Euro NCAP: Suzuki Splash
3 fotografiecrash testy aut
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up...
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
3 fotografiecrash testy aut
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up.to je ale jen polopravda..zkuste s obrim pickupem narazit v 60 do moderniho supermini…zesve navary setrete pak hadrikem co z prcka zbylo a jedete dal..narvat to ale dopevne zdi..jooo to bych si asi sedl dotoho prcka,to je evidentni..
No presne. Docela me zarazi, ze eovan takovou polopravdu zverejni na automobiloovem serveru. organizace NCAP jasne rika, ze vysledky NEJSOU srovnatelne napric velikostnimi kategoriemi. Tj dojde li ke srazce dovu aut ruznych velikostnich kategorii tak neplati ze tri hvezdicky obriho SUV jsou mene nez 5 hvezdicek miniauta, vyslededk byva spise opacny, ale jak jste psal. Pokud bych si mel vybrat v cem to napakuji do zdi, tak bych mel jasno – prcek by byl v takovem pripade lepsi volbou.