Dopravní nehody – znovu nad principem omezené důvěry
povinné ručení
Aneb kdy je viníkem ten, kdo porušil pravidla takovým způsobem, že znemožnil ostatním splnit svoje povinnosti?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
povinné ručení
Aneb kdy je viníkem ten, kdo porušil pravidla takovým způsobem, že znemožnil ostatním splnit svoje povinnosti?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Otázka vyřčená na závěr my vždycky vrtala hlavou. Ještě že v obci jezdím do 60. Ale na té okresce…
Ze své zkušenosti mne velmi pohoršuje použítí pojmu "průměrně disponovaný účastník silničního provozu", podle zkušeností, které mám a z toho co vypadává z dnešních autoškol, tu bude časem situace, kdy účastník nic nepředpokládá, kouká tupě před sebe a pak se diví co se stalo. Tím nechci omlouvat ty co porušují předpisy, ale pouze chci konstatovat, že ze silnic mizí "Řidiči" a nahrazuje je masa uživatelů automobilů.
Na závěr vzpomeňte písničku "Řidič ten tvrdej chleba má" a zkuste si uvědomit kdo zná alespoň význam těch pojmů, které tam jsou vzpomenuty.
Zarážející je, že lidi za volantem nemyslej, to víme všichni asi moc dobře. Nicméně když se chovaj profíci s několikatunovejma monstrama jako kret**ni, pak nezbývá než opravdu čumět a dávat pozor na tu otřesnou verbeš. Pamatuju, jak sem se ve 160 kmh vyhýbal otáčející liazce na mladoboleslavský R1, jelikož pán za volantem (stojící kolmo v levém pruhu) čekal až bude v protisměru volno, aby to střihnul na druhou stranu. Něco podobného sem viděl na E55 u Poříčí n/S, kde se opravuje most a jinej debil s náklaďákem prostě nemoh dojet na další křižovatku, kde se může otočit, on si počká (ostatně jako všichni za ním) a šup s tim do protisměru. Prostě pohodička jazzíček!!!
k tomuto fenoménu "jedu já a ty si vy**r voko" bych ještě přidal couvání na dálnici, to je taky bezva finta
Když už jsi zmínil couvání na dálnici, viděl jsi toto? 🙂 to je teprve bezva finta. Není to sice u nás, tuším, že v Maďarsku, ale stojí to za to.
http://www.youtube.com/watch?v=fMBpFYJY7Nc
A ještě k té otázce na konci článku, kolik že teda smí jet maximálně motorkář po hlavní silnici v obci? No samozřejmě 50, pokud neříká nějaká značka jinak. Kdyby si každý říkal, že předpisy může porušit, že to bude jenom o trošku, tak k čemu jsou pravidla? Když by si elektrikář řekl, že tadyten drát zaizoluje jenom trošku, tak ho to pak může zabít stejně kvalitně jako kdyby to nezaizoloval vůbec, ne? Když letecký mechanik zkontroluje vrtuli jenom o trošku míň než říkají předpisy, tak se vrtule ulomí a třeba to zabije pár desítek lidí. Nejsem svatej, aby sem vždycky jel přesně pade, ale když někoho přejedu na přechodu, tak to pak budu mít před očima celej život. Ono to neni zase taková pr*el přejet člověka. A pak už každýmu bude jedno, že sem neměl jezdit po obci 60.
dal bych to jasně.. kdo jede víc než je v tom místě povolený, tak by měl automaticky ztrácet výhodu přednosti.. páč ten kdo jede z vedlejší, tak jukne, řekne si okej sem v obci, ten jede pade, to stíhám s přehledem, rozjede se a najednou prásk.. rána jak debil, frajer na hlavní si jel třeba kilem a nedobrzdil.. v tomhle bych měl víc než jasno.. ale třeba ten příklad jak je tu popsán.. to, že si měl honem rychle kvůli nějakýmu jantarovi uvědomovat, že nemá ABS a odbrzdit (zajímalo by mě kolik lidí by si to během toho okamžiku uvědomilo a reagovalo na zablokovaný kola) je podle mě pěknej žblemc nesmyslnej.. ale zase pak už s tím, že frajer neměl vzorek na pneu, to je tky vlastně porušení pravidel.. ted ide ještě o to jestli je horší letět někde přes limit, nebo se otáčet tam kde je plná čára a nebo nemít vzorek na pneu.. těžko říct, co je ten největší průser, když ve výsledku (jak je vidět v článku) může mít všecko zajímavější dopady na situaci..
sice sem tam nebyl,ale hadam,ze podle napisu na boku auta a koncovky vejfuku byl ridicem budto mladej cucak nebo nejakej stejne priblblej trotl …spousta lidi je proti ekologickymu poplatku za prevod auta,ale ja v nem vidim i pozitivum v tom smyslu,ze se s podobnyma staryma sunkama jako je ten Golf na obrazku prestane obchodovat a prestanou kolovat mezi lidma …takhle si mladas v 18ti udelal ridicak,zasel do bazaru,kde si za penize z letni brigady koupil nejakou podobnou 15+ let starou sunku a pak s tim lita jako kdyby drepel v novym supersportu …ted si to rada z nich asi rozmysli,protoze kdyz si k cene toho vraku pripocte 10000,tak i podprumerne vzdelanej mamlas pochopi,ze se mu to nevyplati …teda aspon v to doufam
tak dle vašeho příspěvku soudím, že jste pěknej osel…..
pro me,za me …muj nazor se tim ale nezmeni
Ja s tím názorem souhlasím: udělal jsem si v 18 řidičak v létě brigáda a koupil jsem si auto za 5000, stav odpovídal ceně, a vesele si jezdil než jsem Ho sesrotoval o zeď, a pak si koupil další za 5000 než mi sebrali řidicak. A to nemluvím o expertech, kteří ten řidičák ani neudělají a jezdej i několik let bez něj než je nějaká kontrola náhodou vybere, jednomu se to dařilo 12 let a někomu se to daří dodnes.
Tak aspoň vidíte, že proč nelze podceňovat povinné ručení. Já jsem se jednou oklamala a neměla jsem ho zaplaceno a bylo špatně. S takovou pokutou jsem se ještě nesetkala. Možná pomůže do budoucna tento článek. Kdybych si ho i já předtím přečetla, tak tohle se mi nestane.
http://eurodenik.cz/zpravy/ridici-stale-podcenuji-vyznam-povinneho-ruceni