionů.

    Nechápu proboha proč? Jsou pomalejší, technicky méně vyspělé a dokonce i méně použitelné v běžném životě. Ikdyž to poslední asi není zase tolik důležité.

    gkaga

    Technologie o ktorych som vravel bol prave ten motor nie nahodou? No a  prave o tom to je ty by si si nechal priniest m3 ta je sice perfektne funkcna ergonomicka vsetky typicke vlastnosti nemeckych aut ,relativne pekna ale BEZ DUSE.Presne pre takich tu Ferrari nieje,,,

    Milan

    M3 bez duse? Jak todle nekdo muze napsat…

    gkaga

    Ja a vpohode….

    mattt

    Ferrari je láska a doma bude hlad 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist