Škoda a další automobilové názvy zcela neautomobilových věcí

V dnešní době se snad každá automobilka snaží kromě prodeje nových vozů vydělat peníze i na merchandisingu, tedy reklamních předmětů. Od hrnečků, triček a klíčenek až po brýle, kabelky a voňavky, cokoliv, na co nalepíte prémiovou značku ihned získá na ceně. Tohle je ovšem několik výjimek, které sice nesou automobilový název, ale nemají s automobilovým průmyslem nic společného.

1.12.2015 7:05| autor: Autoweb.cz

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist