dospela-lancia-na-konec-sve-cesty-pry-ne.jpg

Dospěla Lancia na konec své cesty? Prý ne

Lancia

Drsný businessman Sergio Marchionne odhalil své plány zrušit značku Lancia. Ale nakonec je to prý trochu jinak, fungovat bude dál - aspoň prozatím.

Diskuze

6 komentářů

    josef K.

    Sergio je v první řadě podvodník. S tvrzením, že fiat zachrání chrysler oblafnul Obamu a oni mu to prodali. Realita je úplně opačná. Chrysler zachraňuje fiat. Pokud by ho neměl, tak je fiat již v konkursu.

    Giovanni

    Podvodník? To si já nemyslím, však také to co slíbil to splnil. Chrysler krachoval a bez zásahů by brzo skončil, Sergio Marchionne ale dokázal že Chrysler opět začal vydělávat. Tudíž podvodník není.

    Dnes zkrátka Chrysler \“udržuje\“ Fiat nad vodou ale udržuje ho jen díky tomu že Marchionne dokázal že Chrysler opět začal vydělávat.:)

    josef K.

    Na tom, že chrysler vydělává nemá Sergio žádné zásluhy. Chrysler prodává portofolio, které bylo vytvořeno před příchodem italů. Pokud by v tom dělali nějaké své geniální zásahy tak je chrysler tam, kde je fiat.

    Giovanni

    Víte, ono není umění jen zvětšovat portfolio firmy, umění je ho umět i osekat v případě že jeho většina prodělává tak aby opět zbytek vydělával a to byl případ Chrysleru. Není tedy pravda to co tvrdíte že by Fiat v Chrysleru nijak nezasáhl.

    Jak jsem tedy psal, portfolio Chrysleru bylo velké a prodělečné a jen díky spojení s Fiatem měli dost prostředků a času na to aby ho mohli osekat a upravit do funkční (výdělečné) podoby.

    Jyrki

    Jj. diky bohu za Chrysler, jinak by Fiat skoncil uplne. Neni se co divit, Sergio je mistr osekavani. Ze Fiat nevydelava neni zadny div, vzdyt nemaji co prodavat. Kde je Bravo 3dv, kde je Bravo SW, Barchetta, Coupe, Marea, Marea SW…
    Lancie…Thema mela osmivalec, Kappa uz jen sestivalec. Alespon byl sedan, kombi a kupe, to Thesis uz byl jen sedan. Delta byla 3dv a 5dv, k ni Dedra sedan a SW, Lybra uz jen sedan a SW, pritom nejprodavanejsi v kategorii je hatchback. Jaky ze to Lancii zustal???
    A zaclo i orezavani u Alfy. Giulietta 3dv jeste neni, Spider ma pauzu, 159 skoncila a Giulia je v nedohlednu. 166 je bez nastupce. Co si mam jit jako koupit? A to si Sergio mysli ze si nekdo bude vybirat z te titerne nabidky a nekoukne ke konkurenci kde se muzou pretrhnout, aby zaplnili mezery mezi radami? Sergio se diva maximalne jestli davaji smysl cisla v ucetnictvi, nikoliv jestli dava smysl nabidka znacek a tak neni co divu ze musi uz jen skrtat a skrtat, protoze to dava cim dal mensi smysl.

    Jyrki

    A jeste jedna vec. Kde je marketing? Kdo vi o dnes Lancii krome skalnich fandu? V motorsportu vubec nepusobi a to ani Cuore Sportivo. A jen idiota jako je Marchione nemohlo napadnout udelat Alfe, Maserati nebo Lancii reklamu v podstate zadarmo. Kdyby motory Ferrari pro tym Sauber dodaval pod znackou Alfa Romeo ….
    Marchione je typicky krizovy manazer ktery podnik oseka na kost, ale pak ma odejit a ma prijit nekdo jiny, kdo bude podporovat smysluplny rust.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist