Elektrické Ferrari? Jen přes Montezemolovu mrtvolu
Ferrari
Italové usilovně pracují na svém prvním produkčním hybridu, ale elektromobil v plánu není. Šéf automobilky Luca di Montezemolo elektřině nevěří.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Ferrari
Italové usilovně pracují na svém prvním produkčním hybridu, ale elektromobil v plánu není. Šéf automobilky Luca di Montezemolo elektřině nevěří.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ten talián zjevně nezná význam slova nikdy. Až se konkurence vytasí s elektromobilama co těm jejich dvanáctiválcům ukážou zadek, tak změní názor. Ostatně taková auto už ve fázi prototypů existují.
Ano jezdí. Samozřejmě. Máte pravdu. Ale zapomněl jste dodat, že:
ve stadiu, kdy drží krok se současnými Ferrari (o natrhnutí bych opravdu nemluvil) vydrží ujet cca 60 km, víc ani ne… O nevhodném rozložení hmotnosti (baterie něco váží) se taky raději nebdueme zmiňovat.
Bohužel. To je skutečnost, to je realita. Luca má v tomto pravdu.