Falešná kontroverze: je Chevrolet Volt elektromobil?
Chevrolet
General Motors mluví o svém zachránci planety jako o elektromobilu. Média po prvních svezeních nesouhlasí. Jenže možná křičí předčasně.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Chevrolet
General Motors mluví o svém zachránci planety jako o elektromobilu. Média po prvních svezeních nesouhlasí. Jenže možná křičí předčasně.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je to hybrid so seriovym usporiadanim pohonu, spalovaci motor sluzi len ako generator el. energie pre akumulatory. Skor tu vidim problem v tom, z akeho uhla pohladu sa clovek na to pozera. Ak beriem do uvahy len typ energie, ktora sluzi na priamy pohon vozidla, ludia z Chevy maju pravdu, ide o elektromobil. Ale tato energia je ziskavana z dvoch typov zdrojov, akumulatorov a spalovacieho motora, z tohto uhla pohladu teda ide o hybrid. Ako vidiet, americkym novinarom to este zabudli vysvetlit
Stručně řečeno je to klasický motorák…diesel v lokomotivách taky pohání elektromotor přes který se přenáší výkon na kola.
GM mal uz v roku 96 elektromobil s na tu dobu slusnymi parametrami dojazdu, ale stopol jeho prevadzku pod tlakom rafinerskych a petrochem. spolocnosti (http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1). Ak neustal vyvoj elektromobilov v GM tak Volt je asi dalsi vyvojovy stupen.
Je zvláštní, že by nikoho diesel-elektrickou lokomotivu nenapdlo považovat za elektrickou, a to se tu prohání už sto let.
Jasně, zlí ropní giganti zabili elektromobil, a nemělo to vůbec nic společnýho s tím, že se to auto kvůli neexistující infrastruktuře prostě nemohlo prodávat, GM na tom prodělal kalhoty, a kdyby těch pár kusů nechal lidi odkoupit, musel by pak ještě dál prodělávat na výrobě náhradních dílů. Nene, určitě za tím je nějaká konspirace ropáků, marťanů, židů a svobodných zednářů :))
Tomuto bych veril kdyby pan sankcema nesathovali vsechny kusy aut a ani bohatym, hercum nedovolili jejich odkup.
Takze ne neverim konspiraci a ne neverim, ze to stahli kvuly prodelani, bo by kazde musel rici proc hloupe VW, mercedes a PSA zdarma pronajimaji elektromobily aby zjistili jejich moznosti a slabosti v konstukci atd.
Takze kdyz automobilyk potrebuji data a Chevrolet i presto stahnul a sesrotoval EV1, pak nejjednodussi vysvetleni je, ze to bylo na natlak nekoho jineho a pak je klasicka otazka komu to prospelo….