Dostanou Audi S6 a S7 motory TDI?
Audi
Rychlé diesely jsou v módě a Audi se možná vynasnaží zareagovat na poptávku po přemotorovaných dieselových supersedanech.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Audi
Rychlé diesely jsou v módě a Audi se možná vynasnaží zareagovat na poptávku po přemotorovaných dieselových supersedanech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Objektivním faktem je, že 6-ti válce Audi 3.0 jsou u zákazníků velmi oblíbené, a důvody jsou jasné: sametový chod,velmi příjemný průběh točivé momentu,rozumná spotřeba,a minimální poruchovost. Pochopitelně když se k tomu přidá u nové verze druhé turbo a výkon přes 300 k,točivý moment 650 Nm,vypadá to na jasnou volbu: královská modrá A6, bílá kůže uvnitř, motor 3.0 BiTDi, pochopitelně quattro se sportovním diferenciálem, trošku povytažené blatníky na 20 palcové pneu, agresivnější spojlery v předu a vzadu…
Možná, že jen Audi čeká na to zda její vozy vyhrají Le Mans…a potom to bude speciální edice A6 3.0BiTDi quattro Le Mans…jo, Audi propagaci umí na jedničku!
Ale objektivně je potřeba přiznat,že Audi auta umí dělat velmi dobře! Jezdil jsem s A7 3.0 TDi quattro se sportovním diferenciálem a opravdu jsem nečekal, že vůz této velikosti může být tak dobře ovladatelný, doslova mrštný s perfektní trakcí! A k tomu ta dobrá propagace,mno,zdá se mi, že má audi dobře našlápnuto k prodejním úspěchům.
Až na ten sametový chod se s tím dá souhlasit. Ve srovnání se 4válcovými TDI-PD je to obrovský rozdíl ve zvuku, ale sametový chod zatím žádný diesel nemá, to umí jen benzínové 8mi a víceválce….
Souhlas, k sametovosti a charakteru má diesel daleko. Jinak kolega výše mluvil na začátku tak všeobecně o třílitru od Audi, že by to mohl být 3,0 TFSI. 🙂
Přiznám se, že jsem myslel třílitrový šestiválec vznětový…
Beru Vaše výhrady,uznávám že zážehový osmiválec je jiná liga,to je bez diskuse. Ale musíme na rovinu přiznat výhody a nevýhody jednotlivých motorů. Sám jsem velký příznivec \“vosmihrnků\“,ale ceny ropných výrobků kolem 35 Kč za litr v ČR mě dohnaly k 3.0 TDI. Protože s žádným \“vosmihrnkem\“ jsem se nedostal pod 12 litrů/100km,a při nájezdu asi kolem 80 000 km za rok je matematika bohužel jasná.
BOHUŽEL!
V tom případě mi nezbývá než souhlasit…
A co \“zlatý střed\“, benzínový šestiválec. 😉