Faceliftovaný Nissan GT-R – oficiální čísla
Nissan
Automobilka konečně prozradila, jak je nový Nissan GT-R rychlý. Porsche 911 Turbo se musí zamyslet.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Nissan
Automobilka konečně prozradila, jak je nový Nissan GT-R rychlý. Porsche 911 Turbo se musí zamyslet.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nechapem,preco sa toto berie ako hlavny udaj…kazdy porovnava auta podla zrychlenia 0-100,pritom realne je tento udaj maximalne nepodstatny…o kvalite auta hovoria ine udaje…
nechapem,preco sa toto berie ako hlavny udaj…kazdy porovnava auta podla zrychlenia 0-100,pritom realne je tento udaj maximalne nepodstatny…o kvalite auta hovoria ine udaje…
Nesuhlasim, nemyslim ze sa to berie ako hlavny udaj, skor to o niecom vypoveda a kilo za 3s, je inak super cas. Za aky cas to zvladne 1000konovy Veyron?
Veyron 0-100 km/h za 2,7 sekundy.
Taky má přes 1000 koní takže GTR s polovičním výkonem je na tom dobře.
Nemas pravdu, Veyron zrzchluje 0-100 km/h za 2,5 sekundy.
Suhlasim, ze tento udaj je casto velmi precenovany. Hlavne je uplne zbytocne porovnavat zrychlenie na stovku u aut povedzme nad 300k. Potom to uz vela nehovori o samotnej sile auta, ale o trakcii, nastaveni pohonu 4×4, preklzu spojky, drsnosti asfaltu. Takze hovorit, ze GT-R len pol sekundy zaostava za Veyronom je smiesne, ked v sprinte 0-300 bude pomalsi asi o 30 sekund. Stavim sa, ze keby taka RS6 mala manual a poriadnu spojku, tak zlepsi cas na stovku o pol sekundy.
Tento údaj není přeceňovaný samotnými novináři či řidiči, dle mého názoru, pouze čtenáři si jej mnohdy špatně vykládají jako to nejdůležitější co se z článku dozvědí ale to se nemůžete ničemu divit, jízdní dojmy, či reálné výsledky na stránky časopisu/webu prostě nepřenesete…