Ferrari chce být ještě exkluzivnější

Jaké má italská automobilka plány do budoucna? Chce být ještě výjimečnější, nabídne proto rozsáhlejší nabídku individualizace.

Poslední rok byl pro Ferrari mimořádně úspěšný, minimálně co do prodejů. Za loňský rok si našlo majitele 7318 aut, což je o 50 % více, než kolik Ferrari prodávalo v roce 1991, kdy Luca Cordero di Montezemolo nastoupil do své funkce.

Trochu paradoxně nejsou v automobilce z rostoucích prodejů tak nadšeni, jak by jiná, masovější automobilka byla. S rekordními prodeji totiž trpí exkluzivita aut a to je to, na co se chce v budoucnu Montezemolo zaměřit.

DOPORUČUJEME: Legendy minulosti – Ferrari 288 GTO

Možností, jak toho dosáhnout, je hned několik. Jednou z nich je posílení individualizačního programu. Když na řadu přijde statistika, vyjde vám, že každý zákazník Ferrari utratil v průměru 25000 € (přibližně 650 000 Kč) za příplatkovou výbavu a k tomu neváhal utratit až 50 000 € (1,3 mil. Kč) za speciální úpravy z programu Tailor Made.

V rámci zmíněného programu zákazníkům asistuje osobní designér, který jim pomáhá s výběrem materiálů, zároveň ručí za unikátnost daného provedení a soulad s tradicemi značky. Výsledkem je jedinečný automobil, který si drží hodnotu i v průběhu několika let.

9.5.2013 11:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist