Dpf ford

Dobrý den, v Prosinci jsem měnil dpf u svého Forda Galaxy ročník 2007. Koneckonců, měl na to nárok, po deseti letech a 299 tis. km. Výměna proběhla v autorizovaném servisu za originální díly, včetně nějakých hadic čidel atd. Oprava vyšla něco přes 30 tis. Kč. Po čase se objevila další chyba a to chyba žhavicích svíček. Ty nešli povolit, proto se něčím nastříkali a vyměnili se cca po třech tis.km, to už se zase objevila chyba dpf a oranžová kontrolka s vykřičníkem. Auto padlo do nouzového režimu a jelo zase do Forda na umělou regeneraci, která se ale nepovedla s tím, že filtr je ucpaný a regeneraci nelze provést. Ještě prý zkusí vytvořit nějaký umělý tlak, nebo co, aby zmátli řídící jednotku a pokusí se ho znova regenerovat. Ještě dodávám, že je to 9 měsíců od opravy a ujeté asi 9tic.km.
Prosím o radu, jak mám v této situaci postupovat, nebo jestli můžu předchozí opravu reklamovat? Přece není možné aby se originální filtr po takto krátkém čase a s takovým nájezdem zase ucpal?
Předem děkuji za brzkou odpověď
S pozdravem Jiří Štěpánek

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
27.9.2018 9:59

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist