Elektromobily (pořád) nikdo nechce
elektromobil
Mitsubishi kvůli nízké poptávce pozastavilo výrobu elektromobilu i-MiEV. To se týká i Citroënu C-Zero a Peugeotu iOn, které z modelu Mitsubishi přímo vychází.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
elektromobil
Mitsubishi kvůli nízké poptávce pozastavilo výrobu elektromobilu i-MiEV. To se týká i Citroënu C-Zero a Peugeotu iOn, které z modelu Mitsubishi přímo vychází.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
za tie peniaze sa ani necudujem
Přesně tak, není to nic nečekaného. Dokud budou mít elektrovozítka cenovky násobně vyšší a dojezd násobně nižší než standardní auta, tak nemůžou nikdy prorazit, jelikož výhoda v podobě řádově nižších provozních nákladů se nevrátí ani za 1000 let. Takové C-Zero v akci za 600.000,- je prostě do nebe volající nesmysl. Osobně si elektromibil rád koupím hned, jak bude cenově dostupný(myšleno srovnatelný s ropožrouty) a budu jej strašně rád používat jako městské supereko-nomické/logické vozítko. Počítám, že se tak stane v horizontu 5-10 let až padnou ceny akumulátorů na míň než 1/2 dnešní ceny(je ale docela možné, že se tak nestane nikdy, a to z důvodu politické vůle – to je na jinou debatu), do té doby se opravdu nic závratného dít nebude a kdo si myslí, že ano, tak má zřejmě vážný problém s matematikou.
Důvodem jsou opravdu peníze. Tohle auto bych si koupil hlavně kvůli budoucím úsporám paliva. Moje nadšení o techniku budoucnosti musí jít bohužel stranou. Jenže když při koupi tohoto vozidla zaplatím 1,5 násobek běžné verze, tak to už musím být opravdu fanda….a bohatý.
Neni se co divit. Ja mel tu …. \“cest\“ jet na jedne akci tim zminovanym elektro pažoutem. Dojezd je k smichu, ale prubeh vykonu je na takove prditko slusny. Konstrukteri se snazili vyuzit co nejvic vnitrniho prostoru, takze pro 2 lidi se to da. Co se mi ale nelibilo jsou materialy pouzouzite uvnitr, zrejme japonska ergonomie pristrojovky a hlavne, tohle auto je navysost hnusne. I CEZaci co tam to auto privezli davali lidem za pravdu, ze to opravdu hnus a ani jeden z nich by si ho prave proto nekoupil…. Nemluve o tom, ze si clovek musi hodne kalkulovat cestu, moc nepouzivat sterace, topeni nebo klimu aby vubec dojel.
Pravidla ekonomie mluví jasně: baterie s s výrobou elektromobilů zdraží. A tak se nám zdraží i mobily a notebooky. není důvod, aby se zlevňovalo něco, co je vzácné a roste po tom poptávka!
No jasně, konkurence neznamená nic, je to stejné jako fotovoltaických panelů, které s boomem fv elektráren prudce zdražily… A nebylo kolego ekonome spíš naopak?