Dodge slaví sto let od začátku výroby aut – stylově a nekorektně

(+ video) Máme tady další reklamní snímek aspirující na trezor. Ukazuje nám historický průřez výrobním programem automobilky Dodge a honičku v jednom.

Britský Úřad pro reklamní standardy nedávno zakázal vysílání reklamního spotu na nové BMW M4 Cabrio, protože je prý „společensky nezodpovědný a povzbuzuje nebezpečnou jízdu“. Že se ony „nepřístojnosti“ v podobě pár vteřinového driftu odehrávají na závodním okruhu, úřad už jaksi nezajímalo.

Pokud tohle vadilo oficiálním orgánům v případě BMW, co by asi udělali jeho představitelé tvůrcům následující nové reklamy na Dodge po jejím zhlédnutí? Podle míry šosáctví a pokrytectví předpokládáme, že by je odsoudili minimálně k upálení na hranici.

Na toto téma můžeme naštěstí pouze spekulovat, tato značka patřící pod křídla italsko-amerického koncernu Fiat-Chrysler své zastoupení v Británii nemá, každopádně se „společensky nezodpovědnou“ jízdou si v krátkém videosnímku hlavu neláme.

Asi minutový film je postaven na honičce bratří Dodgeových, přičemž herci vystupující v rolích Johna a Horaceho postupně střídají různé stroje od těch úplně prvních, aby ve finále skončili v současnosti nejvýkonnějších modelech Hellcat s výkonem přes 700 koní. Ostatně, podívejte se sami…

21.10.2014 5:27| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist