Fabia, Octavia či Superb – jakou ojetou škodovku zvolit?
poradna
Hledáte ojetinu se značkou Škoda a váháte mezi motorizacemi? Nejprodávanější vždy ale nemusí znamenat nejlepší. Platí to i pro ojetá auta, která nás teď zajímají.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
poradna
Hledáte ojetinu se značkou Škoda a váháte mezi motorizacemi? Nejprodávanější vždy ale nemusí znamenat nejlepší. Platí to i pro ojetá auta, která nás teď zajímají.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Litrová fábie nebyl tříválec,ale čtyřválec.Bohužel jsem jí dva roky vlastnil.
Máte pravdu, omlouvám se. Tříválec je až dvanáctistovka. Litrový tříválec má Opel Corsa C.
Zajimavý článek, bude nějaký obdobný i na Fordy, které se taky prodávají velice dobře?
od toho je diskuze.
Postavte si vedle sebe 1.9 D a SDI a hadejte ktere zanikne v hluku toho druheho.
Potom, odkdy je dobra volba koncernova modularni 1.4 do fabie2? Zlaty vrtany litr o trech hlavnich loziscich.
Dvacetiventil po revizi s promennym sanim je velmi prijemny agregat, jen bohudik(bohuzel) neni pro kazdeho ridice, ktery spis doceni pristup 1.6 SR 74kW.
Odkdy ma 1.9 tdi 81kW dvouhmotovy setrvacnik?
dalsi omyl ve vyberu motoru.. prvni varianty 2,5 V6 TDI byly jedny z nejhorsich moznosti co se dalo poridit.. dobe to bylo az po \“faceliftu\“ motoru
40kw felicie je fakt otrava, v jednom to ujde, při obsazení čtyřmi lidmi je to naprostá tragedie. Nevím jestli se stejný motor dával i do kombíku, ale tam to musí být za trest. Ve městě a v okolí se s ní dá jezdit v pohodě (ve dvou), na dálnici a delší štreky je to auto k ničemu. Vzhledem k ceně ojetin, spotřebě a nejdostupnějšímu servisu je to dobrá volba pro začátečníky. Pro lidi co jezdí málo vhodná není, protože jim dřív schnije než stačí něco najezdit. S felicií je třeba jezdit v klidu, nemá cenu jí honit protože se stejně nic hezkýho neděje:) Auto je velmi citlivé na jakoukoliv zátěž. Je to takové nijaké vozidlo, které Vám příliš radosti nepřinese, ale slouží docela dobře.
Možná důležitější je otázka kde ojetou škodovku koupit. Jakou, to každý posoudí podle svý individuální potřeby. Já jsem si v létě koupil Octavii ve Škodovkách.cz a protože jsem s ní byl spokojenej, tak si manželka tamtéž koupila minulý týden Fabii. A to nejsme nějací nadšenci do škodovek, prostě se nám líbil ten bazar na Černém Mostě, který se odlišuje od většiny českých bazarů. Věřím, že kdybych tu samou Octavii koupil jinde, že bych třeba spokojen nebyl.
Škodovku si může koupit jenom blázen, zvlášť ojetou. Vždyť tři roky starý Mondeo v plný pořídíte za menší peníz než stejně starou Octavii a co si budem povídat, Mondeo je úplně jiná liga. A takhle je to v každém segmentu. Češi škodovky strašně přeplácejí:
Ano, tři roky starý mondeo v plný. Jenže Mondeo je křáp, ne každýmu se chce jezdit ve Fordu… Fordem tam a pěšky zpátky. 1.9 TDI je nejoblíbenější motor z prostýho důvodu: je to traktor, ale spolehlivej. Češi Škodovky žerou i z jiných pochopitelných důvodů – mám kamaráda, co v jiných autech nejezdí, protože jeho strejda dělá servis škodovek. A takových lidí je spousta. Další velká skupina pak bere škodovku jako sázku na jistotu. Těžko se jim divit.
Já bych si koupil starou felicii kabriolet. To je snad poslední fakt zajímavá škodovka. Neříkám, že jsou ty dnešní špatný, to ne, ale nemaj vůbec žádný koule. Na normální ježdění bych si pak raději koupil Golf, to je taková trochu lepší škodovka.
No, já vlastním zrovna ten kritizovaný motor 2.0 tdi 103 kw v dvojkové octávii z roku 2005, najeto 180 000 km a zatím naprosto bez problémů.
Asi takhle. A ať nás někdo rozsoudí, kdo z nás má pravdu. Vzhledem k prodejům všech automobilek si myslím, že výlevy typu \“značku XY? – nikdy, ta je leda pro blázny\“, jsou velmi velmi hloupé. Jasně, nikdo nemá právo jiného kritizovat za jeho názor, ale současně by kdokoliv měl v klidu akceptovat, že jsou i lidé, kteří mají zase odlišný názor od toho jeho a jen hodně duševně omezený jedinec může např. na základě preferencí nebo naopak averzi k té či oné automobilové značce označovat někoho za blázna, hlupáka nebo ještě nějak hůř.
S velkým zájmem jsem četl preference a odezvy na škodovky. měl jsem asi dvanáct aut různých značek. Nyní mám už deset let octavii 16 16V,jsem nadmíru spokojen. Ma najeto 285000km,bez poruch.Kdybych kupoval nove, tak jedině octavii.Kam se hrabe Mondeo.
já mám naftovou feldu 17 let,přes půl milionu km,je to rezatá babča 🙂 ale na to auto v životě nedám dopustit !!! s motorem jsem za ty roky neměl jedinej problém krom žhaváků a to je prkotina 🙂 občas jí dám i biodisel:) …a ta životnost zavěšení je taky v klidu ,,.párkrát jsem vyměnil čepy ..jako u každýho jinýho auta 😛 …..nekdo se k tomu autu chová jako k praseti a hned je špatný 🙂