Domácí přístup může být nebezpečný, opravy aut stylem „co dům dal“ představují riziko
Je lepší nahradit prasklou vinutou pružinu novu, bezvadnou anebo spojit zlom plastovými páskami popřípadě nahradit tlumení tenisovými míčky? Odpověď nemusí být tak jednoznačná, jak by se mohlo zdát.
Dotaz
„Nicméně – jak jsme viděli na vlastní oči ve sbírce fotografií na jedné středočeské stanici STK, lze nahradit ocelově pevné vedení brzdové kapaliny gumovou trubičkou. Jeden nemusí být nutně automechanik, stačí fyzika základní školy, aby mu došlo, že pokud šlápnu na plynový pedál, tlak kapaliny nedojde až k brzdným segmentům, ale ztratí se v nejslabším místě soustavy, tedy právě v gumové „redukci,“ kterou pravděpodobně nafoukne, roztrhne, vyrazí…“
Myslím si, že sešlápnutí plynového pedálu jakoukoliv silou nemá žádný vliv na vedení brzdové kapaliny. Pokud ano opravte mě. Nemělo by tam být napsáno „šlápnu na brzdový pedál“
Tyjo, tak do něčeho takového bych se určitě nepustil. Autem totiž vozím často i své děti, takže nějaké opravy svépomocí rozhodně nepřichází v úvahu. Třeba naposledy, když jsem potřeboval na autě něco opravit, tak jsem to udělal tak, že jsem auto zavezl do servisu, který se mi povedlo najít přes tento firemní katalog: https://trhpoptavek.cz/