Elektrické Audi R8 e-tron možná nebude
Audi
Automobilka údajně zastavila práce na elektrickém supersportu R8 e-tron a prý je možné, že se auto nakonec nikdy prodávat nebude.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Audi
Automobilka údajně zastavila práce na elektrickém supersportu R8 e-tron a prý je možné, že se auto nakonec nikdy prodávat nebude.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hybrid a supersport, to proste nejde dohromady.
I cely ten slavny KERS co je v F1 je dost kontraproduktivni blbinka, kdyby misto toho vozili mnohem lehci turbo, tak jim to hned jede 2x rychleji 🙂
Coz samozrejme neni zadouci, to chapu.
Ale elektrina do sportaku nema zadny smysl.
A že je to ty chytré hlavy nenapadlo dříve. Přece kdo si koupí auto, které při ostřejším zacházení bude muset po 100km na půlden odstavit kvůli nabíjení? Snad jen nějaký (hodně bohatý) skalní fanda Audi.
Je stejně zvláštní, jak ve všech firmách vládnou účetní, ale u Audi dokázali překřičet honbu za \“náskokem díky technice\“ až teď, když je to auto v podstatě hotové.
100 km? 🙂 Na Ringu to vydrzalo presne 2 kola!