Dodge Challenger za 22 000 dolarů
Dodge
Nový Dodge Challenger bude stát méně, než se původně předpokládalo.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Dodge
Nový Dodge Challenger bude stát méně, než se původně předpokládalo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
700 je za takové auto hodně…
Kdybych byl motoristický igorant, kterému je jedno jak auto jezdí a kouká jen na design a objem motoru tak nad tím slintám, ale takhle mě to nechává chladným. Americké auta se do evropy nehodí. Navíc náklady na provoz rychle převýší cenu
Ale vem si ten požitek z designu a objemu motoru, který, jak známo, ničím nenahradíš.
LOL
…no,ako ignorat si sa uz prejavyl 😉 SRT8 bude mat naklady asi ako kazdy VW V6, o prejave a vykone sa asi bavit nemusime,ze? 😉
Když Dodge, tak ze 70. let, tohle už nemá ten styl co před 40 lety….
Tenhle ho má rozhodně více než retro Mustang.
1) Je víc retro než Mustang.
2) Chtěl bych tvůj názor slyšet, kdyby vyjely obě auta současně. Mustang už jezdí třetí rok, takže se pochopitelně okouká.
Je téměř nemožný srovnávat Challenger s Mustangem. Challenger je a byl Muscle Car, má stále styl, charisma a čiší z něj respekt. Kdežto Mustang je takovej "Americkej Passat". Malý auto s malým motorem, auto pro začínajícího řidiče kterej chce za málo peněz hodně muziky. Ale jinak se nemůže Challengeru rovnat jak v historii tak v současnosti. Oba jsou v těchto krajích dost exotický a jako masáž poslouží oba dobře.
P.S. Tato kategorie příliš nehledí na to jak moc motor sežere.
Sorry, ale Mustang mi nepřijde jako auto s malým motorem. On už základní motor 4.0 V6 je větší než 3.5 V6 u ´llengera, ale na druhou stranu má menší výkon. Ale počkal bych si na srovnání GT500 a SRT8….
To si děláš srandu?
Větší nesmysl jsem už dlouho nečetl.
Mustang byl první výsledek receptu "hodně muziky za málo peněz". Mustang nastartoval Challengery, Cudy, Camara, Firebirdy apod. Mustang se nikdy nepřestal vyrábět. A byl to _zase_ Mustang, kterej muscle-cars oživil. Originál je Mustang. Ostatní je "jenom" (více či méně) důstojná konkurence.
k ceně v USA si ještě připočítejte cca 10.000 USD.. tedy pokud na auto nechcete čekat rok…