Dpf ford

Dobrý den, v Prosinci jsem měnil dpf u svého Forda Galaxy ročník 2007. Koneckonců, měl na to nárok, po deseti letech a 299 tis. km. Výměna proběhla v autorizovaném servisu za originální díly, včetně nějakých hadic čidel atd. Oprava vyšla něco přes 30 tis. Kč. Po čase se objevila další chyba a to chyba žhavicích svíček. Ty nešli povolit, proto se něčím nastříkali a vyměnili se cca po třech tis.km, to už se zase objevila chyba dpf a oranžová kontrolka s vykřičníkem. Auto padlo do nouzového režimu a jelo zase do Forda na umělou regeneraci, která se ale nepovedla s tím, že filtr je ucpaný a regeneraci nelze provést. Ještě prý zkusí vytvořit nějaký umělý tlak, nebo co, aby zmátli řídící jednotku a pokusí se ho znova regenerovat. Ještě dodávám, že je to 9 měsíců od opravy a ujeté asi 9tic.km.
Prosím o radu, jak mám v této situaci postupovat, nebo jestli můžu předchozí opravu reklamovat? Přece není možné aby se originální filtr po takto krátkém čase a s takovým nájezdem zase ucpal?
Předem děkuji za brzkou odpověď
S pozdravem Jiří Štěpánek

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
27.9.2018 9:59

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist