Evropské auto roku: finalisté
autosalon
Porota složená z žurnalistů oznámila finalisty soutěže o titul evropského auta roku.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
autosalon
Porota složená z žurnalistů oznámila finalisty soutěže o titul evropského auta roku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nejvíc fandím Opelu, nejmíň Fordu. Škodovka je někde mezi.
Podle toho, jaký zlom a pokrok v motorismu dané auto pro celý průmysl i pro samotnou značku přineslo, by měl vyhrát Jaguar, ale jelkož není v nominaci, přikláním se pro Opel. V garáži bych ale chtěl MiTo GTA, s Q2.
Hm tak z tohodle vyberu bych asi favorizoval Fiestu. Tyhle maly povedeny auta maji vzdycky vysoke ambice, a Fiesta povedena teda je.