Exkluzivně: to je nová Škoda Rapid RS!
1 fotografieŠkoda
Přeplňovaný benzínový čtyřválec, pohon všech kol a podvozek naladěný u sportovní divize značky…? Ne tak docela.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
1 fotografieŠkoda
Přeplňovaný benzínový čtyřválec, pohon všech kol a podvozek naladěný u sportovní divize značky…? Ne tak docela.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Určitý počet kvůli homologaci? To ještě platí? Co má Fabia rs společného s IRC nebo S2000?
tam ale nešlo o celá auta ale jen o nějaké díly karoserie, ne? Podvozek a motor vždycky mohl být jiný, aspoň teda myslim. Ale vyrábět silniční S2000, to by byl masakr. Jen nevim, kdo by si to koupil. 🙂
Proč by musel mít rapid rs pohon 4×4. Na rovnoceného konkurenta a typické fordí šméčko typu focus rs stačí s přehledem předohrab.
Co je na tom exkluzivne? Nazov clanku zavadza citatelov – a posobi to fakt bulvarne…
To je titulek hodný blesku či jiného odpadu.
FUJ!! Vy mi dáváte! Já už se lekl, že to fakt postavili. 😀
Nechtěli byste s tím Rapidem už jít do prd..e, případně alespoň když už to musí být vydat nějaký přínosný článek. Každému je jasné, že je potřeba nahánět čtenost, ale nemuseli byste to dělat tak okatě. Nebo se přejmenujte na škodaweb.cz, případně škodaautowebu.cz, to by bylo vůbec nejvýstižnější
vidim, ze autoweb ide novou cestou.. cestou bulvaru 😀
no nic, ale asi ucel splnil… urcite si ten clanok otvorilo ovela viacej ludi ako keby tam bolo rovno napisane RAPID RS nebude 🙂
este som zabudol…
ta vasa vizia, ci studia, ci ako mam tento pocin nazvat je fakt ze otrasna … 🙂
Pánové, to snad ne?! Takže co příště? Porsche 911 s pohonem na předek? Ferrari s tříválcem? Pointa je stejná…
btw: Filipe, i ty důvody kulhají na obě nohy – důvody, proč neuvést Rapid RS jsou v principu stejné jako proč neuvést Octavii RS. A je tu, přestože zbytečná.
Tak tohle me fakt dostalo – vmestnat hned dve lzi do nadpisu:
1) Exkluzivne
2) je
Ja vim, ze je to redakci jedno, ale jeste jeden podobny clanek a mazu si bookmark, tohle zacina byt tezka ztrata casu. Clanky jako tenhle nemaji byt oznaceny jako \“Exkluzivne\“, ale jako \“Nazor prostoducheho redaktora\“
Zdravím, mým názorem je, že pokud by rapid vypadla takto http://marko0811.deviantart.com/art/Skoda-Rapid-RS-335655777 koupilo by si jej moc lidí..
Vy jste fakt blbý všchni do jednohobyla byto dobrá příležitost pro mladé zavodníky kteří chtějí začít závodit a rapid by byl jistě dobrý start pro jejich závodní karieru a jistě ny si ho kopilo dost lidí jednak by to bylo levné auto pro začínající jezdce (relativně) a clověk by si mohl konečně pořídit sportovní auto které nestojí svět. Styďte se sam rapida na chipovanou 1.2 tsi verze 77kw amam vněm 102kw po chipu upravil jsem siho přbližně do stylu octavia3 rs.mám na něm na zakázku dělaný nárazníky,spoilery,křídlo,vrtaný kotouče.a sedačky sparcose 4 bodovým pasáním a originál elektrony octavia rs 3.byla to dlouhá doba odříkání spousta přesčasů v práci a vysledkem tohoto všeho je nádherná škoda rapid rs 1.2tsi 102kw s max.r.216km/h.lidé mi už zaní nabízeli částky jako 400 000 až 581 000ale jeto neprodejný kus tak jako rapid sport protože takových rapidů jako mám já není na silnici moc kvidění
Pane Havránek, kde máte zveřejněné fotky? Hrozně rád bych viděl to, co jste tak squěle popsal 🙂
Ja ho viděl. Vyrobeno jich bylo málo.