Euro NCAP: Suzuki Splash

Kouzlo moderních aut je v tom, že supermini je pro cestující bezpečnější než obří pick-up...

Ochrana dospělých ****
Čelní náraz mohl dopadnout ještě lépe, nebýt tvrdých struktur v palubní desce. Dolní končetiny obou figurín se tak ocitly v ohrožení. Také boční kolize se odehrála bez jakýchkoli překvapení – ať už pozitivních, či naopak negativních. Boční náraz do sloupu nebyl proveden, protože Splash není sériově vybaven hlavovými airbagy.

Ochrana dětí ***
Čelní airbag spolujezdce lze deaktiovat, chtělo by to však názornější indikaci jeho aktuálního stavu. Nálepka upozorňující na rizika spojená s přepravou dítěte na předním sedadle neposkytovala informace ve všech evropských jazycích. Komisaři Euro NCAP by si přáli také lepší označení úchytů ISOFIX.

Ochrana chodců ***
Za šetrnost k nohám sraženého člověka získal nárazník Suzuki Splash plný počet bodů. Přední hrana kapoty naproti tomu neobdržela bod žádný.

Protokol Euro NCAP s grafickým znázorněním výsledků najdete zde

autoweb.cz

28.2.2008 6:39
Více o tématu: airbagSuzukiSuzuki Splash

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist