Euro NCAP: Suzuki Splash
3 fotografiecrash testy aut
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up...
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Vietnamský designér ukazuje, jak by mohla vypadat nová Fabia 4. generace
3 fotografiecrash testy aut
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up.to je ale jen polopravda..zkuste s obrim pickupem narazit v 60 do moderniho supermini…zesve navary setrete pak hadrikem co z prcka zbylo a jedete dal..narvat to ale dopevne zdi..jooo to bych si asi sedl dotoho prcka,to je evidentni..
No presne. Docela me zarazi, ze eovan takovou polopravdu zverejni na automobiloovem serveru. organizace NCAP jasne rika, ze vysledky NEJSOU srovnatelne napric velikostnimi kategoriemi. Tj dojde li ke srazce dovu aut ruznych velikostnich kategorii tak neplati ze tri hvezdicky obriho SUV jsou mene nez 5 hvezdicek miniauta, vyslededk byva spise opacny, ale jak jste psal. Pokud bych si mel vybrat v cem to napakuji do zdi, tak bych mel jasno – prcek by byl v takovem pripade lepsi volbou.