Ermini Seiottosei je roadster s parametry supersportu

Italská automobilka Ermini byla známá především ve čtyřicátých a padesátých letech minulého století. Teď se chce na silnice vrátit s modelem Seiottosei.
ermini-seiottosei-je-roadster-s-parametry-supersportu-1100x618.jpgCelá galerie 4 Zdroj: archiv redakce

Italská automobilka Ermini vám možná nic neříká, ale vězte, že před více než padesáti lety konkurovala na závodních tratích vozům věhlasných značek jako je Ferrari, Porsche nebo Mercedes. A někdy je prý i porazila. Teď chce znovuzrozená automobilka navázat na své úspěchy modelem Seiottosei.

Lehký dvoumístný roadster nestojí na žádném kosmickém hybridním šasi, ale využívá  trubkového rámu z oceli na kterém jsou uchyceny panely z karbonu. Hmotnost? Výtečná, bez provozních kapalin ukáže na váze 686 kilogramů.


Motor tedy nebude mít s pohonem auta moc práce, zvlášť když se v tomto případě bavíme o přeplňovaném dvoulitru F4RT RS od Renaultu vyladěným na 320 koní. S ním auto akcelerovat z klidu na stovku za 3,5 sekundy a rozjede se až na (elektronicky omezených) 270 km/h. O kontakt s vozovkou se starají pneumatiky Toyo R888 o rozměru 215/45 R17 vpředu, respektive 245/40 R17 vzadu, obuté do disků OZ Racing.

Výroba modelu se bude pohybovat v kusech za rok, automobilka nepočítá s produkcí více než 30 aut za rok. Jakkoli se o ceně zatím nemluví, nejspíš se ponese ve stejném duchu jako je tomu u konkurenčního BAC Mono. To přijde na přibližně 3,6 milionu korun.

7.3.2014 8:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist