Ferrari dostanou přeplňování turbodmychadlem
Ferrari
Historie se opakuje, supersporty z Maranella mají přejít na turbomotory. Tentokrát ale není důvodem snadno dosažitelný vyšší výkon, ale emise.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Ferrari
Historie se opakuje, supersporty z Maranella mají přejít na turbomotory. Tentokrát ale není důvodem snadno dosažitelný vyšší výkon, ale emise.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
bože… tu 3,14čovinu se snižováním CO2 ještě nikdo z EP neodstranil ani když je dávno prokázaný, že to byla jednak jedna velká bublina a data, o který se ekoteroristi opírali byly smyšlený a jednak když bylo prokázaný, že Země se momentálně spíš ochlazuje a celkově má zrovna CO2 vliv vlastně nevíme jakej? Co se takhle konečně věnovat problémum, který v evropě evidentně jsou a nejsou úplně marginální? Máme vyřešený emise CO2, žárovky a dýlku a zahnutí okurek, tak by to možná chtělo se pustit do palčivějších problémů. Nebo možná radši ne, když vidim ty od reality odtržený řešení seskupení, kde poslední dobrý myšlenky a zákony byly tak před deseti rokama.
Možná by bylo dobré schválit nějaké regulace týkající se úmyslného prznění národních jazyků. Jinými slovy: Nauč se česky.
první s turbem bylo 288 GTO