Dodge Journey SXT 2.0 CRD

12 fotografiíDodge Journey

Je velký, sedmimístný, drsně hranatý a výrazně lepší, než předchozí Dodge. Bude to stačit?

Diskuze

10 komentářů

    ron

    no interiér děs běs, ten volant je snad z 80-tých let, motor dobrý ale jinak amerika a to se tady nikdy nechytne…

    Rasto

    Presne mas pravdu, suhlasim!!!

    Jan Balcar

    dodge, infinity, alfa romeo gt, murano, bt50 – teda nevim, ale tohle opravdu neni ani mainstream ani zadna exotika coz hodnotu celeho webu trochu srazi – ridici, kteri si chteji koupit auto a daji na Vas fundovany nazor se nic nedozvi (neb recenzi nenaleznou) a fandy zajimaji trochu jina auta, nemyslite?

    nevim, je problem v tom, ze Vam autosalony nechteji pujcit auta?

    at se dari!

    Honza

    NewKy

    A jaké auto konkrétně by sis představoval? Já jsem byl z recenze Infiniti celkem nadšený, parádní vůz.

    pes

    to by pak musel autoweb furt dokola testovat oktáfku ftédéíčku a passáta ftédéíčku a audi 3.0 tdi kvatro

    Rasto

    audi moderatorovi nepozicaju nikdy, to je ista vec 😀

    Josef K.

    Klasika, ten redaktor v tom autě vůbec nejel, protože tedéičko systému PD nemá žádný zátah vocpoda. Pravděpodobně nejel v žádném tedéíčku z produkce posledních pěti let koncernu VW, protože ty taky žádný zátah vocpoda nemají.

    Zátah vocpoda měly tédéíčka s rotačním čerpadlem, které se vyráběly do roku 2002. Od té doby zůstal zátah vocpoda jenom v hlavě pana redaktora.

    Majkl

    meles blbosti, i TDI s PD maji "zatah vocpoda", zatahnou cca v 1700ot/min, predtim je dira jak svine.. u 1,9tdi se nad 3000ot/min uz nic nedeje takze je turbolek znasobenej, clovek ma pocit ze mu mezi 2 a 3k otackama sepnul druhej motor..

    boha

    ty jsi v tom hadam taky nejel

    Radek

    Autor článku viděl auto jen na obrázku.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist