Dodge Viper: přežije s motorem Ferrari?
Dodge
Nový vlastník Chrysleru má smělé plány. A nám se to líbí!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Dodge
Nový vlastník Chrysleru má smělé plány. A nám se to líbí!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Na druhou stranu Ferrari tezko nahradi hruby charakter a zvuk osmilitroveho desetivalce, na ktery je kazdy zvykly. Kdyz ma umrit, at umre….ale at neprezivo jako nejakej transvestita 🙂
Treba si lepsie precitat clanok. Motor nebude ten isty ako u Ferrari, budu z neho pouzite iba sucasti. Motor ma mat teda nadalej charakteristicky hlboky zvukovy prejav typicky pre muscle car. Z toho vyplyva, ze objem motora u Viper-a bude podstatne vacsi, ale nebude sa vytacat az do takych otacok ako u Ferrari.
Souhlasim, nevěřim tomu, že bude motor od ferrari dost muscle. Miluju Ferrari a miluju i Viper, ale prosím nemixujte tahle dvě auta dohromady. Snad má Chrysler v regálu ještě nějakou americkou pohonou jednotku, která bude splňovat všechny ty trapné ekonormy a bude mmít stále ten US charakter.
Ach chlapci, stale sa tu stazujete na zvukovy prejav… co budete robit potom? O chvilu tu mame auta na elektricke clanky, kde budete pocut nanajvys tak zvuk valiacich sa pneumatik po ceste, mozno nejaky mechanicky zvuk pohonneho ustrojenstva, ci aerodynamicky hluk obtekajuceho vzduchu okolo auta.
Koupím si pořádnej osmiválec. Klasický spalovací motory nezmizí z nabídky ještě hodně dlouho. Když bude nekdo mít chuť jezdit v autíčku na baterky, prosím. Ale já zůstanu věrný vůni benzínu.
Presne tak, podle me se ani ja (20let) jeste nedockam toho, ze by benzinove a jim podobne motory zmizely. Navic je mozne, ze budou auta jezdit treba na vodikovy pohon, a to by mely snad i stejny zvuk jako ted, ne? :o)
…ale aj tak to nevidim moc ruzovo(modro s dvoma pruhmi). Dnes 8,4 l zdvihoveho objemu? v US v pohode ale nije nahodou FIAT europska automobilka? unia jej to zatrhne skor ci neskor. Mam rad Viper preto aky je presne ako o nom pisu na autowebe ale jednu vec by od nap. toho ferrari naozaj potreboval! Poriadny rozvod ventilov. cital som na wikipedii ze sa to malo vyriesit uz pri zrode Viperu ale bolo by to drahe a vieme ako preco Viper vznikal, len nechape ze sa na ten vyvoj nenasli prachy dodnes.
Dufam, ze Viper, nech uz ho kupi ktokolvek, sa niak radikalne nezmeni. a objem motora vobec nemenit aj keby mal zrat vseliake ekosracky.